Keski-Suomessa on yksi kunta jossa ei ole ainuttakaan demari eikä kommunisti ehdokasta-mielestäni järkevää porukkaa! Mikä kunta lienee kyseessä?
KUNTAVAALIARVOITUS
Hyvin.menee
4
178
Vastaukset
- hökäse.pihalle
Oisko joku hemmetin Viitasaari? Eiku nyt muistin väärin. siellähän oli demareissa lähes 80 vuotiaita naisia kerätty ehdokkaiksi. Eiks sellaiset ehdokkaat ole jo toisen kerran lapsii? Mikä se muuten oikeesti on se kunta jossa ei ole demareita???
- fiksuu.sakkii
Nyt mä tiedän. Kyyjärvellä ei ole ensimäistäkään kommarii eikä sossua ehdokkaana näis vaaleis. Pitää näköjään muuttaa Kyyjärvelle...
- vasurit.vex
Kyyjärvellä on fiksua kuntavaaliporukkaa.
- KetTyts
Eiks Kyyjärvi ole jo jonkun lahkon hallinnas ? Mä jotenki luulen noin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1503344
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592658Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831524- 771518
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3661453- 911160
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086