Joillakin palstan vakikirjoittajilla on kumallinen tapa esittää kaikki sanomisensa nälvimällä. He kyttäävät jokaisessa ketjussa ja heittelevät loukkavia ja solaavia kommenttejaan osallistumatta muuten keskusteluun.
Mistä johtuu, että aikuiset eivät osaa sanoa mitään asiaa ilman, että nälvivät muita ihmisiä?
Onko tämä palsta joku onnettomien ahdistuneiden ihmisen sylkykuppi vai mistä on kysymys?
Miksi tällä palstalla on niin paljon nälvijöitä?
43
507
Vastaukset
- niinluulen
Luulen, että palstalle on kerääntynyt sellainen ateistien porukka joka ei pärjää muualla ja luottavat uskovien korrektiuteen heitä kohtaan.
He luulevat olevansa kovia tyyppejä kuin nälvivät muita. Eikä kai heistä muuhun olekaan.......
Huono itsetunto teettää kaikenlaista.- Luulet_mitä_sattuu
"Luulen, että palstalle on kerääntynyt sellainen ateistien porukka joka ei pärjää muualla ja luottavat uskovien korrektiuteen heitä kohtaan."
On tänne kertynyt ateistien porukka, mutta mistä vedät johtopäätöksen, etteivät pärjää muualla ja että kukaan muka luottaisi "uskovien korrektiuteen"? Eivät ateistit ole sen kummallisempia ihmisiä kuin muutkaan, joskin näyttävät olevan keskimäärin fiksumpia kuin ainakin ääriuskovaiset.
Ei ole siis kyse siitä, etteikö "pärjättäisi muualla". Muutamaa asiallista uskovaista lukuunottamatta sitä paitsi tämän palstan uskovat ovat pelkkiä pervoja herjanheittäjiä, kaappihomoja ja kusipäitä, jotka käyttävät tätä palstaa vessanaan. Räyhis on tästä tyypillinen esimerkki.
"He luulevat olevansa kovia tyyppejä kuin nälvivät muita. Eikä kai heistä muuhun olekaan......."
Joopa joo. Mihin muuhun kuin nälvimiseen sinusta tuolla yleistävällä kommentillasi oli? Ei mihinkään. Ilmeisesti sinusta ei vain ole muuhun. Mutta huomioi, että minä totean tämän silti vain sinusta sinun kommenttisi perusteella enkä yleistä kaikkiin teisteihin.
"Huono itsetunto teettää kaikenlaista."
Kuten tuollaisia idioottimaisia kommentteja, mitä sinulta juuri lipsahti, kun et idioottimaisuuttasi pystynyt peittelemäänkään. - bingo_
Luulet_mitä_sattuu kirjoitti:
"Luulen, että palstalle on kerääntynyt sellainen ateistien porukka joka ei pärjää muualla ja luottavat uskovien korrektiuteen heitä kohtaan."
On tänne kertynyt ateistien porukka, mutta mistä vedät johtopäätöksen, etteivät pärjää muualla ja että kukaan muka luottaisi "uskovien korrektiuteen"? Eivät ateistit ole sen kummallisempia ihmisiä kuin muutkaan, joskin näyttävät olevan keskimäärin fiksumpia kuin ainakin ääriuskovaiset.
Ei ole siis kyse siitä, etteikö "pärjättäisi muualla". Muutamaa asiallista uskovaista lukuunottamatta sitä paitsi tämän palstan uskovat ovat pelkkiä pervoja herjanheittäjiä, kaappihomoja ja kusipäitä, jotka käyttävät tätä palstaa vessanaan. Räyhis on tästä tyypillinen esimerkki.
"He luulevat olevansa kovia tyyppejä kuin nälvivät muita. Eikä kai heistä muuhun olekaan......."
Joopa joo. Mihin muuhun kuin nälvimiseen sinusta tuolla yleistävällä kommentillasi oli? Ei mihinkään. Ilmeisesti sinusta ei vain ole muuhun. Mutta huomioi, että minä totean tämän silti vain sinusta sinun kommenttisi perusteella enkä yleistä kaikkiin teisteihin.
"Huono itsetunto teettää kaikenlaista."
Kuten tuollaisia idioottimaisia kommentteja, mitä sinulta juuri lipsahti, kun et idioottimaisuuttasi pystynyt peittelemäänkään.Olet juuri se aloituksessa kuvattu kusipää!
- dingo_
bingo_ kirjoitti:
Olet juuri se aloituksessa kuvattu kusipää!
Ei vaan sinä olet juuri se edellisessä kommentissa kuvattu idiootti!
- Hihihihikkk
Tapelkaa pojat,niin saatte banaania,,hihi
Kukapa tuota nyt ei olisi osakseen täällä saannut. Tälle palstella kaivattaisiin kyllä kipeästi uusia "puheenaiheita" ja kirjoittajia.
Aika väsyttävää on tämä jankkaus tästä yhdestä asiasta ;) Ikäänkuin ei mitään muuta elämässä olisi.- kappaskappas
Mistä sinä haluaisit keskustella? Ainakin hyvin olet kunnostautunut homottamisessa ja uskosten nälvimisessä.
kappaskappas kirjoitti:
Mistä sinä haluaisit keskustella? Ainakin hyvin olet kunnostautunut homottamisessa ja uskosten nälvimisessä.
No olenpa muutaman aloituksen itsekkin tehnyt mutta turhaan.
Ja siis mitä ihmettä tarkoittaa homottaminen ?
Uskovaisista. Aina en ole ollut samaa mieltä asioista mutta kuten sanottu jos olen henkilökohtaisuuksiin mennyt ja jotakuta haukkunut niin pyydän kyllä anteeksi, ihan vaikka uudella ketjulla.
Niin paljon on rapaa tullut, että ymmärrän, että et kovin arvossa minua pidä mutta sen verran olen mies, että anteeksi pyydän jos olen nimitellyt ja teenpä sen vielä ihan rekatulla nimerkillä.- kappaskappas
nähty.on kirjoitti:
No olenpa muutaman aloituksen itsekkin tehnyt mutta turhaan.
Ja siis mitä ihmettä tarkoittaa homottaminen ?
Uskovaisista. Aina en ole ollut samaa mieltä asioista mutta kuten sanottu jos olen henkilökohtaisuuksiin mennyt ja jotakuta haukkunut niin pyydän kyllä anteeksi, ihan vaikka uudella ketjulla.
Niin paljon on rapaa tullut, että ymmärrän, että et kovin arvossa minua pidä mutta sen verran olen mies, että anteeksi pyydän jos olen nimitellyt ja teenpä sen vielä ihan rekatulla nimerkillä.Anteeksipyyntö hyväksytty nyt vain teet parannuksen.
kappaskappas kirjoitti:
Anteeksipyyntö hyväksytty nyt vain teet parannuksen.
Anteeksipyynnöt on osoitettuja , eli henkilökohtaisia. Joten ei muuta kuin kahlaamaan kirjoituksiani.
Tuosta homottamisesta onko olemassa sen vastine heterouttamien ???
Vai mistä tuossa lienee kyse ?- kappaskappas
nähty.on kirjoitti:
Anteeksipyynnöt on osoitettuja , eli henkilökohtaisia. Joten ei muuta kuin kahlaamaan kirjoituksiani.
Vai mistä tuossa lienee kyse ?"Anteeksipyynnöt on osoitettuja , eli henkilökohtaisia. Joten ei muuta kuin kahlaamaan kirjoituksiani. "
Olisin laittanut esimerkkejä mutta olet sulkenut profiilisi muista. nähty.on kirjoitti:
Vai mistä tuossa lienee kyse ?Homottaja tarkoittaa AA-väkeä ja muuta vastaavaa kyseisestä fobiasta kärsivää.
Johtava homorummuttaja on itse Timo Soini, joka keksi tuon nimenkin.kappaskappas kirjoitti:
"Anteeksipyynnöt on osoitettuja , eli henkilökohtaisia. Joten ei muuta kuin kahlaamaan kirjoituksiani. "
Olisin laittanut esimerkkejä mutta olet sulkenut profiilisi muista.Nimerkkejä ?
No jos itse olisit rekattu olisi nuo sinulla tallessa ;)
Ja siksi uskallankin sanoa, ettei mitään nyt ihan kamalia ylilyöntejä löydy.Pe.ku kirjoitti:
Homottaja tarkoittaa AA-väkeä ja muuta vastaavaa kyseisestä fobiasta kärsivää.
Johtava homorummuttaja on itse Timo Soini, joka keksi tuon nimenkin.Ok
No en nyt ole vissiin ole kumpaakaan, en AA-väkeä mutta ei hirveetä fobiaakaan homoja kohtaan.
Ehkä kokeilen sitä a- teistin kirjoittamaa. Huomen aamulla katan yhden ylimääräisen lautasen aamupalalle, katsotaan montako aamua vaimolla menee se huomata :dEi kait tuo nyt ole uskovan kirjoitusta enää.
Aitolaisten vainoaminen tällä palstalla. Rajoittuu lähinä siihen, että itse aa- porukka ensin valehteli, ettei taustalla ole uskonnollista aatetta ja sitten alettiin tuuppaamaan kaikenlaisia muita valheita seksuaalivähemmistö ihmisistä.
Ei, ei sellaista enää ihmiset niele. Ei ketään saa sortaa jonkun tuollaisen asian takia. Eihän teitäkään oikeasti sorreta ja vainota. Eikä myöskään sinulla ole siihen oikeutta vaikka olisit erimieltä.Eli siis jos yhdistys ei ole poliittinen eikä uskonnollinen ja sinä ilmeisesti olet "jäsen" niin mihin sitten perustat käsityksesi, ettei kaksi samaa sukupuolta voi solmia avioliittoa ?
- Sodoma
>Yhdistys ei ole poliittinen eikä uskonnollinen<
Jos eivät ole uskonnollinen yhdistys, niin miksi heidän eurooppalainen äiti, isä & lapset aloitteen puuhastelijat kutsuvat spn-avioliittoa nimellä "sodo - marriage", jolla viitataan sodomaan, agenda-blogissaan? - Imim
nähty.on kirjoitti:
Eli siis jos yhdistys ei ole poliittinen eikä uskonnollinen ja sinä ilmeisesti olet "jäsen" niin mihin sitten perustat käsityksesi, ettei kaksi samaa sukupuolta voi solmia avioliittoa ?
Aito Avioliitto yhdistys on uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumaton. Minä katsoin telkusta sen lakimuutosesittelyn. Siinä ei mainittu raamattua tai kristinuskoa sanallakaan. On totta että Pasi Turunen on kristitty saarnamies. Voi olla että joku muukin on. Mutta perustelut eivät tule Raamatusta vaan ihan järkeviä ja kohtuullisia perusteluja biologiasta, sosiologiasta ja yleensä tieteestä. Jokainen jolla on silmät näkee että kaksi miestä ei muodosta edes biologisesti toisilleen sopivaa paria. Osat eivät sovi yhteen niin sanoakseni. Sama koskee naispareja. Myös lasten aseman tietoinen heikentäminen säätämällä laki joka sallii ja legimitoi sen että lapsella ei ole koskaan kahta eri sukupuolta olevaa vanhempaa on aivan järkyttävä epätasa-arvo ja lasten oikeuksien loukkaus. Koko sukupuolineutraali avioliitto on luonnoton ja lapselle haitallinen. Ei näihin perusteluihin jumalaa tai raamattua tarvitse sotkea ollenkaan.
- Apilaperheet
Imim kirjoitti:
Aito Avioliitto yhdistys on uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumaton. Minä katsoin telkusta sen lakimuutosesittelyn. Siinä ei mainittu raamattua tai kristinuskoa sanallakaan. On totta että Pasi Turunen on kristitty saarnamies. Voi olla että joku muukin on. Mutta perustelut eivät tule Raamatusta vaan ihan järkeviä ja kohtuullisia perusteluja biologiasta, sosiologiasta ja yleensä tieteestä. Jokainen jolla on silmät näkee että kaksi miestä ei muodosta edes biologisesti toisilleen sopivaa paria. Osat eivät sovi yhteen niin sanoakseni. Sama koskee naispareja. Myös lasten aseman tietoinen heikentäminen säätämällä laki joka sallii ja legimitoi sen että lapsella ei ole koskaan kahta eri sukupuolta olevaa vanhempaa on aivan järkyttävä epätasa-arvo ja lasten oikeuksien loukkaus. Koko sukupuolineutraali avioliitto on luonnoton ja lapselle haitallinen. Ei näihin perusteluihin jumalaa tai raamattua tarvitse sotkea ollenkaan.
"lapsella ei ole koskaan kahta eri sukupuolta olevaa vanhempaa"
Sateenkaariperheiden joukossa on paljon apilaperheitä, joissa lapsilla on eri sukupuolta olevat vanhemmat. Itseasiassa tunnen enemmän apilaperheitä kuin pelkästään naisparista tai miesparista koostuvia perheitä yhteensä. kappaskappas kirjoitti:
Anteeksipyyntö hyväksytty nyt vain teet parannuksen.
