Peniksen koko

SeOutoPoika

Olen siis 14-vuotias kohta 15-vuotias poika. Ja murrosikä ei ole lähimaillakaan. Ääni on kuin 5 vuotiaalla, karvoja ei missään, pituutta sen 155cm ja penis samanlainen nysä sillon kun synnyin, kivekset on erittäin pienet. Mietin vaan sitä että pitäisikö olla huolissaan niiden koosta ja pitäisikö minun ottaa yhteyttä jonnekkin.

5

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka tilanteesi sinusta katastrofilta tuntuukin, niin paniikkiin ei ole aihetta. Kyllä, murrosikäsi alku on keskimääräisestä myöhässä, mutta se ehtii kyllä alkaa vielä omia aikojaankin.

Minulla on sukulainen, joka oli aikoinaan samassa tilanteessa. Hänen kasvunsa ja murrosikänsä käynnistyi oikein ryminällä joskus 15-vuotiaana 8-9 - luokkien välisenä kesänä.

Mene juttelemaan asiasta kouluterkkarille tai -lääkärille. Saat ainakin helpotusta huoliisi.

Ja sinä et todellakaan ole mikään outo.

• Riittaliisajokikokko

ei ole normaalia olisi murrosiän pitänyt alkaa jo vähintään vuosi sitten. Kouluterkkarille heti. voi olla vakavaakin.

• Murrosikä

Urheiletko paljon? Onko sinulla paino normaalin rajoissa? Ei siis kuulu minulke mutta voivat vaikuttaa asiaan. Joillain pojilla alkaa murrosikä vasta 18-vuotiaana. Niin sen pitäisi ollakaikilla, mutta nykyään se on aikaistunut sadanviidenkymmenen vuoden takaiseen verrattuna. On enemmän ilmansaasteita ja ympäristöesteogeeneja, lääkkeitä jne. Aina kannattaa puhua ammattilaiselle jos jokin askarruttaa.

• Urheilen aika paljon ja painan joku 39-42kg

• SeOutoPoika kirjoitti:

Urheilen aika paljon ja painan joku 39-42kg

No toivottavasti muistat myös syödä riittävästi ja monipuolisesti ja myös levätä hyvin.

Kasvaminen vaatii energiaa ja rakennusaineita, aivan kuten se urheilukin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      65
      1294
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      198
      1291
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      80
      992
    4. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      279
      858
    5. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      73
      823
    6. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      807
    7. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      801
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      183
      763
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      705
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      688
    Aihe