Arts & Letters Express

artsletters

Kenelläkään tietoa mistä voisi hankkia Arts & Letters Express ohjelman? Versionumerot 6 - 7 sekä sitä vanhemmat kiinnostaisivat.

15

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • artsandletters

      Lojuu tuolla versio 7.2.
      En nyt muista vaatiiko serialin, mutta laitoin siitä juuri kyssän

      • artsletters

        Pystyisikö tuota versiota laittaa ladattavaksi johonkin nettipalveluun? Sarjanumeroa en tarvitse siihen.


      • sali-odottaa
        artsletters kirjoitti:

        Pystyisikö tuota versiota laittaa ladattavaksi johonkin nettipalveluun? Sarjanumeroa en tarvitse siihen.

        Pystyy, jos tahtoo Hedman Partnersilta kutsukirjeen käräjäsaliin.


      • laitetaaan
        artsletters kirjoitti:

        Pystyisikö tuota versiota laittaa ladattavaksi johonkin nettipalveluun? Sarjanumeroa en tarvitse siihen.

        eiköhän tuo jonnekin sovi. kunhan ehdin kotikoneelle


      • artsletters

        Sähköpostiosoite on [email protected]

        Jos saisi CD-levystä tehdyn ISO-tiedoston ja tiedon vaikka tuonne sähköpostiin. Esim. dropboxia voi käyttää kopiointiin.

        Omat levyt on hukassa eikä ebayssakaan ole löytynyt vastaavia, siksi pakko kysellä täältä.


      • artsletters
        artsletters kirjoitti:

        Sähköpostiosoite on [email protected]

        Jos saisi CD-levystä tehdyn ISO-tiedoston ja tiedon vaikka tuonne sähköpostiin. Esim. dropboxia voi käyttää kopiointiin.

        Omat levyt on hukassa eikä ebayssakaan ole löytynyt vastaavia, siksi pakko kysellä täältä.

        Tarkennuksenna siis että dropboxia voi käyttää tiedoston jakoon.

        ImgBurn ohjelmalla taas voi sen ISO-tiedoston luoda CD-levystä.


    • isokuvajonnekin

      Palasin vasta lomamatkalta. Josko huomenissa ehtisin

      • heppulihikinen

        Onko tullut jakeluun?
        Kiinnostas kans.


      • artsletters143

        Kiitos paljon! Testasin sitä ja asentui aikaisemmin hankkimallani ohjelman sarjanumerolla. Omia alkuperäisiä levyjä on ajan saatossa kadonnut, mutta sarjanumerot olen yleensä säilyttänyt erikseen.

        Yksi kysymys vielä. Oliko sinulla siis ihan alkuperäinen levy? Ajattelin polttaa itselleni uuden levyn ja jos vielä pystyisi saamaan kopion levystä ihan ISO-levykuvamuodossa, varmistuisin että ohjelma toimii suoraan levyltäkin oikein ilman että tekee täyttä asennusta.


    • artsandletters

      Ihan alkuperäinen paketti (kaikki 3 levyä, A&l, fontti kuvalevyt)
      Pakattu ISO-kuva on matkalla. Katsopa sähköpostiisi.

      • artsletters143

        Todella paljon kiitoksia!

        Ohjelman mukana tuli noita muitakin levyjä kyllä. Pärjään jo tällä yhdelläkin levyllä, mutta jos jaksat ja haluat, niin ottaisin mielelläni kopiot noista kahdesta muustakin levystä vielä.


    • artsletters143

      Myös jos alkuperäiset levyt ovat myynnissä kohtuuhintaan, voisin kyllä ostaakin levyt jos ne pystyy noutamaan jostakin. Pk-seudulla itse olen.

      • artsandletters

        Sen verran kaukana olen että noutaminen tulisi turhan kalliiksi.
        Postissa voisin laittaa.
        Ihan ilmaiseksi en viitsi luopua, mutta mikä olisi sinun mielestäsi sopiva hinta?


      • artsletters143
        artsandletters kirjoitti:

        Sen verran kaukana olen että noutaminen tulisi turhan kalliiksi.
        Postissa voisin laittaa.
        Ihan ilmaiseksi en viitsi luopua, mutta mikä olisi sinun mielestäsi sopiva hinta?

        Olisiko vaikka 40 euron hintaluokka sopiva? Jos viitsit, niin laitatko vaikka viestiä tuohon sähköpostiosoitteeseen, niin voidaan keskustella lisää.


      • artsandletters

        Sinulle on postia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe