Nyt kun Vikasaastewagen on myyntitilastossa vasta neljäs niin trollin mielestä vikasaastewagen onkin yhtäkuin yksitoista automerkkiä.
Kun Toyota pitää voittaa niin trolli kertoo Volkswagenin tehneen sitä tai tätä. Esim. Volkswagen myi siinä ja siinä kuussa niin ja niin paljon autoja. Kun trolli kirjoittaa Volkswagenista Toyotaa vastaa niin hänen volkswageninsa on muka tämä:
Hänen mielestään Volkswagen on yhtä kuin Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Lamborghini, Bentley, Porsche, Bugatti ja Ducati, Scania ja MAN.
Siksi että Volkswagen-konserniin kuuluvat Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Lamborghini, Bentley, Porsche, Bugatti ja Ducati, Scania ja MAN.
Ei muutoin pärjää Toyotalle niin pitää käydä Toyotan kimppuun yhdentoista automerkin voimin.
Tämä on trollin mielestä Volkswagen
39
411
Vastaukset
- 426HEMI
juuri näin. toyota menee kaupaksi yhdelläkin automerkillä ja on maailman suurin autonvalmistaja mutta volokkarin romulla siihen tarvitseekin toistakymmentä merkkiä.
- Ranskis-tojo
Toyotallakin useampi merkki käytössään, mutta silti VW on maailman suurin valmistaja. Toyotalla oli vielä vuosi sitten nykyistäkin enemmän merkkejä, mutta Scion jouduttiin lopetamaan vuosikausia kestäneiden raskaiden tappioiden jälkeen.
VW:n valmistamia autoja myydään reilusti tuplat Toytaan nähden Suomessa. Siihen ei auta Toyotan pyristelyt vaikka Citikoita ja Subaruja myydään muka Tojoina. Aitojka ranskiksia on osa noista tojon myyntitilastoihin merkityistä autoista. Itseasiassa ne ainoat jotka eivät tarvitse lisäruostesuojausta heti ostamisen yhteydessä. - Toyotasuurin
Toyota on ollut maailman suurin autonvalmistaja vuodesta 2008 lähdien lukuunottamatta tsunami- ja maanjäristysvuotta 2011.
- omituinenkerhotaalla
"Nyt kun Vikasaastewagen on myyntitilastossa vasta neljäs niin trollin mielestä vikasaastewagen onkin yhtäkuin yksitoista automerkkiä."
En ole sen enempiä volkkarin kuin toyotankaan miehiä, mutta näinhän se asia pitää laskea, koska kaikki pennoset yhdentoista merkin myynnistä valuvat vokswagenin, eli emoyhtiön kassaan. Ymmärrän, että on vaikea ymmärtää että on valinnanvaraa, jos on tottunut siihen, että saa valita värin kahdesta vaihtoehdosta ja sisustuksen yhdestä. Hyvähän se on että on erilaisia autoja erilaisille ihmisille. Toyotalla voi sitten ajella kaikki vähän yksinkertaiset tapaukset, joille autolla ei ole niin väliä. Kunhan on pyörät ja looda. Lexuksella taas voi ajella kaikki jotka kuvittelevat, että se ei olekaan toyota, kun siihen on liimattu L keulaan.- Karmea.arvonlasku
Näinhän se menee. Lexukset hinnoitellaan uutena Luxus-luokkaan. Käytettynä se on vain ylivarusteltu tojota jossa on odotettavissa sikakallis sähköremppa.
- Kaamea.aivopieru
Vitu...ko ku sulla ei siltikään ole leluun varaa ?
- dfsdfasdfafdsfa
Trolli kirjoittelee ja vastailee itselleen tuossa edellä.
- Erilainen_vanhus
Kehukaapa kovasti Toyotaa ja Volkswagenia. Niitä eniten myytyjä. Minä olen nyt viimeisenä ajanut jo uaeamman vuoden tyytyväisenä C5: llä, diesel farkulla, automaatilla. Kerrassaan miellyttävä auto. Seuraavaksi houkuttelee kokeilla Jaguaria. Niitäkään ei tule vastaan joka kadunkulmassa.
