Nimittäin siinä tippuu arvo todella nopeasti. Nopeammin kuin muissa merkeissä. Pösö on loppu 50 tonnia ajettuna eikä se silloin enää ole hyvä vaihdokki. Ei sitä toki uutenakaan kukaan arvosta
Pösöä ei kannata uutena ostaa
55
658
Vastaukset
- urbansoul
Kyllä pösö 208 pitää hinnan ihan normaalisti ja olihan se vähävikaisten autojen joukossa. Itsellä vm-13 ja yksi abs anturi mennyt. Olen todella tyytyväinen.
Pikku autoksi pirun hyvä ajaa ja hiljainen.- vikalista
Olikohan siinäkään anturissa vikaa, epäilenpä vaan.
- hohhoohhooo
Kerropa minulle arvoautoja ja premium merkkejä lukuunottamatta, mitkä on ne merkit joissa arvo muka säilyy? Uuden auton ostaminen on aina huono sijoitus, koska käytetyssä on vielä paljon käyttöarvoa jäljellä hintaan nähden.
- Silleensä1
Sama provo ainakin citikn sivuilla. Siellä kukaan ei alennu vastaamaan..
- rellupösösitukka
Ei uutena siksi että siinä korjataan niitä vikoja ensi vuosi moneen kertaan, monesta kohtaan. Moottori toimii , mutta on muuta sähkövikaa niin että ostaa sitten kun ne on edellinen omistaja korjannut. Esim 10 vanhan pikku pösön , se on hyvä.
- ToimiiParemminKuiMoniMuu
Ei ainakaan minun muutaman vuoden vanhassa pösössä ole ollut yhtään sähkövikaa. Taitaa olla 10 -15 vuotta vanhoja juttuja nämä ranskalaisten sähköviat..
- rellupösösitukka
ToimiiParemminKuiMoniMuu kirjoitti:
Ei ainakaan minun muutaman vuoden vanhassa pösössä ole ollut yhtään sähkövikaa. Taitaa olla 10 -15 vuotta vanhoja juttuja nämä ranskalaisten sähköviat..
sitä sinäkin
- vikalista
ToimiiParemminKuiMoniMuu kirjoitti:
Ei ainakaan minun muutaman vuoden vanhassa pösössä ole ollut yhtään sähkövikaa. Taitaa olla 10 -15 vuotta vanhoja juttuja nämä ranskalaisten sähköviat..
Ei kyllä ne sähköviat taisi olla 15 - 20 vuotta vanhoissa autoissa. HeH He......., siis kaikissa merkeissä ja malleissa. HeH Hei !
- Anonyymi
ToimiiParemminKuiMoniMuu kirjoitti:
Ei ainakaan minun muutaman vuoden vanhassa pösössä ole ollut yhtään sähkövikaa. Taitaa olla 10 -15 vuotta vanhoja juttuja nämä ranskalaisten sähköviat..
Minulla oli 405 pösö, vm. 95, laturin hiilet vaihdettiin, turvatyynyn kiertoliitin rattiakseliin ja polttimoita, kilometrejä tuli 420tuhatta, ei moottorikorjauksia, kytkin vaihdettiin kerran, jotain vetoakseli stefoja ei tarvinnu hitsata peltejä.
En voi oikein pahalla muistella, nyt sakemannin peli, ei ole ihan ollut yhtä vaivatonta - Anonyymi
ToimiiParemminKuiMoniMuu kirjoitti:
Ei ainakaan minun muutaman vuoden vanhassa pösössä ole ollut yhtään sähkövikaa. Taitaa olla 10 -15 vuotta vanhoja juttuja nämä ranskalaisten sähköviat..
Minulla oli 405 pösö, vm. 95, laturin hiilet vaihdettiin, turvatyynyn kiertoliitin rattiakseliin ja polttimoita, kilometrejä tuli 420tuhatta, ei moottorikorjauksia, kytkin vaihdettiin kerran, jotain vetoakseli stefoja ei tarvinnu hitsata peltejä.
