ihan hetkeä aikaisemmin ja sit heti kohta uudelleen ja nyt mietin että kumpi niistä olit oikeasti sinä vai olitko ollenkaaan, koska et ehkä voinut kummassakin niissä autoissa olla yhtäaikaa :D Onkohan sulla joku salainen veli josta minä en ole tietoinen? ;D
Luulin näkevinäni sinut
vähänsielläsuntäällä
7
381
Vastaukset
- hihitystä
Jos aprillipäivää tarkoitat niin liikuin aika monessa paikassa ja perheenjäsenen kanssa juu kun ikäiseni miehet ei oikein jaksa shoppailla mun kanssa ni jääkööt kotiin :)))
Minulla on ainakin kaksoisveli.
- eiveljeä
Hänellä on kaksoissisko
- metsätienpää
Olin siinä toisessa, eka oli mun sivupersoona. Sulla ilmeisesti eri auto kuun ennen.?
- Nouoeiooo
Sama ku aina ennenki
- samaAutoVieläkin
Olin eri autossa, kyytiläisenä. Missä näit?
- eiollutkyytiläinen
Molemmat luulemani ajoivat itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482