- ongelmista.katastrofiin
Lambo on yhtäkuin Volkswagen, Onko uskottava vai naurettava väite, päätelkää ihan itte?? Että voi trolli olla idiootti. Ei kai se muuten trolli olisikaan. Kaipa Trafikin sabotoi vikavaagenia kun ei ilmoita mitään Vag-merkin ensirekisteröintisijoitusta. VAG-konserniin kuuluminen ei taida näinä aikoina olla mikään myyntivaltti millään merkillä myyntilukujen surkeudesta päätellen, kun kärvistellään valtavien huijaussanktioiden kanssa potkittaessa turkkilaisia työntekijöitä pihalle. Kaiken lisäksi tulee vielä nöyryytys ja häpeä niin kuin petoksesta ja huijaamisesta kuuluukin tulla. Eikä siinä vielä kaikki, Sijoittuminen vuosittaiseessa laatu- ja luotettavuusraportissa aivan hännille ja peräti viimeiseksi tuskin nostaa myyntilukuja raketinomaiseen nousuun kun paantuneimmatkin aatufanaatikot huomaavat kuinka on pissitty silmään jo vuosia.
- ehkäliianvaikeaamutta
No siinäpä se vasta olikin provokatiivinen kirjoitus. Todellisuudessa, ei olisi edes suomen toyotakuljettajien etu, että jokainen tiellä vastaantuleva auto olisi toyota. Tämä merkitsisi hintojen nousua, ja valtavia jonoja korjaukseen, tai siis huoltoon, niinkuin teilläpäin sanotaan.
Demokratiaan ja demokraattiseen valtioon, sekä terveeseen markkinaan kuuluu, että kilpailua ja eri merkkejä on tarjolla. On myös hyvä, että jokaisella merkillä on oma ostajakuntansa, näin vältytään siltä, että millään merkillä ei ole monopoliasemaa.
Katso nyt vaikka tietokoneiden prosessorimarkkinoita, siellä tilanne on huono. On vain kaksi kilpailevaa merkkiä, ja tästä seurauksena hinnat ovat aina koholla. Muutama kuukausi sitten, oli tilanne jossa oli vain yksi merkki jota kannatti ostaa. Siitä seurasi se, että hinnat alkoivat pikkuhiljaa kiivetä aina vaan ylemmäs, vaikka tarjolla olevat tuotteet eivät olleet oikeastaan kehittyneet mihinkään.
Jos yhtään arvostat omaa lompakkoasi, niin sinustakin pitäisi olla hyvä, että on paljon tarjontaa ja erilaisia ostopäätöksiä. Se pitää hinnat kohtuullisena ja lisää työllisyyttä eri merkkien myyntipisteissä, on enemmän veronmaksajia. Niinpä mielestäni tässä yhden merkin kehumisella, ja toisten mollaamisella ei ole mitään funktiota. Ajoin itsekin joskus toyotalla, mutta nykyisin tulee mittariin 75 tkm vuoteen, enkä todellakaan ehdi olemaan huollossa 5 kertaa vuodessa. - ajoiko.elämä.ohi
Jos ei kykene parantamaan omaa elämäänsä, kehittämään ammattitaitoaan tai hankkimaan parempipalkkaista duunia, voi keskittyä elämässään miettimään Volkkareita ja niiden ongelmia ja kehumaan keskinkertaista Tojoa.
- HOLISTI75
ehkäliianvaikeaamutta kirjoitti:
No siinäpä se vasta olikin provokatiivinen kirjoitus. Todellisuudessa, ei olisi edes suomen toyotakuljettajien etu, että jokainen tiellä vastaantuleva auto olisi toyota. Tämä merkitsisi hintojen nousua, ja valtavia jonoja korjaukseen, tai siis huoltoon, niinkuin teilläpäin sanotaan.
Demokratiaan ja demokraattiseen valtioon, sekä terveeseen markkinaan kuuluu, että kilpailua ja eri merkkejä on tarjolla. On myös hyvä, että jokaisella merkillä on oma ostajakuntansa, näin vältytään siltä, että millään merkillä ei ole monopoliasemaa.
Katso nyt vaikka tietokoneiden prosessorimarkkinoita, siellä tilanne on huono. On vain kaksi kilpailevaa merkkiä, ja tästä seurauksena hinnat ovat aina koholla. Muutama kuukausi sitten, oli tilanne jossa oli vain yksi merkki jota kannatti ostaa. Siitä seurasi se, että hinnat alkoivat pikkuhiljaa kiivetä aina vaan ylemmäs, vaikka tarjolla olevat tuotteet eivät olleet oikeastaan kehittyneet mihinkään.
