Kenelläkään tietoa mistä voisi hankkia Arts & Letters Express ohjelman? Versionumerot 6 - 7 sekä sitä vanhemmat kiinnostaisivat.
Arts & Letters Express
15
385
Vastaukset
- artsandletters
Lojuu tuolla versio 7.2.
En nyt muista vaatiiko serialin, mutta laitoin siitä juuri kyssän- artsletters
Pystyisikö tuota versiota laittaa ladattavaksi johonkin nettipalveluun? Sarjanumeroa en tarvitse siihen.
- sali-odottaa
artsletters kirjoitti:
Pystyisikö tuota versiota laittaa ladattavaksi johonkin nettipalveluun? Sarjanumeroa en tarvitse siihen.
Pystyy, jos tahtoo Hedman Partnersilta kutsukirjeen käräjäsaliin.
- laitetaaan
artsletters kirjoitti:
Pystyisikö tuota versiota laittaa ladattavaksi johonkin nettipalveluun? Sarjanumeroa en tarvitse siihen.
eiköhän tuo jonnekin sovi. kunhan ehdin kotikoneelle
- artsletters
Sähköpostiosoite on [email protected]
Jos saisi CD-levystä tehdyn ISO-tiedoston ja tiedon vaikka tuonne sähköpostiin. Esim. dropboxia voi käyttää kopiointiin.
Omat levyt on hukassa eikä ebayssakaan ole löytynyt vastaavia, siksi pakko kysellä täältä. - artsletters
artsletters kirjoitti:
Sähköpostiosoite on [email protected]
Jos saisi CD-levystä tehdyn ISO-tiedoston ja tiedon vaikka tuonne sähköpostiin. Esim. dropboxia voi käyttää kopiointiin.
Omat levyt on hukassa eikä ebayssakaan ole löytynyt vastaavia, siksi pakko kysellä täältä.Tarkennuksenna siis että dropboxia voi käyttää tiedoston jakoon.
ImgBurn ohjelmalla taas voi sen ISO-tiedoston luoda CD-levystä.
- isokuvajonnekin
Palasin vasta lomamatkalta. Josko huomenissa ehtisin
- heppulihikinen
Onko tullut jakeluun?
Kiinnostas kans. - artsletters143
Kiitos paljon! Testasin sitä ja asentui aikaisemmin hankkimallani ohjelman sarjanumerolla. Omia alkuperäisiä levyjä on ajan saatossa kadonnut, mutta sarjanumerot olen yleensä säilyttänyt erikseen.
Yksi kysymys vielä. Oliko sinulla siis ihan alkuperäinen levy? Ajattelin polttaa itselleni uuden levyn ja jos vielä pystyisi saamaan kopion levystä ihan ISO-levykuvamuodossa, varmistuisin että ohjelma toimii suoraan levyltäkin oikein ilman että tekee täyttä asennusta.
- artsandletters
Ihan alkuperäinen paketti (kaikki 3 levyä, A&l, fontti kuvalevyt)
Pakattu ISO-kuva on matkalla. Katsopa sähköpostiisi.- artsletters143
Todella paljon kiitoksia!
Ohjelman mukana tuli noita muitakin levyjä kyllä. Pärjään jo tällä yhdelläkin levyllä, mutta jos jaksat ja haluat, niin ottaisin mielelläni kopiot noista kahdesta muustakin levystä vielä.
- artsletters143
Myös jos alkuperäiset levyt ovat myynnissä kohtuuhintaan, voisin kyllä ostaakin levyt jos ne pystyy noutamaan jostakin. Pk-seudulla itse olen.
- artsandletters
Sen verran kaukana olen että noutaminen tulisi turhan kalliiksi.
Postissa voisin laittaa.
Ihan ilmaiseksi en viitsi luopua, mutta mikä olisi sinun mielestäsi sopiva hinta? - artsletters143
artsandletters kirjoitti:
Sen verran kaukana olen että noutaminen tulisi turhan kalliiksi.
Postissa voisin laittaa.
Ihan ilmaiseksi en viitsi luopua, mutta mikä olisi sinun mielestäsi sopiva hinta?Olisiko vaikka 40 euron hintaluokka sopiva? Jos viitsit, niin laitatko vaikka viestiä tuohon sähköpostiosoitteeseen, niin voidaan keskustella lisää.
- artsandletters
Sinulle on postia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437