Miten voin olla niin heikko edessäsi? Olin jo kovettanut itseäni aktiivisesti muutaman päivän!! Eilen jo osasit herättää ajatuksiani liekkiin ja tänään herätit koko kehon! Rento ja harkittu olemuksesi. Rauhallinen ja varma puheesi, sekoittavat minut. Uudelleen ja uudelleen. En meinannut kehtaa nousta tuoliltani... epäilin, että jo housun lahkeistani näkyi vaikutuksesi.. kosteudesta liimaantuivat varmaan ihooni kiinni. Sä olet niin kuuma. Mies makuuni.
Mahdoitkohan huomata? Kuinka mahdan huomenna onnistua, olemaan cool.
Sä et ole vanha vaan mies erittäin seksikkäässä iässä.
Kuuma, kuumempi, kuumis... Mies.
6
769
Vastaukset
- välittömästi
Nyt kuuma ja "itsensä kovettanut" nukkumaan sieltä!! Hyvää yötä:)
- Huoruutta-housuissasi
Huoran puhetta. Samanlainen taidat olla kúin
ihanteesi Marilyn.- vitunsikkepoltsille
"M-nainen vaan ei Mia" se siel mustiksena kyttii mitä täällä kirjoitellaan. haukan tavoin vahtaa jos joku nainen kirjoittaa seksuaalisen viestin kaipaamalleen. Mielenvikainen "M-nainen vaan ei Mia" omii kaikki miehet palstalta itselleen, eikä kukaan muu nainen saa "M-naisen vaan ei Mian" mielestä tänne kirjoitella. Ahdasmielinen sikkepoltsi, joka ei oikeasti edes kelpaisi kenellekään miehelle. Miehet on onneksi fiksuja.
- HaaksirikonVälttävä
"En meinannut kehtaa nousta tuoliltani"...?
Kirjoitetaan:
-En meinannut kehdata
-Tuskin kehtasin tuolilta nousta
Olet sinä tavallinen tyhjäpää, punatukka.
Et osaa kirjoittaa sen paremmin suomea kuin englantiakaan.
Pyllypuoleta sinut on kuitenkin kiva ottaa, Hanna-Marilyn.
Juttusi sopisivat reginaan, oma seksikäs höpsöni,
märkine pyllyinesi.
Kiva, ettet enää kutsu minua "Rupisammakoksi" etkä "käyräkikkeliksi"! - eimuistellapahalla
Olin näkevinäni sinussa jotain syvällisempää erehdyin varmaan :(
- MiesMatkassaMukana
Hei, älä yritä kovettaa itseäsi, sillä olet suloinen juuri tuollaisena kuin olet. Jos tunnet noin, muista aina, että vastapuoli ei myöskään voi olla kohdaltasi täysin tunteeton .
Kuvassa on mukana ilmeisesti " järki ja tunteet" sekä varovaisuus. Turhaa yrittää olla Cool, ole oma itsesi ja nauti tuntemuksistasi. Tzemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994