että välillämme on jokin outo magneettinen voima?
Tuntuuko sinusta
16
832
Vastaukset
- puolustuskyvytön
En tykkää että mut heitetään johonkin keskustelupalstalle
- Samallamitallasaat
Joko se akka hermostuu tilanteeseen? Mehän ollaan vaan ystäviä? Niinhän sanoit ettei kommentoi ajatusta ystävyydestä. Ihan viattomia juttuja ollaan nakeltu. Mutta oli pakko käyttää sitä yhtä juttua jonka lähetit oli niin pakko. Ymmärtäähän se varmaan senkin ettet kulje luonani? Hitto kun osaat pokkaa pitää sinusta huomaa ollenkaan mitä se akka sulle suoltaa asiasta? Tiedän että se kyttää nyt sua kuun haukka. Ikävää eikö totta? Kerro lisää työntouhujasi miltä tuntuu kun me ollaan niin ystäviä eikö totta? Pus sulle odotan seuraavaa yhteyttä.
- ehkätuleelisäävielä
Kyllä tunnen.. Saanko käyttää sun alotusta mun omien muiden mietteideni kirjottamiseen? Kiitti. :D
Sellasta vaan, että
1. Uudessa ihmissuhteessa joskus käy niin, että joutuu maksaan aiempien ihmisten virheitä. Tuntuu epäreilulta.
2. Vertaan kaikkia sinuun. Olet ainut ketä kohtaan tunteeni ovat olleet upeat.. Tunnen niin, koska olet ihmisenä just sellanen mistä tykkään ja tykkään erityisesti meidän yhteydestä, vetovoimasta. En usko löytäväni enää vastaavaa ja siksi epäilen vahvasti, että olen yksin loppuun asti. En halua tyytyä kehenkään, kun en sua saanut.Minustakin meillä on miltei telepaattinen yhteys, mikäli olet tarkoittamani henkilö. Ja minäkin rakastan sinua, jos olet tarkoittamani...
Tietääkseni, et ole naimisissa.Luulen, että tunnistin sinut nyt tuosta "sellasta" sanasta.
Et ehkä olekaan se, joksi sinua ensin luulin.
Oletko sinä se"Danny Starrettin" näköinen?
Ja kirjoititko nyt sille nuoruuden rakkaudellesi,
sinä "Danny Starrettin" näköinen?
Mitä teille oikein tapahtui(?) Miksi hän meni toisen kanssa naimisiin,
ja on nyt taaperon äiti(?) (Kummallista.)
Selloin kun poistuin kuvioista kauan sitten, luulin, että teillä
meni todella hyvin.
- Muu.Vaara
Kerran oli yhteys.
Nyt on palstayhteys.
Kohtaaminen ja puheyhteys puuttuu.
Onko outoa magneettista voimaa?
Sano sinä...Jos olet Hän..- Selvennys
Tässä maailmassa on sellaisia paljon asioita, joita ei voi oikein järjellä selittää. Kaikella on tarkoitus se täytyy vain ensin ymmärtää:)
- Yhteyson
Juu tuntuu. Se on aivan ihmeellistä meidän välinen yhteys.
- iliman.muuta
tunttuu.. ja tunne eikun vahvisttuu. Ei oo ollu tarkotus satuttaa..Olen pahoillani jos loukkaannuit.
- jamuutiliman
kuvitellaanpa nyt hetki, että oisit hän. Sattuihan se, mutta ei sillä ole merkitystä kaiken muun rinnalla. Kaikki on ihan hyvin. No en justiinsa nyt pysty sanomaan enempää.
- kinderkakku
Olen ihmetellyt miksi vetovoiman tunne on niin vahva. En ole ennen kokenut vastaavaa.Hän ei todellakaan mikään järkivalinta ja siksi ihmettelenkin järki-ihmisenä tätä tunnetta.Hänen seurassaan,tekee aina mieli koskettaa tai halata häntä hellästi.
En tiedä,pystynkö koskaan sivuuttamaan sitä tunnetta, joka nousee sydämestä joka kerta, kun kohtaan hänet.Hieman myös jännittää olla hänen lähellään,mutta pystyn
sen siirtämään taka-alalle.Hän melkein aiheutti minulle kerran sydänkohtauksen,
olemalla ajattelematon.Olin täysin suunniltani,ehkä omaa rakkauttani pelästyin.
Tykkään nykyisin kovasti tunteesta, joka hiipi mieleeni erittäin paljon,, - samanapaisethylkii
No vttu ei tunnu! Häivy!!
- kyllätuntuu
TUNTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- tässäjatuossa
Tuntuu sisuksissa asti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Sydän irti ja munuiset tuossa.
- senhuomannutettä
Heikkenemään päin.
- elluhalloyb
JOO
KUMMALLAKIN SÄDETTÄ....KEHOSSA...EI HAIHDU...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811248
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 83809
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47664Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t243584Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä308578Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7530