Kuinka olette siistineet hapettumat pitkään seisoneen auton moottorista. Onko siihen jotain happoa sisältävää ainetta joka poistaisi alumiinioksidin moottorin näkyvistä osista, esim. venttiilikopasta. Jos hapettumat saa pois, kuinka suojata puhdas pinta talviseisonnan ajaksi.
Alumiiniosien hapettumien poisto
2
884
Vastaukset
- niiih
Kukaan ei ole vielä ratkaissut miten hapettu minen estettäisiin.
- MGx3
Soodalla olen puhaltanut, tulee aika siisti. Sit hyvä vaha pintaan ja auton olen säilyttänyt lämpimässä ja kuivassa tallissa, myös kesäisin, paitsi tietysti ajoreissuilla. Ikkunat ja luukut raollaan, että paikat kuivaa ajon jälkeen. Eipä ole pahasti lähtenyt hapettumaan. Yksi talvi kylmässä tallissa riittää pilaamaan pinnat. Happoja ei pidä alumiiniseoksiin laittaa, ellei halua syövyttää niitä pilalle. Esim. sylinterin seinämästähän kiinnileikannut männän alumiini poistetaan suolahapolla. Happo totaalisesti hävittää alumiinin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713428
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541929Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471849Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591784- 771634
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481609Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811449The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251199- 1581192