En voi oikein pahalla muistella, nyt sakemannin peli, ei ole ihan ollut yhtä vaivatonta
- Pierre--
Ostakaa hyvä käytetty. Hyvä on. Ranskalaista laatua. Oikein hyvä. Peugeot tai Rellu. Meiltä löytyy. Hyvät autot.
- ennakkoluulot
Kyllä ranskisten viat on niin liioiteltuja ollu aina. Minimaalisia vikoja verrattuna "laatuautoihin" mutta tyhmät ei kehtaa vaan myöntää vaikka tietääkin ja ei se haittaa ranskiksen omistajaa se sen kun tiedostaa jo sanomattakin ja vaan hakee parhaat ranut myös grilliltä. Koskahan Suomipoju oppii jo tavoille ja jättää sen fanaatikko lippiksen kaappiin ja toteaa vaan että ei hitto ranu on auto siinä missä muutkin? Tyhmiä kun on maailmassa enemmän kuin järkeviä eli ei toteudu ;)
- khjsahdasd
Ranskalaiset autot ovat laatuautoja. Peugeot 3008 on ihan täyttä premiumia.
- kukanoitaostaisi
Missä 3008 mallissa on premium? Siinä että väli rahaa tarvitaan vaihdossa mojova määrä joten omistaja ei voi olla pee aa. Pösö tiputtaa sitikan kanssa arvonsa kaikkein nopeimmin merkeistä, relluakin nopeammin ja se on fakta. Moni autoliike ei ees halua pösöä vaihdossa.
- NojooMutta
kukanoitaostaisi kirjoitti:
Missä 3008 mallissa on premium? Siinä että väli rahaa tarvitaan vaihdossa mojova määrä joten omistaja ei voi olla pee aa. Pösö tiputtaa sitikan kanssa arvonsa kaikkein nopeimmin merkeistä, relluakin nopeammin ja se on fakta. Moni autoliike ei ees halua pösöä vaihdossa.
No tuohan on käytetyn ostajalle aivan loistava uutinen.
- Anonyymi
kukanoitaostaisi kirjoitti:
Missä 3008 mallissa on premium? Siinä että väli rahaa tarvitaan vaihdossa mojova määrä joten omistaja ei voi olla pee aa. Pösö tiputtaa sitikan kanssa arvonsa kaikkein nopeimmin merkeistä, relluakin nopeammin ja se on fakta. Moni autoliike ei ees halua pösöä vaihdossa.
Katseleppa vaikka Lexusen arvoja käytettynä, niin alat käsittää mitä on arvon lasku autossa. Mitään faktoja ei tekstistäsi löydy !
- Anonyymi
kukanoitaostaisi kirjoitti:
Missä 3008 mallissa on premium? Siinä että väli rahaa tarvitaan vaihdossa mojova määrä joten omistaja ei voi olla pee aa. Pösö tiputtaa sitikan kanssa arvonsa kaikkein nopeimmin merkeistä, relluakin nopeammin ja se on fakta. Moni autoliike ei ees halua pösöä vaihdossa.
Eniten tippuu kuitenkin Lexuksen ja Alfan hinta, mutta kaikki uudet pudottaa hintaansa nopeasti nykyään . Mitä kalliimpi uutena sitä kovempaa hinta tulee alas.
- PPPddd
Paska, paskempi, peugeot.
- teesolmuitelles
Paras, parhain, peugeot.
- peugrrttio
Kyllä viat ovat kaikki Vag merkeissä. Peugeot on ihan hyvä auto. Monta kokemusta.
Ei yhtään sähkövikaa 15 omistusvuoden aikana. - manalanautosta
Ei uutena eikä vanhana, kumma että noita saa edes myydä, sivarit ja suvakit saattaa ostaa kun he eivät mistään mitään tajua
- gaymiehillevälttää
Pösö ja sitikka ovat erityisen suosittuja piireissä missä "miehet" kulkevat omia polkujaan joita kiinnostaa toisten miesten tuhkaluukut enempi kuin naiset...siksi pösö tai sitikka kun nekin valuttavat nesteitä minne sattuu ja ovat muutenkin poikkeavia...HHHmot kännissä suunnitellu kaltaisilleen: PSA: ranskalaisella suurpiirteisyydellä suunniteltu ja hätäisesti kasattu jotenkin sinne päin..ei niin nuukaa
- minä-tykkäsin
Niin no, uutena..
Minulla on ollut 3 peugeottia ja olen tykännyt niistä. Oli joitain sähkövikoja. Muuten ihan tosi hyviä autoja. Yksi kyllä petti luottamusta, kun jakohihna rispaantui ja moottori meni rikki.
Muuten olen tykännyt. Sellainen tavallinen ja toimiva. Edullinen oli (diesel) ajella ja ehjänä myin jatkoonkin. Seuraavatkin saivat ajaa hyvällä autolla. - halpaautopitää
Pösö tosiaan kannattaa ostaa käytettynä,itsekkin ostin muutamakuukausi sitten ja myös ajanut sillä ummet lammet tänä vuonna,ei vielä vikoja ole esiintynyt vaikka onkin 2006 mallia oleva 307 farmari.Bensana on niin hiljainen tyhjäkäynillä ettei ääntä kuule matkustamoon kaupungissa ajelessa.
Vähäruokainen kokoisekseen,ja vaikka on miltei 300000km ajettu ei näytä syövän öljyjä ym.On näppärä kaupungissa kokoisekseen.
Moni noita ranskalaisia vierastaa,juuri maineen takia,pösön kohdalla se osuu väärään koska yleistää relluun usein miten tai ranskalaiseen maineeseen.
Useimissa muissa merkeissä jopa mersedes-bens 270cdi E sarjan farkussa kun ostin alle 300000km ajettuna niin alkoi kasaaminen ja kyse oli tuolloin monta kertaa kalliimasta autosta kuin peugeot jonka juuri ostin tänä vuonna.
Kyllä hintalaatu on pösössä todella halpa,kulutus menee 5-6l välissä niin että ei diesel autoa enään voi ajatellakkaan.
Ei sitten ruostu pösö ainakaan nämä ns:uudemmat,ilo ajella kun tietää ettei ruostetta kyyditä niin kuin esim:monissa muissa merkeissä on aikalailla tuota ollut kun kilometrejä on 300000 ja ylikin.
Nytkin ollaan lappiin lähdössä alkukesästä ja norjaankin isommalla porukalla koirineen, joten ei lähdettäs jos kyseessä olisi ihan huono auto. - peugeotvm2013
Ihmiset jotka eivät tiedä mitään nykyautoista vain haukkuvat pösöä.
Paljon parempi se on kun edelliset Vag autot.
Vag.t aina pajalla ja kaikenmaailman kampanjoissa ja huuhaa vaihteistoongelmissa.
Kaksi viimiestä Pösöä, ja voin kehua. Ehkä autokeskus huoltopaikkana hiukan niin ja näin. - halpaautopitää
VAG konsernin auto olisi paha omistaa.
Vaikka autot on hyviä ajella niin se ei riitä,sen osien osto on melkoinen savotta.
6 kpl vgan konsernin kokeilua ja 7 ei tule kokeiltavaksi.
Ranskalaisissa erikoisesti tuo hdi eli diesel vaikka vanhemmat 2.0 ja 2.2 ovat kyllä kovan luokan koneita,erräällä citroenilla c5 farkulla jossa oli 2.2 hdi kone niin se kesti ja kesti kunnes möin 560000km kohdalla,näin autoa myöhemmin kilometrien olessa yli 600000km eikä koneeseen oltu kajottu vieläkään.
Nyt on minulla pikkukätevä peugeot 307 1.6 bensa farkku ja 300000km lasissa,ei ota öljyjä eikä nesteitä, kun taas viimeinen audi joka oli meillä A4 farkku otti öljyä 10000km aikana niin että lisätä piti tuolla välillä.
Sitten nuo passatit turbo dieseleinä otti öljyä aina niin että lisätä piti.
