Hiihto - kuivien ukkojen harrastus

Hanski66666

Hiihto on täysin kuivien ukkjen ja muiden insinööriaivoisten patujen harrastus. Laturaivoaminen ja se marttyyriasenne kun aamuyöstä sinne lähdetään.

Onneksi tulevaisuudessa Suomessa ei ole lunta eikä ketään kiinnosta tuo järjetön sivakoiminen. Nuorissa on todellakin tulevaisuus.

8

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joni9119

      Ainakin nykyään hiihdon harrastajat vaikuttaa olevan keskimääräistä paremmin toimeentulevaa väestöä. Parkkipaikkojen autokanta on uudehkoa, varusteet maksaa paljon kun pitää olla monet sukset kahdet monot vaatteet voiteet Lapin reissut syksyllä tai/ja keväällä ja hiihtoputken maksut ja usein myös rullasukset tai tuhansia maksava pyörä kesäksi.
      Ja tietysti myös keskimääräistä paremmassa kunnossa olevaa porukkaa.

      • lumisiatalviaodotellessa

        Tuo onki huvittanu mua jo pitemmän aikaa, miten tuosta hiihdosta on saatu niin hemmetin vaikeaa! Tosissaan siellä on monilla sekä perinteiset että luistelusukset, voidellakki pitää välillä vaikka hiihtäis vaan tunnin, puolitoista. Proteiinijuomat löytyy niinikään. Ja kyse on harrastelijoista! Minä ehin tuona aikana hiihtää enemmän kilometrejä, kun ei tarvi joka välissä pysähtyä pähkäilemään, missä vika, ku suksi ei luista.
        Erinomainen liikuntalaji kuitenki!


    • yleisestiottaen

      Vapaan harrastajalla on yleensä kolme paria luisteluun ja viitisen paria perinteiselle. Eri keleihin omat pitopohjat. Monoja saattaa olla neljä paria käytössä.

    • oikeaahiihtoa

      Ostakaa puusukset niin ei tarvii kadehtia

    • Ennemmin hiihtoa ulkona talvella, kuin juoksumatolla kesällä sisällä,

    • Tosimies666666

      Avaus on täyttä totta. Ne hulluimmat laturaivoajat ovat todella espoolaisia huru-ukkoja. Jotain Nokiasta jo vuosia sitten potkittuja ingengörejä, joilla ei elämässä muuta ole. Muuttaisivat Lappiin. Joka puolestaan voitaisiin sen jälkeen antaa ilmaiseksi Venäjälle.

    • Uivakukko

      Näyttää olevan hiihto suuri yleisölaji, kun noin tarkkaan lajia harrastamattomat tietää ketkä hiihtää ja millaisella varustuksella.

    • weqete

      Hiihtokausi alkaa olla takanapäin, muutamia satasia takanani, eikä kenenkään kanssa tullut mitään riidan tapaistakaan. Hiihdot meni hyvin ja nyt alkaa pyöräily kausi, enkä usko tulevan riitaa niilläkään poluilla. Kepeillä välityksillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe