Sillä KD:ssä on nyt järkevä nainen puheenjohtajana, aivan toista luokkaa kuin RKP:n kalpea Henriksson.
Essayjah puolustaa kristillisiä arvoja eikä halua suurmoskeijaa Helsinkiin. RKP:n Henriksson ilmeisesti kannattaa, ja kannattaa yleisesti kaikkea maahanmuuttoa.
KD pesee RKP:n!
8
129
Vastaukset
- åååhhhhh
Erittäin hyvä!
- vnngnbnvn
KD:ssä on ainakin oikeat arvot.
- RKPnKaksikielisyys
RKP ja Henriksson kannattaa kaikkia muita paitsi suomenkielisiä.
Henrikssonin kotikaupunkiin ja lähikuntiin kyllä elinkeinotukiaiset ja valtionosuudet peruspalveluiden järjestämiseksi kelpaa.
Pietarsaari sai viime vuonna 39 miljoonaa muualta maasta pelkästään peruspalveluihin, kuten terveydenhoito, neuvolat ja koulutoimi. Mutta lääkäreitäkin palkataan suoraan Ruotsista, että eivät takuulla ymmärrä suomea. Ja edes hoitohenkilökunta ei viitsi tai osaa tulkata.- uusi_tietoko
RKP:n ja Henrikssonin ei tarvitse kannattaa suomenkielisiä, riittää että he kannattavat ruotsinkielisiä. RKP on ruotsinkielisten asioita ajava puolue.
Onko tämä sinulle jokin erityinen ongelma - vai peräti uusi tieto? - mysterium11
twervig kirjoitti:
Men varför söker sig inte finskspråkiga läkare till Jakobstad för att sköta om sina egna?
Det förstår jag inte heller.
- keinoja_kaihtamatta
Väyrysen natseilla vahvistettu KD jyrää kuin Oskar Dirlewangerin einsatzgruppe - kovaa mutta epärehellisesti.
- SamaOngelma
Kristillisten ongelmana on ollut sama kuin monen muunkin puolueen eli rusujen yliedustu etenkin johdossa. Siinä on parantamisen varaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928415
- 926495
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586324Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344991Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593580- 453361
- 503305
- 482909
- 562872
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512846