Mersun dieselit on myös hyviä ne kestää mutta kori, ne on heikkoja ne ruostuu ja mersu on voimallinen ajattava verrattuna ranskalaiseen joka kulkee sormenpäillä.- niinononinninoninoni
Jos sulla olisi 308 1.6 moottorilla, niin saisit vaihtaa jakopään osia 40tkm välein ja öljy maistuisi koneelle.
Että ei se peugeotkaan ihan jokaisella mallillaan ongelmaton ole. - halpaautopitää
Luulisi tuon 308 koneen olevan sama 1.6 bensa vai onko eri konemalli?
Mitä jakopäänosia sitä vaihdellaan 40000km välein? - niiinooniiionjoojuu
niinononinninoninoni kirjoitti:
Jos sulla olisi 308 1.6 moottorilla, niin saisit vaihtaa jakopään osia 40tkm välein ja öljy maistuisi koneelle.
Että ei se peugeotkaan ihan jokaisella mallillaan ongelmaton ole.Peugeotilla ei ole tähän mennessä yhtäkään konetta missä jakopään osia tarvisi vaihtaa niinkin tiheään kuin 40000tkm välein. Öljyhävikkikin on vanhojen autojen ongelma että lopeta se jaskanpauhanta
- niinononinninoninoni
niiinooniiionjoojuu kirjoitti:
Peugeotilla ei ole tähän mennessä yhtäkään konetta missä jakopään osia tarvisi vaihtaa niinkin tiheään kuin 40000tkm välein. Öljyhävikkikin on vanhojen autojen ongelma että lopeta se jaskanpauhanta
Olet oikeassa, tarkistin käyttäjien kertomuksia ja se ei ole 40tkm minkä tuo ketju kestää vaan huonommillaan noin 30tkm.
http://peugeot-foorumi.com/index.php?PHPSESSID=g8tsbjdv0tsn7aae9165mj9232&topic=72721.120
1.6 VTi ja THP moottoreissa jakopään ketjun / kiristimen kesto nyt vaan on kovin heikko. Sen lisäksi moottorit on myös tunnettuja öljynkulutuksestaan. Liekö johtuu nykyajan tavasta tehdä mahdollisimman vähäkitkaiset männänrenkaat. - niinononinninoninoni
halpaautopitää kirjoitti:
Luulisi tuon 308 koneen olevan sama 1.6 bensa vai onko eri konemalli?
Mitä jakopäänosia sitä vaihdellaan 40000km välein?Kone on täysin erilainen 307:ssa ja 308:ssa.
308 moottorit ovat tyyppiä VTi ja THP, jakopään ketju on kovin herkästi venyvää sorttia, lisäksi kiristinmekanismissa on ongelmia. - noniiinonivoihhh
Peugeotilla ei ole tähän mennessä yhtäkään konetta missä jakopään osia tarvitsisi vaihtaa 0-40000tkm välein.
- vikalista
niiinooniiionjoojuu kirjoitti:
Peugeotilla ei ole tähän mennessä yhtäkään konetta missä jakopään osia tarvisi vaihtaa niinkin tiheään kuin 40000tkm välein. Öljyhävikkikin on vanhojen autojen ongelma että lopeta se jaskanpauhanta
Ei ole Ei. Se pitää paikkansa, että vanhat koneet kulutti öljyä. Minullakin oli 505 vm 1981 ajettu yli 500 000 km ja ölppiä sai lisätä litran tuhannella, eikös se ole sama määrä mitä uusiin wagkeihinkin laitetaan ?
- KatoppasTuota
noniiinonivoihhh kirjoitti:
Peugeotilla ei ole tähän mennessä yhtäkään konetta missä jakopään osia tarvitsisi vaihtaa 0-40000tkm välein.
Ihan varmasti on, sanoisin jopa että jokaiseen koneeseen joudutaan jakopää uusimaan noilla kilometreillä.
- katsoppasnäin
KatoppasTuota kirjoitti:
Ihan varmasti on, sanoisin jopa että jokaiseen koneeseen joudutaan jakopää uusimaan noilla kilometreillä.
Ei niitä uusita eikä vaihdeta ne asennetaan mm. tehtaalla.
