Täytyy sinut unohtaa. Sinä olet minut jo ajat sitten unohtanut.
https://www.youtube.com/watch?v=0cLR1X-m8k0
Tyttökulta mun
11
522
Vastaukset
- enukoskaanunohda
Toivottavasti minun kaipaukseni kohde ei luule että olisin unohtanut. Olen vaan todella väsynyt ja uupunut nyt ihan kaikkeen.
- Miulta_
Niin täytyy. Kaikkea hyvää elämääsi. Ei muistella pahalla.
- ei.apee
Miksi tuntematonta ja pakit antanutta täytys muitella hyvällä?
- Miulta__
ei.apee kirjoitti:
Miksi tuntematonta ja pakit antanutta täytys muitella hyvällä?
Koska pakit on juuri hyvä asia tapauksessamme. Tekee oikein.
- ed.jatkaa
Miulta__ kirjoitti:
Koska pakit on juuri hyvä asia tapauksessamme. Tekee oikein.
Tuski sellaista täytyy ikävöidä?
"Miulta" ei ole sitten minun nimimerkkini,
kuten jo eräässä keskustelussa kerroin.
(Minua on kyllä nimitelty "Miuksi "KIUSAAJIEN TAHOLTA, itse en itsestäni sitä nimeä käytä.)
Muistaakseni "Miun" kertoi perjantaisessa keskustelussa
olevansa Mira tai "Mira" ja kaipaavansa Teroa
T; Ei-MiunNäin sitten Mira ilmeisesti jätti Teron.
Nimimerkki "Miun" kertoi viime pe-keskustelussa
olevansa Mira ja kaipaavansa Teroa.
- tärkeäminulleyhä
En ole unohtanut mutta olen päättänyt jatkaa eteenpäin. Jos unelmat ja realiteetit eivät yhtään kohtaa on parempi vain jatkaa eteenpäin ja päästää irti turhasta haaveilusta joka tuottaa vain mielipahaa. Olisin itse voinut paremminkin hoitaa asian, toisaalta mitään ei ihastumisen lisäksi tapahtunut niin olisi se ollut hieman hassua sanoa hyvästit. Hänelle toivon vain kaikkea hyvää. En kyllä tosin usko että mies enää minua muistelisi/kaipaisi.
- ihmekullittelua
Olipa rasistinen ja naisia sortava aloitus. Ensiksikin tytötellään ja samaan syssyyn vedotaan vanhainkoti-ihmisiin, tuolla tyttökulta nimityksellä.
Taas aivan turhanpäiväisiä sarjassamme pyydän anteeksi, rakastan kovasti tms. viestejä anonyymipalstalla. Tämä palsta on myös hanurista noiden helvetin tunnistekuvien kanssa, joita tulee väliin miljoona. Vuoret ja kaupat taitaa itsellä mennä päin persettä, mutta hyvä asia on, että liikennemerkit tunnistan. Mutta aika vittumaista pelleilyä, hei.- aiheuttaaharmaitahiuksia
Minua taas ärsyttää sanan 'rasisti' viljely väärissä asiayhteyksissä. Sukupuoli ei ole rotu siinä missä ideologiakaan (jotkut sanovat islamia kritisoivia rasisteiksi...)
"Miulta" ei ole sitten minun nimimerkkini,
kuten jo eräässä keskustelussa kerroin.
(Minua on kyllä nimitelty "Miuksi "KIUSAAJIEN TAHOLTA, itse en itsestäni sitä nimeä käytä.)
Muistaakseni "Miun" kertoi perjantaisessa keskustelussa
olevansa Mira tai "Mira" ja kaipaavansa Teroa tai "Teroa".
T: Ei-Miun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671