Jos yhtään arvostat omaa lompakkoasi, niin sinustakin pitäisi olla hyvä, että on paljon tarjontaa ja erilaisia ostopäätöksiä. Se pitää hinnat kohtuullisena ja lisää työllisyyttä eri merkkien myyntipisteissä, on enemmän veronmaksajia. Niinpä mielestäni tässä yhden merkin kehumisella, ja toisten mollaamisella ei ole mitään funktiota. Ajoin itsekin joskus toyotalla, mutta nykyisin tulee mittariin 75 tkm vuoteen, enkä todellakaan ehdi olemaan huollossa 5 kertaa vuodessa.tässäkään tämä daiju pelle ei ymmärrä kahta eri asiaa, on aivan eri asia huoltaa autoa kuin korjata, huoltamalla auto pysyy kunnossa ja huoltaminen on halpaa, korjaaminen kallista. toyotan vuosihuolto maksaa myös murto osan verrattuna vw:n kalliiseen vuosihuoltoon. vw:n korjaaminen vuosittain maksaakin sitten enemmän kuin toyotan 30 vuoden korjaamiset vaikka Toyotalla ajetaan enemmän kuin vw konsernin autoilla.
- kohtaNapsahtaaTeronLeuka
Uusin Golf on tullut myyntiin ja se pysyttää vanhan mallin myynnin ja utta ei ole vielä satavana, mutta kauppoja tehdään ahkeraan. Kyllä siinä vaiheessa kun uutukaista saadaan maahan, niin alkaa Terolla huuli väpättää ja selityksiä löytyy ties millaisia, maanjäristyksiä ja sudenkorentoja ym...
- Onko.luotettavampi
Tuleeko uusi malli myyntiin myös ostajia huijaamaan, niinkuin edellinenkin. VW:lla kun on tapana ollut tuoda uudet mallit markkinoille vikoineen ja lastentauteineen asiakkaiden ongelmiksi, niin miten mahtanee olla onko perinne säilynyt? Onko kaikenkattava takuu edelleen se piiiitkä 2 vuotta? Laaatu- ja luotettavuustutkimuksessa voisi hiukan skarpata että menisi ohi Fiatista. Toyotaan tosin on niin pitkä matka, että tuskin saavuttaa yhden kasvojenkohotuksen aikana.
- Laatufloppi
"No siinäpä se vasta olikin provokatiivinen kirjoitus. Todellisuudessa, ei olisi edes suomen toyotakuljettajien etu, että jokainen tiellä vastaantuleva auto olisi toyota. Tämä merkitsisi hintojen nousua, ja valtavia jonoja korjaukseen, tai siis huoltoon, niinkuin teilläpäin sanotaan. "
Mitäs provokaatiota siinä on jos kertoo totuuden, asioita salaamatta. Vai mikä siinä on provosointia? Totta on että jos jokainen auto olisi Toyota niin ei palvelisi markkinataloutta. VW:n toimintatapa on siitä varoittava esimerkki kun suurin osa eurooppalaisista valmistajista kuuluu jo Vag- konserniin ja laatu ja luotettavuus on mitään provosoimatta juuri sellainen kuin Autobildin vuosittaisissa raporteissa on todettu. Varsin selväksi on myös tullut, millaisen "huoltorumban" susijakopäät ja huijausohjelmistot ovat saaneet aikaan. On siinä "päivitystä" suorittettu niin paljon että "ei mitään määriä ole ruvettu laskemaan"!! Ei mitään merkkiä kannata ruveta kehumaan ainakaan jonkun koeajon maksetun testin perusteella. Puskaradio on luotettavimmasta päästä, Omistajien mielipiteet riittävän laajasti ja arvon säilyminen kertovat parhaiten merkin haluttavimmista ominaisuuksista, koska niistä halutaan maksaa. Autoremppa on nykyhinnoilla jo niin suolaisen hintaista että heikkoa laatua pitää kaikin keinoin välttää. TSI ja DSG on ollut jo liikaa uutisotsikoissa. - Suurentelun.mestarit
"TSI ja DSG on ollut jo liikaa uutisotsikoissa."
Laitapa linkki tällaiseen uutisotsikkoon. Veikkaan että vuosiluku on aika vanha.
Tämä palsta elää menneisyydessä pyörimisestä ja kuulopuheista.- Tsi_ja_Dsg
ovat olleet uutisotsikoissa niin kauan kun niitä on ylipäätään valmistettu ja ovat yhä. Kummankaan suunnittelu- ja valmistusvian korjaaminen kun ei näytä tuovan mitään pysyvää ratkaisua vaan autot korjataan uudelleen muutaman kymmenentuhannen km jälkeen. Samoin näyttää käyvän päästöhuijausautojen kanssa. Mitään järkevänhintaista toimivaa ratkaisua ei löydy eikä urearuiskutuksen asentaminen huijausautoihin kannata taloudellisesti. Tämähän on kuin vanha juttu variksesta juuri tervatulla katolla. Aina on joko nokka tai pyrstö kiinni. Kuinka Volkswagen onkaan voinut sotkea asiansa näin lahjakkaasti tilanteeseen josta ei ole ulospääsyä.
- pelkkää.höpinän.toistoa
Toistohöpötystä tulee kuin huru-ukon suusta. Mutta ei mitään linkkiä DSG tai TSI-uutisiin.
Tätähän tämän palstan höpinät ovat. Huru-ukot kiertävät seniileinä samoja juttuja päivästä päivään ilman kosketusta tämän päivän todellisuuteen. - anteeks1
pelkkää.höpinän.toistoa kirjoitti:
Toistohöpötystä tulee kuin huru-ukon suusta. Mutta ei mitään linkkiä DSG tai TSI-uutisiin.
Tätähän tämän palstan höpinät ovat. Huru-ukot kiertävät seniileinä samoja juttuja päivästä päivään ilman kosketusta tämän päivän todellisuuteen.Ei näitä Toyota palstan kirjoittelijoita kannata ottaa kauhean tosissaan. Hävettää koko merkin puolesta, minkälaista sakkia on asiakaskunnassa. Toivottavasti kovin moni ei lue näitä huru-ukkojen purkauksia, vaikuttaa kohta myyntiin negatiivisesti.
- Huru.ukko
Sokea Reetakin jo tietää vaikka olisi puoli kuurokin vikavaagenin TSI ja DSG- vikamaailman. Onhan niitä huoltopäällikönkin ilmoituksen mukaan niin paljon ollut ettei "mitään määriä ole alettu laskemaan"! Tietenkin tiesi määrät, mutta ei kertonut!
Itsekään en moisesta murheenalhosta tiennyt ennen kuin telkkarin Kuningaskuluttaja ohjelma valisti tietämättömiä huoltopäällikön vähätellessä ongelmaa. Mistäs sitä "huru-ukko" muuten olisi niin perusteellista tietoa voinut saada? Tämän päivän volkkarissa ei useinkaan ole vikoja kun ovat uusia, mutta yli kahden vuoden ikäissä ei valmistajan takuukaan ole enää voimassa, mutta huijausohjelmisto voi olla!- vanhaa.tarinaa
Pointti on se että puhutaan autoista jotka on valmistettu noin kymmenen vuotta sitten. Ei niistä ole kirjoiteltu missään lehdissä enää vuosiin. Täällä nämä huru-ukot vatkaavat samoja juttuja yhä uudelleen ja uudelleen. Siksi niitä linkkejä pyysin. Ei taida tulla.
- Vanha.huijari
vanhaa.tarinaa kirjoitti:
Pointti on se että puhutaan autoista jotka on valmistettu noin kymmenen vuotta sitten. Ei niistä ole kirjoiteltu missään lehdissä enää vuosiin. Täällä nämä huru-ukot vatkaavat samoja juttuja yhä uudelleen ja uudelleen. Siksi niitä linkkejä pyysin. Ei taida tulla.
Puhutaan valmistajasta joka tie tsi ja dsg ongelmien kautta kulki huijauskatastrofiin ja joka saksalaisjulkaisun laatu ja luotettavuurraportissa oli vielä viime vuonna, eli tuoreimmassa viimeinen. Pitääkö siihenkin etsiä linkki? Googlesta löytyy!!
- muista.mistä.puhutaan
Vanha.huijari kirjoitti:
Puhutaan valmistajasta joka tie tsi ja dsg ongelmien kautta kulki huijauskatastrofiin ja joka saksalaisjulkaisun laatu ja luotettavuurraportissa oli vielä viime vuonna, eli tuoreimmassa viimeinen. Pitääkö siihenkin etsiä linkki? Googlesta löytyy!!
