Kuinka Megane Sport tourer vm. 2011 saa navigaattorin vaimennettua niin että sen kommentteja ei tarvitse ollenkaan kuulla? Eli toiveena että toimisi siten että pelkästään radio käytössä. Näin siksi että autoilua on vain tutuissa maisemissa ja Navista lähinnä vain haittaa/ häiriötä.
Vm. 2011 Farmarin Navigaattori hiljaiseksi?
Megsunen
2
177
Vastaukset
- Segane
Meillä myös vastaavan vuosimallin megane. Navigaattorista meillä ainakaan ei kuulu mitään ääntä ellei ohjelmoi jotain osoitetta ja radio kuuluu ihan normaalisti. Muuten navigaattori käynnistyy aina radion napista ja itsekin olen ihmetellyt eikö sitä saa erikseen pois päältä.
Mitä olen uudella vastaavalla päässyt ajamaan, niin siinä on navinäyttöön yhdistetty kaikki mahdollinen navigoinnista radion säätämiseen ja on paljon tuota vanhemman mallista kehittyneempi versio. - nappulaaa
Saa pois päältä kun hetken viisii nappulaa käällellä saa myös äänet erikseen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733904Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92081Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1361289
- 1141169
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61015- 60984
- 35906