Selvännäkö/Astral

henkisyys

Täällä näköjään haukutaan oikein kunnolla koko ammattikunnan harjoittajia.
Ihan kokemuksesta voin sanoa,ettei siellä suinkaan ole huijareita,mutta osa on jo aikansa palvelleita ja heillä ei tunnu olevan enää halua paneutua ihmisten ongelmiin,vaan puhuvat niitä näitä,kuten mm.välillä tv:ssakin suorassa lähetyksessä nähty Tarja Sahari.

Hän sanoo jokaiselle soittajalle täysin samat asiat,kuuntelematta edes soittajan kysymyksiä.Itse sen sijaan hallitsee hyvin kysymysten asettelun,jotta saa tukalassa tilanteessa olevan henkilön purkamaan sydäntään kalliilla minuutti hinnalla.

Tämähän ei ole ohjelman tarkoituskaan,vaan sieltä haetaan vastauksia kiperiin kysymyksiin ja asioihin.Sen voi hoitaa napakasti ja lyhyestikin.
Monet soittajista ovat yksinäisiä ja intoutuvat puhumaan puhumisen riemusta.

Toisilla näkijöillä on kova halu olla itse äänessä,kuten Tuula Huhtalalla.
Se jaaritus tulee soittajan maksettavaksi,ikävä kyllä.
Olen käynyt Huhtalalla live ennustuksessa kotonaan ja täytyy sanoa,että pettynyt olin,sillä en tunnissa ehtinyt saada vastauksia kysymyksiini,kun rouva kyseli minulta asioita ja sitten kertoi omistaan ihan urakalla.En mene toiste,enkä suosittele,mutta joitakin muita voin suositellakin.

9

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rfcnkme

      On surullista, että ihmiset uskovat tällaiseen potaskaan :( Ei ole ihmisiä joille olisi annettu jokin "yliluonnollinen" kyky. Jos joku tällaista itsestään uskottelee on hän pelkästään huijari tai narsisti.

      • Huijareita on pilvin pimein myös näkijöiden keskuudessa,sitä ei voi kieltää.
        Narsisti sanaa käytetään tänä päivänä aivan liian monessa yhteydessä,kaikki ei suinkaan ole narsisteja,siinä on omat kriteerinsä,jotta puhutaan oikeasti narsistista.

        Ja ihmisillä todellakin on ns.yliluonnollisia kykyjä,mutta ne eivät milloinkaan tule esiin skeptikoilla.
        Vain herkillä henkilöillä on mahdollisuus aistia tulevaa,kun he ovat enemmän läsnä hetkessä,heille hiljaiset hetket ovat hyviä hetkiä.


      • Olet_liian_hyväuskoinen

        Jos lähtee muita ihmisiä, jotka ovat elämässään jossakin vaikeassa ja ahdistavassa tilanteessa hyväksikäyttämään, väittäen olevansa joku selvänäkijä, jota ei oikeasti ole, se on ihmisten huijaamista. Sekin täyttää narsistin, tai psykopaatin tunnusmerkit.


    • lukekaaartikkeli

      Kannattaa lukea ylen netti sivuilta ex-ennustajan tarina, lukeminen kyllä pani ajattelemaan asioita.

    • najukar

      Soitin yhdelle meediolle piruuttani,sanoin että lopettakaa tuon valheen levitys jopa tv:ssä,paiskas tietenkin heti luurin korvaan.Tekevät Raamatun vastaista,ovat demonien juoksupoikia,kun uskovat niiden valheisiin sillä kuolleet eivät taatusti ole siellä vastaamassa.Nimittäin kokemusta on lähipiiristä,miten meediot eksyttivät siskoani joka joutui noiden"ennustajien"takia demonisten voimien valtaan!!

    • höhöööö

      Tottakai paiskas luurin korvaan, kuka tuollaista uskovaisten potaskaa viittii kuunnella :)

    • näisevaanon

      ootte te idiootteja, mitä soittelette sinne? ja sit tuutte piipittään tänne? ei se tyhmä ole kun pyytää vaan tyhmä se joka maksaa

      • Mee_ittees_narsu

        Itse olet narsisti ja täysin empatiakyvytön, kun tulet tänne haukkumaan toisia ihmisiä.
        Ja se on vielä pahempi juttu, kuin se, mistä muita arvostelet.


    • seonkinnäin

      Kyllä se "uskovaisten potaska"kuuluu kaikille ihmisille,sen tulee jokainen näkemään.sitäpaitsi se ennustajameedionäkijänoituus vasta potaskaa onkin ja kuka niihin uskoo,on takuulla mennyttä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe