Lihominen lähiaikoina

Lihonut83kg

Hei. Olen 22v nainen 171 cm ja 83 kg :/ Viime aikoina olen saanut suurimman osan noista kilosta ja nyt pelottaa, että lihon vielä lisää. Liikuntaa semmone kahen kilsan lenkki melkein joka päivä ja karkkipäivänä 200g karkkipussi. Poikaystäväni on kuitenkin alkanut myös viime aikoina keräämään mahamakkaraa, arvioisin painoa kertyneen 12-15 kg. Lihottaako hän minua? Kysymyksiä saa esittää.

4

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännääm

Mitä itse pidät siitä että oot lihonut?

• Jaznedax

Kiihottaako sua ajatus siitä, että hän haluaa lihottaa sua ? Jos mä olisin sun mies, niin se kyllä mua kovasti kiihottas.

• Lihonut83kg

Ei tosiaan kiihota. Haluan pysyä mitoissani.

• painonkaitsija

Parin kilometrin kävely ei vielä kuluta mainittavasti energiaa. Tosin parempi se on, kuin ei mikään. Lisää lihaskuntoharjoittelua, vaikka kotona, jollet salille halua. Jos pystyt olemaan 6 pv viikossa ilman karkkia, pystyt olemaan myös sen seitsemännen.

Parisuhteessa on taipumus lihoa. Puolisoiden terveysriskit muistuttavat usein toisiaan. Eli pitäisi tarkastella ruokavaliota kokonaisuutena. Saat jossain kohti liikaa energiaa kulutukseen nähden. Olet täysi-ikäinen, eli päätät itse, mitä syöt. Voit tehdä erilaisia valintoja kuin puolisosi. Katso ruokavaliotasi kriittisesti, ja karsi tyhjät kalorit pois ja korvaa jollain järkevämmällä vaihtoehdolla. Vihanneksia kannattaa lisätä.

(Normaali)painon säilyttäminen vaatii vain pientä tahdonlujuutta ja järkeviä päätöksiä arjessa. On oma valinta, nouseeko paino vähitellen ylöspäin vai pysyykö se paikallaan (tai hitaasti laskee, jos niin on tarkoituksenmukaista).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1571
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      981
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      866
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      754
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      750
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      339
      694
    9. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      686
    10. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      684
    Aihe