Kalastajan vaimo saa vierasta

Aitassanukkuja

Olemme vaimoni kanssa pariskunta, jolla on lomilla aikaa matkustella ja mökkeillä kahdestaan. Lapset ovat jo opiskelu- ja työelämässä ja asuvat omillaan. Vaimoni, Jutta, on 41- ja itse 50-vuotias. Työelämässä matkustan paljon kokousreissuilla, joten loma-aikaa käytämme yhteisiin harrastuksiin.

Tällä kertaa olimme mökillä. Minun oli tarkoitus lähteä vetämään uistinta ja hankkia viikonlopuksi kalaa lihan lisäksi grilli-iltaan. Vaimo oli sopinut lähtevänsä terassille mökkinaapureiden, Mandin ja Kallen, kanssa. Olin luvannut heittää porukan ravintolaan, mutta saisivat itse hommata paluukyydin.

Niinpä porukka oli terassilla ja minä ajelin hissukseen pitkulaisen niemen ympäri kohti isompaa järven selkää. Kesäilta oli tosi lämmin ja aurinkoinen. Arvokala oli hukassa. Vedin muutman tunnin pelkkiä haukia saaden. Grilliporukka kaipaisi kuitenkin arvokkaampaa, joten palautin jokaisen takaisin. Silloin moottori sammui. Vedin uistimet veneeseen. Vika ei selvinnyt. Olin kuitenkin melko lähellä rantaa ja tuuli sitä kohti, joten annoin veneen lipua matalaan. Ankkuroin veneen ja en viitsinyt edes kumivenettä täyttää, vaan riisuin housut ja kahlasin rantaan. Kävisin Kallen kanssa myöhemmin hinaamassa veneen mökkirantaan.

Kävely mökille, peseytyminen rantasaunassa, muutama olut ja olin valmis nukkumaan.
Ajattelin terassiporukan kuitenkin tulevan meidän mökille, joten saisin nukkua rauhassa aittarakennuksessa, jossa oli nukkumapaikat alhaalla ja ylhäällä parvella. Nousin ylös ja nukahdin heti.

Heräsin auton ääneen. Kurkistin pienestä parven ikkunasta ja näin, kuinka Kalle noukki auton peräkontista olut- ja siideripakkauksia. Porukka katseli rantaan ja huomasivat veneen puuttuvan. Auto oli lähdössä, kun vaimoni huiskutti ja juoksi auton luo. Hän jutteli jotain ja kyydissä ollut minulle vieras mies nousi ja liittyi porukkaan. