Kuinka Megane Sport tourer vm. 2011 saa navigaattorin vaimennettua niin että sen kommentteja ei tarvitse ollenkaan kuulla? Eli toiveena että toimisi siten että pelkästään radio käytössä. Näin siksi että autoilua on vain tutuissa maisemissa ja Navista lähinnä vain haittaa/ häiriötä.
Vm. 2011 Farmarin Navigaattori hiljaiseksi?
Megsunen
2
173
Vastaukset
- Segane
Meillä myös vastaavan vuosimallin megane. Navigaattorista meillä ainakaan ei kuulu mitään ääntä ellei ohjelmoi jotain osoitetta ja radio kuuluu ihan normaalisti. Muuten navigaattori käynnistyy aina radion napista ja itsekin olen ihmetellyt eikö sitä saa erikseen pois päältä.
Mitä olen uudella vastaavalla päässyt ajamaan, niin siinä on navinäyttöön yhdistetty kaikki mahdollinen navigoinnista radion säätämiseen ja on paljon tuota vanhemman mallista kehittyneempi versio. - nappulaaa
Saa pois päältä kun hetken viisii nappulaa käällellä saa myös äänet erikseen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076