Eli mä oon 13-vuotias poika joka haluais tyttöystävän joka tykkäis punk rockista (Green day etc.) Eli jos täältä löytyis sellaisia niin kertokaa ja laittakaa vaik kik tai jotain. Mielellään Oulun alueelta olevia koska en haluais mitään kaukosuhdetta.
Ps. En halua ketään kuka viiltelee tai mitään, koska se ei oo hyvä tapa lievittää masennusta (tai ainakaan mun omasta mielestä)
Punk tytöt!?
6
182
Vastaukset
- Tiedoksivaansulle
green day ei oo punkkia
Ihan vitun hyvä aloitus.
.
.
.
Ei.- olet.pervo
Minkätakia alkoholisti päivystät täällä nuorten keskusteluissa kiusaamassa?
olet.pervo kirjoitti:
Minkätakia alkoholisti päivystät täällä nuorten keskusteluissa kiusaamassa?
En ole alkoholisti.
Olen tällä hetkellä LSD:n ja heroiinin yhteisvaikutuksen alaisena.- rasisti.roturealisti
yuggis_ kirjoitti:
En ole alkoholisti.
Olen tällä hetkellä LSD:n ja heroiinin yhteisvaikutuksen alaisena.Miehekästä. Lisää vielä metamfetamiini.
- AlexDeLarge
Mä menisin mieluummin ihmisten ilmoille ja aktiivisesti hakeutuisin sellaisiin tilanteisiin, jossa voisit tavata uusia tuttavuuksia. Punkkareiden tunnistaminenkaan ei liene kovin vaikeaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4501312- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18747Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100723- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 62664
- 27663