Sotakeskustelusta

kypsynytt

Sinulle, joka kutsut minua lukijan lyhyissä jossittelijaksi. Tuleeko mieleesi, että minä en ole lähettänyt viestejä liittyen ns. Baltian tilanteeseen kuin yhden ja se tuli asiasta, koska joku muu omassa kommentissaan osoitti perehtymättömyyttään. Joku muu on siis laittanut ne puna-armeijaviestit, mistä kiitos hänelle, koska olemme ilmeisesti samalla puolella. En myöskään aloittanut tätä sotakeskustelua sen teki ihan joku muu. On helppoa syytellä oman maan johtoa, kun ollaan nyt valmiissa pöydässä. Minulla ei myöskään ole tapana jossitella näitä asioita, olen täysin tyytyväinen Suomen tekemiin ratkaisuihin. Tästä lähtien pysyn tälläisten keskustelujen ulkopuolella. Uhraan aikaani vain ihmisille joista pidän ja jotka pitävät minusta. En todellakaan ymmärrä tätä historian valkopesua vai pitäisikö sanoa punapesua. Jokaisella toki on oikeus omaan mielipiteeseensä. Omia mielipiteitään ei myöskään tarvitse selitellä, kuten ei joitain muitakaan asioita elämässä, kuten esim koulutustasoa, siviilisäätyä, poliittista kantaa jne. Sehän on sama kuin pyytäisi anteeksi omaa itseään. Sattuu vain olemaan aihe joka nostaa tunteita suuntaan, jos toiseen. All do respect sir/madam, but I did't started this!!!

4

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomen tekemät ratkaisut olivat lopulta täysin oikeita. Suomi otti apua sieltä, mistä se oli ainoana mahdollista ja välttämätöntä. Maamme säilyi itsenäisenä NL:n valloituspyrkimyksistä huolimatta. Näitä Suomen syyllistäjiä ja itänaapurin mielistelijöitä on aivan tarpeeksi asti.

• Niinpä_ja_tämänkin

palstan oma trolli Laitaatsillasta on niitä pahimmanlaatuisia ryssän perseen nuolijoita. On se kumma kun silmät eivät ole avautuneet lukuisten matkojen ja "opiskelujen" yhteydessä. Usko mikä on lapsena päähän juntattu, näyttää myös säilyvän siellä loppuun saakka.

• kypsynytt

Kukahan tässä mahtaa olla Laitaatsillasta? Ja mikä ihme siinä on, jos sanoo suoraan kaunistelematta oman mielipiteensä jostain asiasta, niin sitä olla heti nimittelemässä trolliksi? Katoppa ite peiliin ja mieti mikä itse olet. Mitä tosiaan katsoo näitä keskusteluja muualla Suomessa, niin kyllä on hieman eri tasoista kuin täällä. Ja v*ttuako sinä kenenkään opiskeluista tiedät?

• HuhHuijakkaistaVaan

Voi voi, on se harmi kun tyhjästä suututaan. Eihän niissä lukijan lyhyissä yleensä ole nimiä, mutta voihan niistäkin täällä jossitella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      75
      4166
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2161
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      237
      1416
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      155
      1396
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      117
      1231
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1188
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1099
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1066
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      1004
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35