Muista että tässä keskustellaan edelleen tästä kommentista
"TSI ja DSG on ollut jo liikaa uutisotsikoissa."
Sanoin vain että aika kauaksi pitää mennä taaksepäin että jotain löytää lehdistä näistä aioista. Vaikka huru-ukot niistä täällä päivittäin jauhavat.
Ei mulla muuta. - Tsi_ja_Dsg-ongelmat
muista.mistä.puhutaan kirjoitti:
Muista että tässä keskustellaan edelleen tästä kommentista
"TSI ja DSG on ollut jo liikaa uutisotsikoissa."
Sanoin vain että aika kauaksi pitää mennä taaksepäin että jotain löytää lehdistä näistä aioista. Vaikka huru-ukot niistä täällä päivittäin jauhavat.
Ei mulla muuta.jatkuvat niin kauan kuin noita paskalaatuisia härpäkkeitä teillä liikkuu eli muutaman vuoden. Eihän kenenkään kannata teettää remonttia joka on kalliimpi kuin koko auton arvo. Kummallista onkin että samaa laatua näyttää pukkaavan koko ajan lisää markkinoille uusien Vw-konsernimallien muodossa. Jotainhan Vw:n pitää tehdä sähköautoa kehitellessään. Myyvät sitten susilaatua niille ostajille joilla ei ole harmainta aavistusta konsernin surkeasta tilanteesta. Led-takavalon polttimot ovat tietysti hienot ja kromattu hämäyslista takapuskurissa antaa vaikutelman ärhäkästä pelistä jossa on tuplaputket vaikka pakoputkea ei ole lähelläkään. On varmasti lähiaikoina hauskaa seurata Vw kuskeja jotka huitovat ajaessa kummallisesti. Se johtuu ns "Gestensteuerungista" jolla eri toimintoja pitäisi ohjata kädellä huitomalla. Älkää ihmetelkö jos Golf-kuski huitoo autossaan kuin siellä olisi muutama vihainen ampiainen. Se vaan säätää stereoita.
- ChrTuhnuttaa
"antaa vaikutelman ärhäkästä pelistä jossa on tuplaputket vaikka pakoputkea ei ole lähelläkään"
Antaa vaikutelman...
Golfista voi halutessaan valita 310hv version ja silloin ärhäkkyys on aika konkreettista.
Toisin on uuden nuorekkaan ja dynaamisen C-HRn kanssa. Siinä malliston "huipulla" on 115 hv "sporttipläjäys".
Huutonaurua kolmannella...Järkevät arvostaa laatua ei tehoja! Mitä helvetin tekoa on jollain 300hv kun 100-130hv riittää ja niistäkin noin puolet riittää taloudelliseen ja normaaliin liikkumiseen Suomessa 120km/H on maximi vauhti jota saa ajaa ja niitäkin on tieverkosta ehkä muutama prosentti. 300hv tehot ei muuta tee kuin lisää auton hintaa tareettomasti ja noostaa vakuutuksia sekä veroja!
- VW.engineering
Toyota_hybrid kirjoitti:
Järkevät arvostaa laatua ei tehoja! Mitä helvetin tekoa on jollain 300hv kun 100-130hv riittää ja niistäkin noin puolet riittää taloudelliseen ja normaaliin liikkumiseen Suomessa 120km/H on maximi vauhti jota saa ajaa ja niitäkin on tieverkosta ehkä muutama prosentti. 300hv tehot ei muuta tee kuin lisää auton hintaa tareettomasti ja noostaa vakuutuksia sekä veroja!
Toi nyt vaan oli kommentti antaa-vaikutelman-ärhäkkyydestä.
VW on valmistaja joka tekee samasta aihiosta 85hv säästöpossun ja 310hv nautiskelupaketin. Kuluttaja saa valita.
Tojolla tarjolla on vain tuhnu ja tuhnumpi. Eri kaliiberin autonvalmistajia. Tuhnu sulla on housuissas. VW on yritys joka koittaa kaasuttaa koko mailmaa. 40 luvulla Saksalaisille riitti juutalaisten kaasutus mutta ei näköjään enää!
