Elämään ilman mua. Kyllä sinä sen sydämessäsi tiedät, mutta koska myönnät en tiedä.
Et vaan pysty
33
1070
Vastaukset
- Ilmanhäntä
Enpä kyllä
- Näinseonmut
Sitten vasta kun sinä myönnät jotain ensin ja irl:ssä.
- Eikoskaansitten
Sitä päivää ei tule jolloin minä myöntäisin ensin
- Samisetä
Itse olet aiheuttanut sen etten tule enää myöntämään mitään.
- HarhainenOot
Todellisuudessa ilman ketä vaan pystyy elämään. Kukaan ei ole näissäkään asioissa korvaamaton.
- Kuulummeyhteen
Se on kyllä totta. Liioittelin. Kaikkeen tottuu vaikka kyllä se sattuu. En minäkään häntä irl tavoittele vaikka mielessäni näin ajattelen.
- muistoasieimikäänvie
Niinhän se on. Myöntämään en silti tule sitä koskaan, sinulle. Hellin vain ajatusta sinusta syvällä sydämessäni loppuelämän, silloinkin kun sinä olet mennyt jo kauan sitten menojasi. Sellainen tapaus minä olen.
- enottaissua
Ihan hienosti on mennyt, olit vain sellainen hetken tyhmä hairahdus.. .olis voinnu jäädä hairahtamattakin, niin olisi meikällä puhtoisempi menneisyys.
- Kuulummeyhteen
Ehkä se energia tavoittaa minutkin ja antaa voimaa :) mutta parasta toivon hälle elämässä
- Mahdotonyhtälökö
Joo. Polvillani olen. Mutta. Mitä?
Johan olen myöntänyt.
- jakyynisyys
Homoutesiko?? Jotenkin susta loistaa oikea kylmyys.
- Eikoskaansitten
Pystyn kyllä. Vaikka mielummin eläisinkin sunnkanssa. Tuskin sitä koskaan myönnän.
Jokaisenhan on todellisuudessa pakko elää eteenpäin,
vaikka kaipauksen kohde eí kaipaukseen vastaisikaan.
Enkä minäkään ole koko ajan palstalla,
kuten sinä ilmeisesti toisessa keskustelussa itsestäsi
totesit. (Ja usein kun ei nimimerkkiäni näy, OLETTAA KIUSANHENKI HETKENSÄ KOITTANEEN, ja ALKAA VASTAILLA NIMISSÄNI.)- Eikoskaansitten
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Jokaisenhan on todellisuudessa pakko elää eteenpäin,
vaikka kaipauksen kohde eí kaipaukseen vastaisikaan.
Enkä minäkään ole koko ajan palstalla,
kuten sinä ilmeisesti toisessa keskustelussa itsestäsi
totesit. (Ja usein kun ei nimimerkkiäni näy, OLETTAA KIUSANHENKI HETKENSÄ KOITTANEEN, ja ALKAA VASTAILLA NIMISSÄNI.)En ole missään keskustelussa todennut olevani koko ajan palstalla enkä tosiaan olekaan. Olet sekoittanut johonkin toiseen.
- typerästisanottu
Tuollein kun sanot sille ei varmasti enää sä kiinnosta
- Alitutsiisedelleen
Niin ja kuinka kauan olemme esittäneet toisillemme ja mitä? Irl esitetään ystäviä ja täällä totuutta hakien ja kertoen totuutta syihin ja seurauksiin. En todellakaan tule kertomaan etten pysty tuollaiseen. Ethän itsekään puhu totta tai edes yritä selvittää mikä hiertää meitä edelleen. Tämä jatkuu siihen asti kunnes todella kerrot totuuden. Säälin jo sinua ja yritän jaksaa kanssasi. Ehkä joskus kykenet kertomaan sen totuuden mulle. Niin kauan en luota sinuun enkä niihin vakuutuksiin että olisit anteeksi antanut. Jatkamme siis esittämistä Irl kuten tähänkin saakka. Eikö niin? Sulla onkin paljon korjattavaa muutoinkin.
- huumorillapalstat
emmää sano juuta enkä jaata tänne palstalle antaa muiden puhua puolesta jos haluavat
- Tajuasejoviimein
Et kiinnosta enää. Syyn tiedät. Valinnat on tehty.
- Niintainäinväärinp
Sinä teit valintasi.
Minulle kaikki on vielä avointa.
:-( - olethan.kertonut
Olethan kertonut asian henkilölle itselleen irl eli oikeassa elämässä!
- Symbioosi
Pystytkö sinä elämään ilman minua?
- opetelkaa
Eri tilanteissa: osatkaa pitää kiinni, mutta opetelkaa myös päästämään irti, jos tilanne todellakin on sellainen!
- tämäkinvv
Hyväksykää myös elämän tosiasiat, ne kaikki elämään kuuluvat.
- pohtikaanäitäkin
Toiset sopivat vaan paremmin yhteen kuin toiset. Toinen vain ihastuu ja rakastuu lujemmin toiseen kuin toiseen. Joidenkin välinen vetovoima vaan on voimakkaampi toisien välillä kuin toisien.
- siirtyminen
Älkää haikailko liiankaan pitkään ihan jonkun liian vaikean jutun perään. Osatkaa siirtyä eteenkinpäin.
- ålfgf
En pysty elämään ilman ravintoa. piste.
- jfhgkjfhd
Miten tämä asia tähän liittyy?
- VoissuaAPreppana
Mistä niin päättelet? Katoppa kun jokaisella on oma kantansa asioihin, eikä ne ole sinun johtopäätelmiä, vaan jokaisen itsensä mieltymys.
- trollgatan
Esan todellinen rakkaus on suoli24/7! Ei siinä ole tilaa oikeillle ihmisille, nostetaan siis malja Esalle ja suoli24/7:lle ! And they lived happily ever after.
Auta häntä tässä asiassa, ehkä hän on ujo tai epävarma sinun tunteista. Jos teillä on molemminpuoleinen kiinostus, niin aivan varmasti onnistutte.
Ainoa asia minkä sinun kannattaa tehdä on kertoa sen hänelle puhumalla, eikä vihjaila katseella tai muulla tavalla.- olettoinenpuolikkaani
Niinhän sitä sanotaan että älä valitse sellaista ihmistä kenen kanssa voisit elää vaan se ketä ilman et voi elää ja näinhän se on!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584