- KatoppasTuota
katsoppasnäin kirjoitti:
Ei niitä uusita eikä vaihdeta ne asennetaan mm. tehtaalla.
En aivan ymmärtänyt, olet siis sitä mieltä että jos peugeotilla ajetaan 40 miljoonaa kilometriä, sen jakopään osia ei vaihdeta, eikä uusita, vaan auto toimitetaan tehtaalle jossa jakopää asennetaan uudelleen?
Nyt menee vaikeaksi ymmärtää. - katsoppasnäin
KatoppasTuota kirjoitti:
En aivan ymmärtänyt, olet siis sitä mieltä että jos peugeotilla ajetaan 40 miljoonaa kilometriä, sen jakopään osia ei vaihdeta, eikä uusita, vaan auto toimitetaan tehtaalle jossa jakopää asennetaan uudelleen?
Nyt menee vaikeaksi ymmärtää.Kuinka monella autolla meinaat ajaa 40miljoonaa? Eiköhän ne ole ihan paalissa silloin ollu jo kauan ei silloin mitään jakopään osia enää vaihdella eikä murehdita tanopää. Puhuin 0-40000tkm vaihtovälistä mitä pökötillä ei ole. Ja 0tkm asennetaan kyllä ihan kaikkihin pirsseihin luonnollisesti jakopää tehtaalla. Mikä tässä tuottaa möllille vaikeuksia ymmärtää?
- KatoppasTuota
katsoppasnäin kirjoitti:
Kuinka monella autolla meinaat ajaa 40miljoonaa? Eiköhän ne ole ihan paalissa silloin ollu jo kauan ei silloin mitään jakopään osia enää vaihdella eikä murehdita tanopää. Puhuin 0-40000tkm vaihtovälistä mitä pökötillä ei ole. Ja 0tkm asennetaan kyllä ihan kaikkihin pirsseihin luonnollisesti jakopää tehtaalla. Mikä tässä tuottaa möllille vaikeuksia ymmärtää?
"Puhuin 0-40000tkm vaihtovälistä mitä pökötillä ei ole."
Niin, puhut vaihtovälistä 0 - 40 miljoonaa kilometriä. Siinä olet oikeassa ettei sellaista vaihtoväliä peugeotilla ole. Heillä on kyllä vikaantumistapauksissa tapahtuva korjaaminen jakopään osalta, joka tapahtuu muutamassa moottorimallissa, huonoimmillaan 30tkm välein. - katsoppasnäin
KatoppasTuota kirjoitti:
"Puhuin 0-40000tkm vaihtovälistä mitä pökötillä ei ole."
Niin, puhut vaihtovälistä 0 - 40 miljoonaa kilometriä. Siinä olet oikeassa ettei sellaista vaihtoväliä peugeotilla ole. Heillä on kyllä vikaantumistapauksissa tapahtuva korjaaminen jakopään osalta, joka tapahtuu muutamassa moottorimallissa, huonoimmillaan 30tkm välein.Missä välissä kukaan on puhunut 40miljoonasta paitsi sinä houruinesi mölli? Ei se mitään jos sua ottaa niin perkeleesti kupoliin pökötti mutta 0-40000tkm vaihtoväliä peugeotissa ei ole.
- KatoppasTuota
katsoppasnäin kirjoitti:
Missä välissä kukaan on puhunut 40miljoonasta paitsi sinä houruinesi mölli? Ei se mitään jos sua ottaa niin perkeleesti kupoliin pökötti mutta 0-40000tkm vaihtoväliä peugeotissa ei ole.
Joskus on vaan pakko luovuttaa ja hyväksyä toisen ihmisen eriasteinen ymmärryksen laatu.
Mieti vielä tuota 40000tkm juttua. Ei se välttämättä avaudu mutta mitäpäs sen väliä oikeasti. Koita jaksella. - katsoppasnäin
KatoppasTuota kirjoitti:
Joskus on vaan pakko luovuttaa ja hyväksyä toisen ihmisen eriasteinen ymmärryksen laatu.
