Miksi niin harva rekisteröityy?

Olen itse rekisteröitynyt oikein omakuvallani. Toki saan asiattomien pilkat ja haukut.

Rekisteröityyn saa helposti yhteyden nimimerkin pohjalta. Oma sp-osoitteeni on [email protected]

Olisi mukavaa tervehtiä tutuksi tulleita henk. koht. viesteillä.

27

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivakinikkiä

      Kerro nyt suoraan kenelle rekkaanattomalle haluat lähettää postia. Onko täällä edes sellaisia joilla pn vakinikki muttei rekattu ?

    • Se-entinen-Kukkahame

      Tämä aihe kiinnostaa harvoja. Olen ollut sivulla vuosia alusta alkaen en ole käyttänyt täällä rekattua, kai siksi ja sen tähden olen joutunut monesti uhrialttarille. Olen ollut vuosia poissa ja kun nyt palasin on täällä jo selkiytynyt ettei aikuisten ihmisten kannata keksiä syitä rekkautumiseen, se on ollut ja on vapaaehtoista. Jotkut haluaa toiset ei molempi parempi.
      Jostain jutun juurta on keksittävä eiköhän tämäkin aloitus ole vain että keskustelua syntyisi, mieluummin sovinnossa kuin huonotuulisena.
      Vapaaehtoista on keskustelut ja samoin rekkautuminen.
      Onhan se tietty jollain tapaa ihminen kirjaimina nimimerkissä, mikäli käyttää samaa nikkiä on aivan yhden tekevää onko se rekattu vai muuten vaan 'istuu'
      henkilöön.
      Joku vaan oli ottanut nimimerkkini poissa ollessa joten pienellä lisällä tunnistaa edelleen.

      Huomenta !

    • kukajakeneltä

      Chatissa on rekatulla kukkahame nikillä joku kirjoittanut jo ainakin 5 vuotta sitten. Olet varastanut itse nikin rekatulta. En muista tarkalleen, missä muodossa se kukkahame on siellä ollut rekattuna, voi olla iso kirjain, viiva tms. eroa.

      • Se-entinen-Kukkahame

        Rekattua ei voi kukaan käyttää pilkulleen samana, mutta rekkaamattoman voi varastaa rekkaamalla.
        Jos et usko niin kokeile!
        Kävin toki minäkin täällä muilla palstoilla mutta pidin tältä palstalta lomaa ja huomasin kyllä miten Kukkahame nikki sai uutta eloa.


      • Chattaaja-
        Se-entinen-Kukkahame kirjoitti:

        Rekattua ei voi kukaan käyttää pilkulleen samana, mutta rekkaamattoman voi varastaa rekkaamalla.
        Jos et usko niin kokeile!
        Kävin toki minäkin täällä muilla palstoilla mutta pidin tältä palstalta lomaa ja huomasin kyllä miten Kukkahame nikki sai uutta eloa.

        Sinä sen kukkahameem varastit laittamalla tähtien väliin *kukkahame*. Se oli ennen sitä ollut vuosikaudet rekattuna muodossa Kukkahame ainakin suomi 24 chatissa. Nyt noita tähtiä ei enää hyväksytä nikkiin. Mikset rekannut aikanaan jos olet mielestäsi ensimmäinen ja ainut kukkahame.


    • karjaalta

      Miksi rekisteröityisi, jossakin yhteydenotto toiveissako? Eihän monella ole enää avointa pääsyä lukemaankaan minä osioonsa, kummallisia tutustumistoiveita elätellään silti.

      • Ei mitään tutustumistoiveita tai tarpeita. Tutuksi tulleelle kirjoittajalle voisi lähettää tervehdyksen ja saada vastauksenkin.

        Jokainen rekisteröitynyt pääsee omaan osioonsa.


    • tämäontietoa

      Ei reekattua voi varastaa!

      • Singularipariteetti

        Olen minä nähnyt ainakin yhden rekatulla nimimerkilläni julkaistun minua halventavan viestin, joten jollakin tavalla sen voi väärentää. Minulla on idea miten, mutta en viitsi kokeilla.

        On minulla rekattukin nimimerkki, mutta kun pari härikköä (joista toisen tiedän) alkoi jatkuvasti herjaamaan ja provoamaan, niin jätinpä lepäämään ja kirjoittelen joskus satunnaisilla kertakäyttönikeillä.


    • näin.on.tehty

      Voi varastaa kun vähän muuttelee. Ennen täällä oli sallittua käyttää nikissä vaikka *tähtiä*, niillä voi varastaa rekatun nikin.

      • Älä levittele höpötietoja!


      • Ehkä syy voi olla "kueiviittiny" rekisteröityä.


    • itehöpötät

      Miten niin höpötietoja, tuo on ihan todettu asia täällä.
      Useimmilla rekatuilla on myös suomi 24 sähköposti nikillään.

    • Eipä ollut ensimmäinen aloitus nikeistä.
      Tuli mieleen kun vuosia sitten palstalla aiheesta kinasteltiin. Minä leikilläni ehdotin että käytettäisi jokainen samaa nikkiä, sillä kyllähän jutuista ollaan opittu toisemme tuntemaan. Laitoinpa siihen vielä yhden nikkinimen ehdotuksenkin.
      Mutta kuinkas sitten kävikään. Eräs suorasanainen palstalainen kirjoitti sillä nikillä ilkeilyviestin toiselle arvostetulle palstalaiselle. Ja kukas muu siitä sai kunnon haukut niskaansa kuin allekirjoittanut, ajatteli tietysti ensimmäiseksi että itse olin sillä nikkiehdotuksellani kirjoittanut. Kyllä harmitti, ei auttanut oikaisuyritykseni.
      Se niistä nikeistä. Minun tapani on käyttää jotakin orkideakasviin viittaavaa nikkiä, joko rekattuna tai rekkaamattomana. Sillä näytän aina joskus että elossa täällä vielä ollaan, jos se nyt jotain kiinnostaisi.
      Monta kertaa olen rekkautunut irtisanomisten vuoksi ja aina on hieman nikkiä muunnettava pikkuisen.
      Viimeksi kun rekkasin tämän Kat.leijan en avannut Suomi-postiani. Olen ollut huomaavinani että sen ollessa käytössä on tullut useammin roskapostia.

      • Iltaa näin myöhäiseen aikaan . Olen seuraamassa TV.sstä Suomen Kunnallisvaleja . Siittä ei niinvaanpääse eroon Suomen vaaleista - Aina olen ollut äänestämäsä tääläkin -- Jaa niin --- vai että Kirjauduin kun huomasin että oikein kaivataan että oltais Rekattuna - Olen aina laittanut Nimmarini - Toinen asia taas on välitetäänkö mielipiteistäni -- Ja Nyt viimeaikoina olen ollut ROPOTIN nimmarilla -- Tämä minun nimimerkkini onkin jo aikansa elänyt -


      • Iltaa näin myöhäiseen aikaan . Olen seuraamassa TV.sstä Suomen Kunnallisvaleja . Siittä ei niinvaanpääse eroon Suomen vaaleista - Aina olen ollut äänestämäsä tääläkin -- Jaa niin --- vai että Kirjauduin kun huomasin että oikein kaivataan että oltais Rekattuna - Olen aina laittanut Nimmarini - Toinen asia taas on välitetäänkö mielipiteistäni -- Ja Nyt viimeaikoina olen ollut ROPOTIN nimmarilla -- Tämä minun nimimerkkini onkin jo aikansa elänyt -


      • Iltaa näin myöhäiseen aikaan . Olen seuraamassa TV.sstä Suomen Kunnallisvaleja . Siittä ei niinvaanpääse eroon Suomen vaaleista - Aina olen ollut äänestämäsä tääläkin -- Jaa niin --- vai että Kirjauduin kun huomasin että oikein kaivataan että oltais Rekattuna - Olen aina laittanut Nimmarini - Toinen asia taas on välitetäänkö mielipiteistäni -- Ja Nyt viimeaikoina olen ollut ROPOTIN nimmarilla -- Tämä minun nimimerkkini onkin jo aikansa elänyt -


      • ullamirjami kirjoitti:

