Miten voin olla niin heikko edessäsi? Olin jo kovettanut itseäni aktiivisesti muutaman päivän!! Eilen jo osasit herättää ajatuksiani liekkiin ja tänään herätit koko kehon! Rento ja harkittu olemuksesi. Rauhallinen ja varma puheesi, sekoittavat minut. Uudelleen ja uudelleen. En meinannut kehtaa nousta tuoliltani... epäilin, että jo housun lahkeistani näkyi vaikutuksesi.. kosteudesta liimaantuivat varmaan ihooni kiinni. Sä olet niin kuuma. Mies makuuni.
Mahdoitkohan huomata? Kuinka mahdan huomenna onnistua, olemaan cool.
Sä et ole vanha vaan mies erittäin seksikkäässä iässä.
Kuuma, kuumempi, kuumis... Mies.
6
749
Vastaukset
- välittömästi
Nyt kuuma ja "itsensä kovettanut" nukkumaan sieltä!! Hyvää yötä:)
- Huoruutta-housuissasi
Huoran puhetta. Samanlainen taidat olla kúin
ihanteesi Marilyn.- vitunsikkepoltsille
"M-nainen vaan ei Mia" se siel mustiksena kyttii mitä täällä kirjoitellaan. haukan tavoin vahtaa jos joku nainen kirjoittaa seksuaalisen viestin kaipaamalleen. Mielenvikainen "M-nainen vaan ei Mia" omii kaikki miehet palstalta itselleen, eikä kukaan muu nainen saa "M-naisen vaan ei Mian" mielestä tänne kirjoitella. Ahdasmielinen sikkepoltsi, joka ei oikeasti edes kelpaisi kenellekään miehelle. Miehet on onneksi fiksuja.
- HaaksirikonVälttävä
"En meinannut kehtaa nousta tuoliltani"...?
Kirjoitetaan:
-En meinannut kehdata
-Tuskin kehtasin tuolilta nousta
Olet sinä tavallinen tyhjäpää, punatukka.
Et osaa kirjoittaa sen paremmin suomea kuin englantiakaan.
Pyllypuoleta sinut on kuitenkin kiva ottaa, Hanna-Marilyn.
Juttusi sopisivat reginaan, oma seksikäs höpsöni,
märkine pyllyinesi.
Kiva, ettet enää kutsu minua "Rupisammakoksi" etkä "käyräkikkeliksi"! - eimuistellapahalla
Olin näkevinäni sinussa jotain syvällisempää erehdyin varmaan :(
- MiesMatkassaMukana
Hei, älä yritä kovettaa itseäsi, sillä olet suloinen juuri tuollaisena kuin olet. Jos tunnet noin, muista aina, että vastapuoli ei myöskään voi olla kohdaltasi täysin tunteeton .
Kuvassa on mukana ilmeisesti " järki ja tunteet" sekä varovaisuus. Turhaa yrittää olla Cool, ole oma itsesi ja nauti tuntemuksistasi. Tzemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883