Heidi Pakarisen uusi levy jatkaa nyyhkysanoituksillaan Pakarisen erodraamaa. Mutta - mistäpä ihmiset Heidin tuntevat. Isolle osalle ihmisistä hän on tunkeutunut tietoisuuteen lähinnä avioeron riepottelun kautta, kuvina ja otsikkoina ip- ja aikakausilehdissä. Koska ero on ollut pääpuheenaihe hänen kohdallaan jo parin vuoden ajan olin jo lähes kokonaan unohtanut, että Heidi Pakarinen on myös tangokuningatar, tosin ei nyt siitä valovoimaisemmasta päästä ja eikä laulutaidoiltaan kärkikastia. Heidi tuskin itse haluaa että hänet muistetaan Mika Pohjolan lehtien palstoilla ruikuttavana ex.nä. NYT ALKAA OLLA MYÖHÄISTÄ TEHDÄ ASIALLE MITÄÄN, VAHINKO ON JO TAPAHTUNUT. Uuden rakkauden hehkuttainen vain muistuttaa siitä mitä vanhalle suhteelle kävi. Fiksuinta olisi ollut olla hiljaa kaikesta henkilökohtaisesta ja tulla esiin vain ammattiin liittyvissä asioissa, mutta - myykö myykö tämä taktiikka sitten keikkoja, ehkäpä ei. Olen ollut havaitsevanai, että ihmisiä kyllästyttää Heidin keimailu ja söpöily keikoilla.
Sympatia- eikä tyylipisteitä voi Heidille oikein antaa.
Heidi Pakarinen - uusin levy
guguguug
1
174
Vastaukset
- hphk
Yhdyn edellisen kirjoittajan kommenttiin. Oikea draamakuningatar. Fiksut ihmiset pitää mölyt mahassaan eikä riepottele niitä eron syitä joka lehdessä joka vaan viitsii kirjoittaa . Katotaan nyt muutama vuosi miten Heidin ja Heikin rakkaus kukoistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332104Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34852Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743