        Iltaa näin myöhäiseen aikaan . Olen seuraamassa TV.sstä Suomen Kunnallisvaleja . Siittä ei niinvaanpääse eroon Suomen vaaleista - Aina olen ollut äänestämäsä tääläkin -- Jaa niin --- vai että Kirjauduin kun huomasin että oikein kaivataan että oltais Rekattuna - Olen aina laittanut Nimmarini - Toinen asia taas on välitetäänkö mielipiteistäni -- Ja Nyt viimeaikoina olen ollut ROPOTIN nimmarilla -- Tämä minun nimimerkkini onkin jo aikansa elänyt -

        Kuinkaas monta kertaa tämäkin lähtee -- koneenikin on jo aikansa elänyt -- XP -olis vaidettava uudempaan - Sais ne Lintu Wep-kameratkin auki Sanii että tätä ei enään Hyväksytä --tämmöstä tämä on --Vanha on vanha -mutta annan huutia --ja menen Daattakauppaan ja ostan Taas hyvän pöytäkoneen --isolla kuvaruudulla .


    • reppuriika

      Minä kirjoittelen sinulle näin vain yleisesti reppuriikana ja voimme kai näinkin ne terveiset toisillemme heittää. En halua sinua en myös teitä toisiakaan pilkata ja haukkua.
      Ihan turvallisuussyistä en ala kuvia ja henkilötietoja yleisesti levittää. Olen joskus saanut jopa tappouhkauksia ja järki on yksi Luojan lahja sitä on syytä käyttää.
      En ajattele omaa itseäni, mutta kommunikoin henkilöiden kanssa, jotka tekevät lähetys- ja avustustöitä vaarallisilla kentillä ja en halua antaa johtolankoja turhaan ja tarpeettomasti.
      Joten olkoon minun henkilöllisyyteni ja kasvoni edelleenkin reppuriika näillä palstoilla.
      Ja toisaalta olisikohan edes henkilö, johon niin innokkaasti haluaisit tarkemmin tutustua. Taidamme olla niin eri tavalla ajattelevia ihmisiä.
      Joten jatkukoon yhteistyö, ymmärrys ja lähimmäisen rakkaus entiseen malliin.
      Hyvää ja aurinkoista kevättä Ruuneman sinulle!

    • reppuriika

      Vielä lisään. On minulla rekisteröity nimimerkki ilman kuvaa, mutta käytän sitä erittäin harvoin.

    • voi-mikä-uteliaisuus

      Jokaisella rekisteröidyllä on tuo suomi24.fi osoite, mutta ilmoita itse oma Facebook tilisi, niin joku kurkkaaja voi pyytää sinua ystäväksi.

      Täällä yleisellä palstalla voit lähetellä terveisiä nikittömillekin, jos sinua kiinnostaa. Eri asia on, onko joku mielitiettysi sinusta kiinnostunut ja haluaisi henkilökohtaisen yhteydenottosi??

      • Kuinka avaan osoitteeni?


      • Facebook keksijä ei ole enään mukana. Vuosia sitten menin mukaan vähän erikielellä ja tuttavuuteen tuli loppu niin siihen jäi.


      • ilmantähtiä

        Facebookissa liikutaan omalla nimellä ei nimimerkillä.
        Olen olut siellä useamman vuoden jakoskaan ei ole mitään riitaa esiintynyt!


      • ilmantähtiä kirjoitti:

        Facebookissa liikutaan omalla nimellä ei nimimerkillä.
        Olen olut siellä useamman vuoden jakoskaan ei ole mitään riitaa esiintynyt!

        Riitely onkin tämänpalstan erikoisosaamista


      • ilmantähtiä kirjoitti:

        Facebookissa liikutaan omalla nimellä ei nimimerkillä.
        Olen olut siellä useamman vuoden jakoskaan ei ole mitään riitaa esiintynyt!

        En ole riidasta puhunut mutta kun miehen ja naisen välillä tulee ero en voi olla matkassa ja seurassa. Kirjoitin Facebookin perustaja ei ole mukana---oli jossain kauan sitten muuta en muista.

        Varmaan hyvä monille miljardeille ihmisille tämän ajan maailmassa.

        Toivon parempaa kirjoitustaitoa suomenkielellä.


    • seriffilletöitä

      Kyylätään täällä muutenkin, joten en tuu rekistäytymään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      185
      4184
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      226
      2158
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1301
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1018
    6. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      171
      1014
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      77
      1007
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      942
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      915
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe