Kun ihminen syntyy on kaksi vaihtoehtoa, syntyykö naiseksi vai mieheksi, jos syntyy naiseksi on kaikki hyvin, jos syntyy mieheksi on kaksi vaihtoehtoa. kuoleeko nuorena vai kasvaako suureksi, jos kuolee nuorena on kaikki hyvin,jos kasvaa mieheksi, niin on kaksi vaihtoehtoa, joutuuko sotaan vai eikö joudu, jos ei joudu niin kaikki hyvin, jos joutuu on kaksi vaihtoehtoa, joutuuko takarintamalle, vai eturintamalle, jos joutuu takarintamalle on kaikki hyvin, jos joutuu eturintamalle on kaksi vaihtoehtoa, tuleeko ammutuksi vai eikö tule, jos ei, niin kaikki hyvin, jos tulee ammutuksi on kaksi vaihtoehtoa, joutuuko luutehtaalle vai paperitehtaalle, jos joutuu luutehtaalle on kaikki hyvin, jos joutuu paperitehtaalle on kaksi vaihtoehtoa, tehdäänkö kauppapaperiksi vai wessapaperiksi, jos kuppapaperiksi niin on kaikki hyvin, jos wessapaperiksi on kaksi vaihtoehtoa, joutuuko miesten puolelle vai naisten puolelle, jos miesten puolelle on kaikki hyvin, jos naisten puolelle niin on kaksi vaihtoehtoa, joutuuko takapuolelle vai etupuolelle, jos joutuu takapuolelle on kaikki hyvin, jos joutuu etupuolelle niin koko miehen elämä meni päin v...uun.
Miehellä on kaksi vaihtoehtoa.
olraak
3
7666
Vastaukset
- jukka vaan
entä jos joutuu takapuolelle niin ón koko elämä menny päin persettä ei kai sekään ole niin mahtavaa
- siilari
oletko huomannut että sinäkin olet syntynyt
ONNEA - MiracleMike
jutunpätkä. LOL, "kaksi vaihtoehtoa" :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049