Tuskinpa sinulta Räyhis on kenelläkään tarvetta anteeksi pyytää. Itse taas et osaa, paistsi joskus hämäyksen vuoksi joutavia pikkuasioita.
Imim kirjoitti:
>Ei näihin perusteluihin jumalaa tai raamattua tarvitse sotkea ollenkaan.
Sotkit jo, kun käytit sanaa luonnoton. Se kuuluu nykyään vain ääriuskovaisten puheenparteen. Luonnotontahan ei oikeastaan voi olla olemassakaan, ellei siten ihmisen rakentamana.
- uskossaoleva
Ihmiset purkavat pahaa oloaan. Otan jokaisen nälvimisen ihmisen hätähuutona.
- HyvääPääsiäistä
Nilvin nälvin tuoreeks terveeks, herja sulle, palkka mulle.
- Odottajat
tuo yksinpuhuja on Jarmo joka pitää pelastussanoma sivustoa ja floodaa täällä minkä ehtii häiriten kirjoituksia. edellä olevat tyhjät kirjoitukset ovat jarmoa myös
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14796571/miksi-palsta-rauhottui
Tuolla sitä jarmoilua ei tällä hetkellä ole - Herran.tertut
Kusipäälle kirjoitti: "Etkä yhtä kertaa pystynyt kirjoittamaan kuin normaali ihminen.
Sinä olet tämän palstan törkyturpa kusipää numero,1. ikä vittu suakin vaivaa kun aina pitää vainota Aitolaisia!!!???"<
Ehkä ei kannattaisi lainkaan osallistua palstan kirjoittelun tason nostamista koskevaan keskusteluun, jos oma anti on nimimerkkiä myöten tuota tasoa.Olen tietysti ottanut selvää: siihen ei voi liittyä mitenkään, vaikka täällä on valehdeltu että muka voi.
Mikset muuten ole työelämässä, Räyhis?
- yksinkertainen-vastaus
Siksi että missä raato on, sinne korppikotkat kokoontuvat.
- yksinkertainen-vastaus
Siis pienimuotoisesti. Tämä ei tietenkään vielä ole loppu. Länsimaissa kuitenkin huomaa tätä ilmiötä. Kaikenlaiset korppikotkat kokoontuvat länsimaiden raunioituvien lähes raatona olevien kirkkojen ympärille.
Varsinainen raato on tietysti Jerusalem, jonne sitten aikojen lopulla kaikki korppikotkat varsinaisesti kokoontuvat.
Täällä huomaa kuitenkin korppikotkia monilta suunnilta, vaistoten luterilaisen kirkon tuhon, joka on alkamassa. Siksi ei kukaan viitsi edes lukea näitä, sillä jatkuva korppikotkien lauma estää kaiken keskustelun. He repivät toisiaankin nämä kotkat raivopäisinä.
- Miukumaukus
Tietyt taistelevat ateistit ovat levittäytyneet trollaamaan ja nälvimään useillekin uskontoja käsitteleville palstoille. Siihen asiaan on vaikeaa vaikuttaa. Osa heistä vain purkaa turhautuneisuutaan ja pahaa oloaan piikittelemällä toisille keskustelijoille.
Aiheesta enemmän täältä:
http://www.iltalehti.fi/digi/2014091918676898_du.shtml
Tässä jotain ns taistelevan ateismin epäloogisuudesta. Fiksu kirjoitus mielestäni, vaikka itse en ole useinkaan Kari Kuulan kanssa monissakaan asioissa samoilla linjoilla.
http://www.savonsanomat.fi/paakirjoitukset/Huonoa-puolustusta/410360Aika hyvä kirjoitus tästä uuden ajan ateismista. Olin aika hämmästynyt, kun joitakin vuosia sitten aloin lukea eri keskustelupalstoja kun törmäsin tähän uuteen ateismiin. Sanon sitä uudeksi siksi, että siellä on paljon väitteitä, joita ateisteilla ei ennen ollut.
”Kritiikki nimittäin nojaa usein aivan väärään käsitykseen uskonnosta ja sen perusteista.”
”Media-ateismi väittää oppineen kuuloisesti, että tiede on kumonnut uskon.”
Alkuun huomasin, että keskeinen ongelma oli amerikkalaisten johtavien ateistien argumentointi. Se ei osunut juuri ollenkaan ns. perinteisiin uskoviin vaan kreationistisiin uusiin oppeihin.
”Sivistynyt ateisti ei vetoa tieteen ja uskon ristiriitaan. Hän voi korkeintaan esittää vaihtoehtoisia selityksiä kristinuskon synnylle ja kritisoida perinteisiä Jumala-argumentteja.”
”Mutta hän ei voi väittää, että tiede on kumonnut Jumalan. Sellaista argumenttia ei ole olemassa.”
Tässä artikkelin kirjoittaja oikeastaan viittaa ”vanhoihin” ateisteihin. Perinteinen väittämä kun alkaa aina siitä, voiko Jumala olla olemassa vai ei. Ei niinkään jonkun Id uskonnon väittämien kumoamista.
”Raamattu ei nimittäin ole, ainakaan valistuneelle kristikunnalle, mikään Jumalan erehtymätön faksi, joten siltä ei odoteta täydellisyyttä. Se kertoo oman aikansa ihmisten jumalauskosta, jossa on sekä taivaallista viisautta että inhimillistä vajavuutta.”
Näin perinteinen kristinusko näkee asian. Tähän etenkään niiden ateistein väittämät eivät osu, ja oletan että heiltä puuttuu se historiallinen ulottuvuus, mikä ennen ateisteilla oli hyvin hanskassa. Ehkä h eovat nuoria ja eivät vain ole vielä hahmottaneet näitä seikkoja?- Miukumaukus
mummomuori kirjoitti:
Aika hyvä kirjoitus tästä uuden ajan ateismista. Olin aika hämmästynyt, kun joitakin vuosia sitten aloin lukea eri keskustelupalstoja kun törmäsin tähän uuteen ateismiin. Sanon sitä uudeksi siksi, että siellä on paljon väitteitä, joita ateisteilla ei ennen ollut.
”Kritiikki nimittäin nojaa usein aivan väärään käsitykseen uskonnosta ja sen perusteista.”
”Media-ateismi väittää oppineen kuuloisesti, että tiede on kumonnut uskon.”
Alkuun huomasin, että keskeinen ongelma oli amerikkalaisten johtavien ateistien argumentointi. Se ei osunut juuri ollenkaan ns. perinteisiin uskoviin vaan kreationistisiin uusiin oppeihin.
”Sivistynyt ateisti ei vetoa tieteen ja uskon ristiriitaan. Hän voi korkeintaan esittää vaihtoehtoisia selityksiä kristinuskon synnylle ja kritisoida perinteisiä Jumala-argumentteja.”
”Mutta hän ei voi väittää, että tiede on kumonnut Jumalan. Sellaista argumenttia ei ole olemassa.”
Tässä artikkelin kirjoittaja oikeastaan viittaa ”vanhoihin” ateisteihin. Perinteinen väittämä kun alkaa aina siitä, voiko Jumala olla olemassa vai ei. Ei niinkään jonkun Id uskonnon väittämien kumoamista.
”Raamattu ei nimittäin ole, ainakaan valistuneelle kristikunnalle, mikään Jumalan erehtymätön faksi, joten siltä ei odoteta täydellisyyttä. Se kertoo oman aikansa ihmisten jumalauskosta, jossa on sekä taivaallista viisautta että inhimillistä vajavuutta.”
Näin perinteinen kristinusko näkee asian. Tähän etenkään niiden ateistein väittämät eivät osu, ja oletan että heiltä puuttuu se historiallinen ulottuvuus, mikä ennen ateisteilla oli hyvin hanskassa. Ehkä h eovat nuoria ja eivät vain ole vielä hahmottaneet näitä seikkoja?Kiinnostavia ajatuksia sinulla! Taistelevia ateistejakin on monenlaisia. Jotkut ovat pohtineet asioita enemmän ja lukeneetkin paljon . He voivat olla ihan asiallisiakin ja keskustella jopa ystävällisesti ja kiinnostavasti.
Toiset taistelevat ateistit sen sijaan eivät tiedä paljon mistään mitään, haluavatpahan vaan trollata ja pilkata ihan kiusaamisen ilosta. Sellaisiakin trolliateisteja riittää ikävä kyllä näillä keskustelupalstoilla. Miukumaukus kirjoitti:
Kiinnostavia ajatuksia sinulla! Taistelevia ateistejakin on monenlaisia. Jotkut ovat pohtineet asioita enemmän ja lukeneetkin paljon . He voivat olla ihan asiallisiakin ja keskustella jopa ystävällisesti ja kiinnostavasti.
Toiset taistelevat ateistit sen sijaan eivät tiedä paljon mistään mitään, haluavatpahan vaan trollata ja pilkata ihan kiusaamisen ilosta. Sellaisiakin trolliateisteja riittää ikävä kyllä näillä keskustelupalstoilla.Mikä ettei. Ovat vain oudompia kuin vanhemman polven ateistit - joita oli toki melko kiivaitakin.
- Herran.tertut
Miukumaukus kirjoitti: "Tietyt taistelevat ateistit ovat levittäytyneet trollaamaan ja nälvimään useillekin uskontoja käsitteleville palstoille.... Aiheesta enemmän täältä:http://www.iltalehti.fi/digi/2014091918676898_du.shtml
Edellä annetaan valheellisesti ymmärtää, että kyseisessä linkissä käsiteltäisiin ateistien, jopa "taistelevien" sellaisten suorittamaa trollausta. Näinhän ei ole, lehtiartikkelissa ei edes mainita ateisteja sanallakaan. Joten yksi trollausyritys tämäkin!
Toisen linkin teologian tohtori puolustelee omaa asiaansa ja nonseleeraa kaiken esitetyn kritiikin.
Kari Kuula käyttää kristinuskon puolustuspuheenvuoron, mutta ei ilmeisesti itsekään pidä sitä kovin onnistuneena. Sillä onhan hän otsikoinut sen: "Huonoa puolustusta"!
"Kaikkein tietämättömintä ateismi on vedotessaan Raamatun ongelmiin, kuten sen luomiskäsityksiin, ristiriitoihin tai moraalisiin ongelmiin.
Raamattu ei nimittäin ole, ainakaan valistuneelle kristikunnalle, mikään Jumalan erehtymätön faksi, joten siltä ei odoteta täydellisyyttä. Se kertoo oman aikansa ihmisten jumalauskosta, jossa on sekä taivaallista viisautta että inhimillistä vajavuutta."<<
Kuula ei anna vastausta siihen, miksi kuitenkin niin kovin usein Raamattua pidetään tällaisena "erehtymättömänä faksina"? Kovin tarkkaan ei Kuula ole viitsinyt kritisoimiaan ateistien kirjoituksia lukea, sillä useimmat uskontoa kritisoivat kirjoitukset on suunnattu juuri tätä hihhuleille ominaista "jumalanfaksi" -uskontoa vastaan. Hihhuleille kun Raamattu nimenomaan on erehtymätön faksi, jossa ei ole tätä "inhimillistä vajavuutta".
On merkillepantavaa, että huonon puolustuksensa keskelläkin Kuula sentään tajuaa, että " on olemassa myös painavia pointteja teismiä vastaan". Samoin huomion arvoista on, että hän heittää "jumalanfaksi" -uskoiset hihhulit valistuneen kristikunnan ulkopuolelle.
Loogisesti ajatellen hihhuleiden tulisikin ensi tilassa tuomita Kari Kuula eksytetyksi ja uskosta vieraantuneeksi!No, niinhän fundamentalistit tekevätkin, eli tuomitsevat Kuulan vääräoppiseksi.
Oikeassa olet että Kuula olisi voinut avata tuota enemmän.Kari Kuula kirjoitti aikoinaan kirjassaan, että "Jeesus itse ei suunnitellut eikä tulkinnut elämänsä päätösvaiheita keskeisiksi pelastustapahtumiksi, vaan sen tekivät vasta jälkipolvet" ja siitäkös nousi älämölöö vaikka se oli totisinta totta. Tuostakin syystä Kuula on fundiksien taholta vihattu ja luokitellaan vääräoppisten joukkoon.
sage8 kirjoitti:
Kari Kuula kirjoitti aikoinaan kirjassaan, että "Jeesus itse ei suunnitellut eikä tulkinnut elämänsä päätösvaiheita keskeisiksi pelastustapahtumiksi, vaan sen tekivät vasta jälkipolvet" ja siitäkös nousi älämölöö vaikka se oli totisinta totta. Tuostakin syystä Kuula on fundiksien taholta vihattu ja luokitellaan vääräoppisten joukkoon.
Kuulalla on paljon hyviä kirjoituksia. Itse asiassa tuokin on varsin totta, Jeesus ei suunnitellut asiaa siten, mikä siitä lopulta tehtiin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864