Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

S Marketin nuoriso

Huolestunut67

Eikö Harjavallassa ole nuorisolle mitään paikkaa missä viettää aikaansa, kun notkuvat kauppojen edustoilla?

12

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työntekijä

      Ei ole.

      Täytyy maksaa suvakki unelmaa. Nyt ei raha riitä kaikkeen. ;)

      • OivaHalli

        Mitähän unelmaa tarkoitat? Harjavallan talous on melko hyvällä pohjalla. Ainoa mikä vetää miinukselle on perusturvan kustannukset. Harjavallassa on mm kalliiden huostaanottojen määrä suurempi kuin muissa samankokoisissa kaupungeissa.
        Toinen, mikä näkyy vielä rasittamassa taloutta on uusi liikunta- ja uimahalli, mikä rakennettiin pari vuotta sitten. Se oli kyllä monen unelma pitkään! Sitäkö tarkoitit?


      • Työntekijä

        Mitäköhän tarkoitin??


    • Paljonkivempaa

      On Harjavallassa nuokkari. Mutta siellä ei voi ajaa rinkiä mautoilla niinku ässän pihassa.

    • Keke67

      Niitten kakaroitten vanhemmat taitaa notkua holvissa kun ei kuria pidä!

    • mhw

      Vartija siellä näyttää käyvän toisinaan ajamassa nuoret pois siitä edestä.

    • Mutsison

      Mä oon varma et niitten vanhemmat vihaa niitä ja on tyytyväisiä kun niiden lapset ei oo kotona häiritsemässä.

    • väsynytharjavallasta

      Asun aivan S-marketin vieressä, ja olen pari kertaa nähnyt kun joku vartija(?) käy ajamassa nuoret pois. Ei ne minua muuten juuri haitannut, mut kyllä vituttaa kun yrittää vaikka viikonloppuyönä nukkua ja siellä on pihalla jotkut kokoontumisajot menossa.

      Autoja, mopoautoja, mopoja ja ties mitä härpäkkeitä ottaa kilpaa että kenen rotisko pitää kovinta pärinää, miks ei voi mennä johonkin missä ei oo asutusta ihan vieressä?

    • 2017sksksbdbsjsb

      Eiköhä se pitäs teille tulla päähän ja selväks että eletään vuotta 2017 jo ja tää kuuluu vähän ku asiaan että siellä ajetaan rallia sun muuta kauppojen pihalla

      • Voipikkuista

        Ihan meinaat et on uus ja nykyaikainen keksintö?


      • paskaakstäsä

        Ja paskat,ihmisten yö-ja muiden unien ,yksityisyyden ,kotirauhan ja jne,häirintä on
        vertaansa vailla olevaa typeryyttä,ääliömäisyyttä kusipäisyyttä ja hölmöyttä.
        Yrittäkää nyt kansakunnankerma tajuta!


    • KukinVuorollaan

      Huolestunut67
      Jos tuo on ikäsi eikä syntymävuotesi, luulen liikekeskuksen KOP:n päätyineen tulleen sinullekin tutuksi kauan sitten. Siellähän sitä notkuttiin ja istuskeltiin. Silloinkin varttuneempia ärsytti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe