Kuka/ketkä/mikä päätti että Nakkilaan tulee mamuille kuntapaikkoja 5 kpl viime- ja tänä vuonna? Miksi ei mitään tietoa löydy mistään?? Salassa kuntalaisilta siis?
Yritykset nurin, tk kiinni, koulut sulki ja lapsoset tyhmistymään yhteen isoon läjään sisäilmaongelmaiseen Pakkalaan ja pakkaa vielä sinne sekoittamaan nämä matulapset joita nyt siis pikkuhiljaa ripotellaan pitkin poikin vaivihkaa ympäri maata. Kuinka monta kuntapaikkaa näille on täällä 5v:n päästä, 50?
Niin se on vain tämänkin kylän mädättäminen ja alasajo alkanut. Kok, vas ja dem, 3 kaikkein pahinta. Mieti tarkkaan 9.4.
Mamujen kuntapaikat, Nakkila 5
GetAway
4
372
Vastaukset
- Mamumanu
Monikulttuurisuus on rikkaus. Stubbikullikin on sitä mieltä. Halutaanko suomesta samanlainen kuin esim. Ruotsin Rinkeby, Malmö jne?.
- globa
Tekisi hyvää takapajula sisäsiittoiselle kylä pahaselle jos tänne muuttaisi vaikka syyriasta ihmisiä.
- Suvakki-sai-sätkyn
Ei pallo kestänyt sitä 70vee partavauva sais pipparii.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669