Miten voin olla niin heikko edessäsi? Olin jo kovettanut itseäni aktiivisesti muutaman päivän!! Eilen jo osasit herättää ajatuksiani liekkiin ja tänään herätit koko kehon! Rento ja harkittu olemuksesi. Rauhallinen ja varma puheesi, sekoittavat minut. Uudelleen ja uudelleen. En meinannut kehtaa nousta tuoliltani... epäilin, että jo housun lahkeistani näkyi vaikutuksesi.. kosteudesta liimaantuivat varmaan ihooni kiinni. Sä olet niin kuuma. Mies makuuni.
Mahdoitkohan huomata? Kuinka mahdan huomenna onnistua, olemaan cool.
Sä et ole vanha vaan mies erittäin seksikkäässä iässä.
Kuuma, kuumempi, kuumis... Mies.
6
735
Vastaukset
- välittömästi
Nyt kuuma ja "itsensä kovettanut" nukkumaan sieltä!! Hyvää yötä:)
- Huoruutta-housuissasi
Huoran puhetta. Samanlainen taidat olla kúin
ihanteesi Marilyn.- vitunsikkepoltsille
"M-nainen vaan ei Mia" se siel mustiksena kyttii mitä täällä kirjoitellaan. haukan tavoin vahtaa jos joku nainen kirjoittaa seksuaalisen viestin kaipaamalleen. Mielenvikainen "M-nainen vaan ei Mia" omii kaikki miehet palstalta itselleen, eikä kukaan muu nainen saa "M-naisen vaan ei Mian" mielestä tänne kirjoitella. Ahdasmielinen sikkepoltsi, joka ei oikeasti edes kelpaisi kenellekään miehelle. Miehet on onneksi fiksuja.
- HaaksirikonVälttävä
"En meinannut kehtaa nousta tuoliltani"...?
Kirjoitetaan:
-En meinannut kehdata
-Tuskin kehtasin tuolilta nousta
Olet sinä tavallinen tyhjäpää, punatukka.
Et osaa kirjoittaa sen paremmin suomea kuin englantiakaan.
Pyllypuoleta sinut on kuitenkin kiva ottaa, Hanna-Marilyn.
Juttusi sopisivat reginaan, oma seksikäs höpsöni,
märkine pyllyinesi.
Kiva, ettet enää kutsu minua "Rupisammakoksi" etkä "käyräkikkeliksi"! - eimuistellapahalla
Olin näkevinäni sinussa jotain syvällisempää erehdyin varmaan :(
- MiesMatkassaMukana
Hei, älä yritä kovettaa itseäsi, sillä olet suloinen juuri tuollaisena kuin olet. Jos tunnet noin, muista aina, että vastapuoli ei myöskään voi olla kohdaltasi täysin tunteeton .
Kuvassa on mukana ilmeisesti " järki ja tunteet" sekä varovaisuus. Turhaa yrittää olla Cool, ole oma itsesi ja nauti tuntemuksistasi. Tzemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848