- pienempi.kulutus
Toyota_hybrid kirjoitti:
Järkevät arvostaa laatua ei tehoja! Mitä helvetin tekoa on jollain 300hv kun 100-130hv riittää ja niistäkin noin puolet riittää taloudelliseen ja normaaliin liikkumiseen Suomessa 120km/H on maximi vauhti jota saa ajaa ja niitäkin on tieverkosta ehkä muutama prosentti. 300hv tehot ei muuta tee kuin lisää auton hintaa tareettomasti ja noostaa vakuutuksia sekä veroja!
125 cc skootterikin kulkee 120 km/h ainakin loivaan alamäkeen jo 10 kW teholla. Mihin sitä C-HR tarvitaan.
- uskottavuus.nolla
Toyota_hybrid kirjoitti:
Tuhnu sulla on housuissas. VW on yritys joka koittaa kaasuttaa koko mailmaa. 40 luvulla Saksalaisille riitti juutalaisten kaasutus mutta ei näköjään enää!
Loistavaa autoteknistä argumentointia taas kerran. Alat lähestyä trollinmetsästäjän uskottavuustasoa.
- Tojota-trolli_on_sairas
uskottavuus.nolla kirjoitti:
Loistavaa autoteknistä argumentointia taas kerran. Alat lähestyä trollinmetsästäjän uskottavuustasoa.
Sinun uskottavuustasostasi tai oikeastaan noloudestasi ja lapsellisuudestasi mainitsemasi kirjoittajat jäävät kyllä valovuosien päähän. Sinä Pentti olet oikeasti ainoa joka on palstoilla menettänyt totaalisesti kasvonsa ja paljastunut nolosti. Siinä on koko totuus joka ei muutu vaikka yrität sinulle tyypillisesti poistattaa tämänkin mielipiteen.
- tarratmyyntiinVWskoda
http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/vihaiset-vw-omistajat-keksivat-bisneksen-kauppaavat-tarroja/5369444
Joko Suomessa myynnissä? - Narsistitrollivaikeana
Trolli on taas kaikessa avuttomuudessaan alkanut laskea 11 automerkkiä yhdeksi, eikä sittenkään oikein pärjää tänään julkistetuille Toyotan ensirekisteröintiluvuille.
- Mistäonkysymys
Miksi trolli vain jaksa ja jaksaa. Mistä ihmeestä on kysymys? Mistä?
- Harhaa
Vai on se valtava automerkkien määrä yhtä kuin Vokkswagen.
- kumartakaa.kuningasta
Tämä on selvä juttu jos osaa lukea ja seuraa muutakin kuin maaseudun tulevaisuutta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group
Maailman suurin autonvalmistaja liikevaidolla mitattuna jo kymmenkunta vuotta. Kappalemääräisesti laskettuna vuodesta 2017 lähtien. - dfdsffasafdfdsas
kumartakaa.kuningasta kirjoitti:
Tämä on selvä juttu jos osaa lukea ja seuraa muutakin kuin maaseudun tulevaisuutta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group
Maailman suurin autonvalmistaja liikevaidolla mitattuna jo kymmenkunta vuotta. Kappalemääräisesti laskettuna vuodesta 2017 lähtien.Lokakuussa tulevat lopulliset viralliset tiedot. Kaikki ennen sitä on valehtelua.
- VW.oli.kuningas
dfdsffasafdfdsas kirjoitti:
Lokakuussa tulevat lopulliset viralliset tiedot. Kaikki ennen sitä on valehtelua.
Vuosi 2017 vuosi oli ja meni. Se joku OICA ei saa lukuja ulos ei vaikuta totuuteen millään tapaa. VW oli kuningas joka tapauksessa.
- OICA
VW.oli.kuningas kirjoitti:
Vuosi 2017 vuosi oli ja meni. Se joku OICA ei saa lukuja ulos ei vaikuta totuuteen millään tapaa. VW oli kuningas joka tapauksessa.
Päästöhuijari huijasi lokakuuhun asti olleensa suurin autonvalmistaja kunnes OICA julkaisi virallisen tilaston:
"Maailman suurimman autovalmistajan kruunaa Kansainvälinen autovalmistajien järjestö OICA. Se on nyt julkistanut virallisen rankingin vuoden 2016 suurimmista autovalmistajista, ja listan kärjessä komeilee – viidettä vuotta peräjälkeen – Toyota."
https://tekniikanmaailma.fi/eipas-sittenkaan-volkswagen-toyota-kuin-onkin-maailman-suurin-autovalmistaja-2016/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854