kirjoitat palstalle usein mutta se ei poista kaipuutasi koska tunne on niin vahva,
kirjoitat pitkiä kirjoituksia mutta ihmiset pitävät niistä koska olet oppinu purkamaan sisimpääsi kirjoittamalla,
kirjoitat paljon mutta sinulla vain on niin paljon kirjoitettavaa koska olet niin älykäs ja sinulla on niin suuret tunteet
sinulla on suuri sydän mutta siinä on kova ulkokuori koska muuten ihmiset käyttäisivät sitä hyväksi,
sinulla on kultainen sydän mutta sen ydin on syväjäädytetty koska sinua on satutettu joskus niin kovaa,
sinulla on herkkä sydän mutta et voi näyttää sitä koska sinun täytyy olla niin vahva,
olet tunteellinen mutta et pysty näyttämään tunteitasi koska sinulla on niin paljon käsittelemättömiä asioita sisälläsi,
olet ihastuttava mutta se ei riitä sinulle koska et itse pysty ihastumaan,
janoat sitä että ihmiset jäävät kaipaamaan sinua mutta se ei poista ikäviä asioita elämästäsi,
harrastat paljon liikuntaa jotta pysyisit kasassa mutta se ei tarjoa tarpeeksi mielekkyyttä elämääsi,
olet yksinäinen mutta työnnät ihmiset luotasi pois koska et pysty kiintymään,
rakastat työtäsi koska saat toteuttaa siinnä itseäsi mutta kaipaat tässä elämässä jotain muutakin...
ilo pinttaan vaikka syvän märkänis...
12
390
Vastaukset
- muutama.ajatus
Kenelle kirjoitat?
Onko sinussa ja henkilössä jotakin samaa?
Pitääköhän kaikki tässä ihan paikkaansa? - vittumitäpashaa
tiäkkö kuule ap, sulla eii oo hajuakaan kuka tääl kirjottaa mitä. kannattaa varmaan herätä sieltä harhojen syövereistä todellisuuteen. ei pahalla.
- Oikeassaolet
Mitä kaipaan, sinua.
- yhdennaisenmiete
Muuten joka kohta osuu minuun paitsi viimeinen: en ole töissä vaan opiskelen.
- Kaunista--
Oijoijoihoi
- sinuttelupohja
Kuvailetko siis itseäsi. Jepjep. Syväanalyysi on välillä ihan paikallaan sinä-muodossa, saattaa herättää itseä huomaamaan jotain. Auttoiko?
- sekameteli.soppa
sekäettä
- k.nainen
Ihan kuin minä?
- mutkikas
Ihan mielenkiintoista analysointia, mutta osittain olet väärässä. Herkkä en enää ole. En halua ihmisten ikävöivän minua. Mitä sellaisesta saisin. En ole yksinäinen, mutta useimmiten nautin yksinolosta. Liikunta auttaa moneen vaivaan, fyysisiin ja psyykkisiin.
- mörö...kölli
Poistuu enkelinä tästä ketjusta!!!
Kirjoitit siis itsestäsi? Mutta et osallistunut kirjoitustasi koskevaan väittelyyn, joten poistuit PUHTAANA eli enkelinä tästä ketjusta.
Jotkut kirjoittamasi asiat ketjussa olivat todella vakavaksi vetäviä.
Kirjoitit:
"...sydän mutta siinä on kova ulkokuori koska muuten ihmiset käyttäisivät sitä hyväksi ... sen ydin on syväjäädytetty koska sinua on satutettu joskus niin kovaa..."
"...sinulla on niin paljon käsittelemättömiä asioita sisälläsi,
... et itse pysty ihastumaan"
"...harrastat paljon liikuntaa jotta pysyisit kasassa mutta se ei tarjoa tarpeeksi mielekkyyttä elämääsi..."
"...olet yksinäinen mutta työnnät ihmiset luotasi pois koska et pysty kiintymään...rakastat työtäsi koska saat toteuttaa siinnä itseäsi mutta kaipaat tässä elämässä jotain muutakin.."
Mörökölli on siis loukattu, loukkauksia täysin käsittelemään pystymätön MIES, joka ei kykene ihastumaan kehenkään, ja hallitsee mieltään liikunnan avulla. Ja "Mörökölli" kirjoittaa palstalle pitkiä kirjoituksia usein? (Näin ainakin avauksessa kerroit.)
Pitäisiköhän Mörököllin keskustella tunnelukoistaan jonkun kanssa?
Hyvää yötä, Mörököllille!- eimuutenavaudu
Olen samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741192
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47634Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä304558Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t231551- 51529
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510