takapenkillä kävi

jepjepjep111

Olin saanut kortin kaksi viikkoa sitten ja olin lupautunut illan kännikuskiksi. Lähdin kotoani ja ajelin pari toririnkiä. Puhelimeen tuli viesti, kaksi hyvää kaveriani Roope ja Joonas kysyivät saako tulla kyytiin ennen baariin menoa. Lupasin hakea jätkät vartin päästä kyytiin, koska sitä ennen piti käydä röökillä muutaman tytön kanssa. Ajoin läheisen Smarketin parkkipaikalle ja odottelin hetken, kunnes tuttuni Henna ja hänen todella hyvännäköinen serkkunsa Noora tulivat morolle. Sanoin "No mitäs tytöt tänää meinas?". Henna vastasi "Vissii kuskiks pitäs lähteä itekki, voi tulla aika täys auto". Vastasin "Okei...nohh mitäs Noora, onko suunnitelmia?". Noora vastasi kevyesti hymyillen "Ei tässä ihmeempiä, pitää kattoa jos tulee jotain". Sen jälkeen hän katsoi minua pitkää silmiin ja hymyili söpösti. Vetäsimme tupakat loppuun ja jatkoimme harjoituksia. Ajoin Roopen talolle ja jätkät hyppäsivät kyytiin. "Ajaha baaarriii, perrkule" Joonas pamautti äänekkäästi. Viinan ja kaljan haistoi helposti etupenkille. Roope sytytti tupakan etupenkillä, avasi ikkunan ja alkoi hiillostaa "Mites viimeaikona sulla noi panohommat on luistanu? Meinasin vaa että ite just viimeviikonloppuna vein yhen muidun kotia ja jyystin sitä aamuu asti.." . Vastasin "Jaa miten sen ny ottaa, oot vaa taas tossa kunnossa että alat tästä aiheesta avautumaa. Noh en muista millo viimeks oon kunnolla nussinu". Roope alkoi nauramaan kovaa ja sanoi "No sä oot aina ollukki tollane vähä erilaine, kjehhh". Kuulin myös kun Joonas hymähteli hiljaisesti takapenkillä. Kivahdin Roopelle "Turpakii, mä tiputan teijät ny siihe baarii en jaksa ajella saatana!". Ajoin baarin eteen ja Roope ja Joonas kompuroivat ulos autosta ja painuivat juottolaan imemään panimotuotteita. Nyt taas piti keksiä jotain kehittävää tekemistä...auto pitää ainakin tankata. Ajoin läheiselle Teboilille ja laskin kolmellakympillä ysikasia. Istuin autoon ja olin juuri käynnistämässä kun apparin ikkunaan koputettiin. Säikähdin ihan helvetisti ja katoin oikealle, Noora katsoi minua ja avasi oven. "Mmoi tota mä näin sut tankkaamassa ja kelasin tulla kysymää, et saanko tulla sun kyytiin?". Menin hetken lukkoon ja sanoin "To Toottakai istu siihe ni mennää!". Lähdin ajamaan ja laitoin musiikkia hiljalleen soimaan. Ajoin kaupungille ja juttelin niitänäitä Nooran kanssa. Tunsin jotain erilaista heti kun Noora istui autoon, tunsin että nyt on lähellä todella pantava naisihminen. Yhtäkkiä Noora sanoi "Tää sun autos on kiva, mut pystytkö antamaa vähä kovempaa kyytiä?". Mietin pääsäni "Kovempaa kyytiä?!?!" Ja vastasin "No mennää yhelle mettäpätkälle ni annan vähä kenkää tälle". Ajoin pois kaupungista ja huomasin kokoajan kun Noora katsoi minua, tuli fiilis että jotain on kohta tapahtumassa. Pääsin hiekkatielle ja päästin "pedon irti" ensimmäiseen mutkaan 100kmh ja käpiskällä sisään. Noora alkoi huutaa ja nauraa samalla ja uuteen mutkaan kahva edellä. Mäen ylitse pieni ilmalento ja lisää kaasua. Tie päättyi uimarannalle johon pysäytin ja sanoin "Tälläne, no mielyttikö vai halukko lisää??". Noora ei sanonut mitään, hetken hiljaisuuden jälkeen hän tuli lähemmäksi ja alkoi suudella minua huulille. Sammutin auton ja vastasin hommaan heti, ottamalla Nooran syliini kuskin penkille. Noora kuiskasi kiihkeästi "Haluun lisää, mut mielummin tuolla takapenkillä". Avasin oven ja vedin penkin eteen. Survouduimme Nooran kanssa takapenkille, vedin oven kinni ja jatkoimme nuolemista. Housujeni etumus alkoi tuntua ahtaalta ja samalla hivelin Nooran jalkoväliä. Noora alkoi äännellä kiihottuneesti, alkoi avata vyötäni ja veti housuin alas. Sitten hän alkoi runkata minua ja samalla työnsin käteni hänen housuihinsa alushousujen alle ja aloin hieroa kovemmin. Sen jälkeen en pystynyt pidettelemään itseäni vaan vedin Nooran housut pois ja nostin hänet päälleni. Noora alkoi sovitella kaluani hänen sisäänsä ja ei aikaakaan kun olin hänen kanssaan sukupuoliyhteydessä..oman autoni takapenkillä. Noora ratsasti kovaa ja auto nitkui jousillaan, samalla piiskasin hänen leveää persettään ja nuolin hänen isoja tissejään. Sanoin Nooralle "Tässä sulle kyytiä!". Noora vastasi "Tää on parasta kyytiä pitkästä aikaa!!". Loppu alkoi häämöttää ja viimeiset kovat vedot ja sitten tulin täyden lastin Nooran sisälle, tulin raivolla, se tuntui hyvälle! Seksihetken jälkeen nousin takapekiltä ja menin auton konepeltiä vasten ja sytytin röökin. Vedin piiitkät savut ja jätin puokit Nooralle. Ajoimme kaupunkiin hymyillen mutta sanomatta mitään. Vein Nooran Hennalle, jonka pihassa Noora sanoi "Parasta kyytiä mitä ikinä oon saannu, autolla ja sen takapenkillä". Vastasin "Tuu taas jokupäivä kyytii?". Hän vastasi "Jos tarjoot yhtähyvät ni tottakai!". Noora meni sisälle rappuun ja ajoin pois, nyt oli hyvä fiilis, ja aavistus osui oikeaan, Pillua tuli!

2

3400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotiaiti49v

      Työnnä löylykauha perseeseen runkkari enähomo

      • Nuolinpersettään

        Pääsin hiekkatielle ja päästin täyden lastin alushousujen sisälle. Ajoin Roopen talolle ja jätkät alkoi runkata minua raivolla, se tuntui hyvälle! Sen jälkeen nuolin kaluani oman autoni takapenkillä. Sen jälkeen en pystynyt pidettelemään, vaan vedin housut pois ja päästin kaasua auton konepeltiä vasten. Noora pamautti äänekkäästi housuihinsa ja sen haistoi helposti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe