Onko Suomessa virallista Ferrari jälleenmyyjää?
Virallinen edustus
12
1509
Vastaukset
- rälläri
on yksi
- onkohanvirallinen
Mikä? Vaunula Premium?
- ilona5v
Onko siellä ruuhkaa koskaan
- Tietoalöytyy
Vaunula ei ole virallinen jälleenmyyjä, vaan ainoastaan virallinen merkkihuolto. Lähin virallinen jälleenmyyjä löytyy Tanskasta.
- Grani
ei ole vaunulassa itse kävin faijan kanssa tekemässä kauppoja
mutta jos et ole oikeasti ostamassa älä mene turhaan.- VaunulaRules
No missäs on? Vaunula premium ainakin myy ja maahantuo Ferraria, sekä Maseratia. On valtuutettu huoltokin.
- grn
Masetari lopetettiin kysyttiin korjauspääliköltä ja googleta vaunula ferrari ja muistutan vielä että älä mene Jos et ole oikeasti ostamassa
- grn
maserati*
- grani
ja on myös luxury outlet mutta palvelee huonosti ja ei ole kuulema maahantuoja.
- ferraristii
Kyllä luxury collection on jonkun asteen virallinen edustaja.
Ainaskin takuu asiat hoituu siellä.
https://www.luxurycollection.fi/uudet-autot/ferrari-portofino/ - tsidsgtsidsgtsidsg
mulla keltanen skoda octavia paljonko kuukausierä uuteen punaseen ferrariin
- Anonyymi
Vaunula Premium myy Ferrareita Helsingissä. Liike löytyy Tattarisuolta.
Lempäälään on sittemmin perustettu myös Luxury Collection Automobiles, joka nykyisin vuosittain paljon enemmän upouusia Ferrareita, mitä Vaunula.
Luxury Collectionilta saa myös uusia Lamborghineja. Kaverini haki sieltä Lamborghini Aventadorin. Ollaan joskus käyty ihastelee hänen kans niitä autoja. Siellä oli esillä mm. Ferrari 488 Pista ja Ferrari Superfast. Röyheän upeita autoja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky455072Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444914Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2414124Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573778Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1283686Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm923256Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1362172Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.151531Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo131135Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten631007