Mieti vielä tuota 40000tkm juttua. Ei se välttämättä avaudu mutta mitäpäs sen väliä oikeasti. Koita jaksella.Joo koita jaksella vaan siellä ;) En kyllä vieläkään ymmärrä mistä revit tuon 40miljoonaa kun puhuttiin 40tkm siis 40000tkm? Mitä ilmeisemmin se pökötti tuottaa niin paljon mielipahaa että möllit on valmiita kiistelemään viimeiseen asti jopa pökötin (päivänselvistä) jakopäistäkin noin kiivaasti?
"Joskus on vaan pakko luovuttaa ja hyväksyä toisen ihmisen eriasteinen ymmärryksen laatu."
Hae ulkopuolista apua ihan oikeasti. - Anonyymi
katsoppasnäin kirjoitti:
Joo koita jaksella vaan siellä ;) En kyllä vieläkään ymmärrä mistä revit tuon 40miljoonaa kun puhuttiin 40tkm siis 40000tkm? Mitä ilmeisemmin se pökötti tuottaa niin paljon mielipahaa että möllit on valmiita kiistelemään viimeiseen asti jopa pökötin (päivänselvistä) jakopäistäkin noin kiivaasti?
"Joskus on vaan pakko luovuttaa ja hyväksyä toisen ihmisen eriasteinen ymmärryksen laatu."
Hae ulkopuolista apua ihan oikeasti.Etkö ymmärrä tätä 40 000tkm =40 miljoonaa kilometriä ? Jos tämä ei mene jakeluun, niin ei voi mitään. Kysy joltain kaveriltasi.
- kusetusko
Audi kierrä se kaukaa vain 4 litraa öljyä 1000 kilomertillä toisin ei tarvitse öljyä vaihdella kun kaataa lisää, lisää, lisää........
- Anonyymi
Hassua vertailla 15 vuotta vanhan audin öljynkulutusta parin vuoden ikäiseen pököttiin, johon joutuu lisäilemään öljyä jo uutena vuosihuoltojen välissä.
- Eienääpösöäikinä
Keskustelu lähti siitä että pösön arvo tippuu keskimääräistä enemmän kuin muiden merkkien ensimmäisinä vuosina! Tottehan se on, kokemusta entisenä pösön omistajana löytyy!! Miksi ihmeessä tästä pitää vängätä? Onneksi pääsin eroon ko. merkistä, lopullisesti..
- niinnähty
Ketään ei kiinnosta tän enempää mitä stereotyyppinen ranskisten vihaaja suoltaa jälleen kerran oli se sanomattakin jo selvää. Pösöötähän sulla ei ole koskaan ollutkaan.
- EroaOn
niinnähty kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta tän enempää mitä stereotyyppinen ranskisten vihaaja suoltaa jälleen kerran oli se sanomattakin jo selvää. Pösöötähän sulla ei ole koskaan ollutkaan.
Ketään ei kiinnosta ja silti innostuit suoltamaan aivottoman mölinän. Etten sanoisi, kirjoitit itsesi ristiriitaiseen tilanteeseen.
- kutenmyös
EroaOn kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta ja silti innostuit suoltamaan aivottoman mölinän. Etten sanoisi, kirjoitit itsesi ristiriitaiseen tilanteeseen.
Kylläpä joitakin ottaa pattiin arvoton ranskis?
- sääntö.yksi
Jonkun ne on uudet ostettava, ei ole muuten niitä käytettyjäkään kaupan.
- huuhaahaahuu
Loppuhan se on loppu. Voi näitä höpinöitä.
- Anonyymi
Itselläni oli pökötti alle kaksi vuotta jossa ajassa arvosta tipahti yli 10 000e
- Anonyymi
Mulla oli eka Pösö 7 vuotta . Arvo tippui 16000.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli eka Pösö 7 vuotta . Arvo tippui 16000.
Minä olen ajanut nyt 12 vuotta samalla pösöllä, arvosta on lähtenyt noin 2000.
- Anonyymi
Pösön 1,6 pensakone 307 ja 308. On BMW tekemä huonoin kone mitä ikinä on Pösön keulalla nähty.
- Anonyymi
Mitään autoa ei kannata ostaa uutena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812