Että haluaisit kihlautua kanssani nopeasti ja vaikka heti?
Yrititköhän vihjailla
16
658
Vastaukset
- kaikkioliniinfiiniä
Joskus yrittää sanoa asioita, niin vaivihkaa ja kierrellen ja kaarrellen,,
- Kuinkaniiin
Oon kait mä semmosta tainnut vihjata usemmakin kerran mutta ymmärrän kyllä jos se on susta ihan hullu ajatus ;) Oon vaan niin varma näistä tunteistani että ne on vahvoja ja kestäviä. <3
Sehän on hienoa, että olette päättäneet mennä kihloihin,
keitä ikinä olettekin. Onnea.- perhepiirissä
Eikö se heidän hääpäiväkin ollut jo sovittu, 20.7.2017.
perhepiirissä kirjoitti:
Eikö se heidän hääpäiväkin ollut jo sovittu, 20.7.2017.
Voi olla vaikka keillä hääpäivä sovittuna, mutta minä onnittelin
arviosta, koska en tunnistanut ketään keskustelijoista.
Päivämäärä 20.7.2017 sano minulle yhtään mitään.
Onnittelin ihan arviosta, kun vaikutti siltä, että joku kosi jotakuta!
- meigä_vaan
Saattoi hän yrittääkin ja silloin pitäisi hälykellojen soida.
- Jokuvaanjostain
Juu tottakai.
- näkö_alaton
Yritinhän minä ja se sai sut kaikkoamaan luotani alta aikayksikön....💔
En enää usko unelmiin....- EräsEnainen
Kuulepas nyt. Tämä nainen hoksasi asian laidan vasta vuoden päästä. Myöhäistä. Olemme menneet eteenpäin kumpikin. Silti salaa toivon ...
- saatoinpavihjatakkin
Kyllä mä olisin valmis siihenkin koska rakastan sinua, eikä kukaan muu saa samanlaista tunnetta aikaa ja tämä tunne on kestänyt jo lähemmäs kymmenen vuotta joten tää on aika selvä homma <3
- Pakkolisätätäää
Ja tästä nyt unohtui se tärkeä seikka mainita että jos olisit juuri hän ketä kaipailen.
- Huhuuuuuuuuu
No jos haluat pakkomielteisesti kuvitella, että pakkopaita on jonkin asteinen kihlautumisen symboli, niin sovitaan vaikka nin, että olet menossa naimisiin hullujenhuoneen kanssa.
...kaikesta se kärsii, sähköshokit se kestää...- elluhalloyb
Tämä ihana...TOSI RAKKAUTTA....
Jos jollakulla minun tuntemallani kaksilahkeisella on
jo häät valmisteilla, ja sovittu pidettäväksi 20.7.2017,
niin toivon, että hän lopettaa lirkuttelunsa minulle palstalla.
(Muuta tilaisuuttahan ei juuri ole kanssani lirkutella.)- aivanoutoa
Miksi joku joka on ihanassa onnenhuumassa ja menossa naimisiin viettäisi aikaa täällä.
- Varsinainenpaukuttelija
Sen täytyy olla aivopieru 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477