olen menossa ekaa kertaa sorrntoon. italiassa muualla olen käynyt monessa paikka.
kaikki tiedot sorrennosta kelpaa ja kaikki hyvät vinkit
onko jotakin erityistaä mitä pitäisi tietää`?
sorrennosta kysymyksiä
ensikertaa
2
194
Vastaukset 2
- 8765
Puhdasta ja siistiä, jos menet kauppoihin voit kuulla Italian kieltä. Kaduilla pelkkää Englantia, Amerikan aksentilla.
Tämä tietenkin kärjistäen, ja vain Sorrenton keskustassa. Muuten alue on kaunis, ja "aito" Italia on heti keskustan ulkopuolella, joka puolella.
Vinkkejä on hankala antaa, kun en tiedä mitä toivot, mutta ainakin yksi vinkki. Osta katukaupasta arancini, itse en aikoinaan tiennyt mistä on kyse, mutta kannatti.- gfdgfdsgdfs
Jeps, Arancineja kannattaa syödä välipalana.
Sorrentoon jos menee niin ehdottomat matkakohteet ovat Capri ja Pompeiji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921383Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga83931- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden293763Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️82631- 46623
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35621- 47617
- 39569
- 28564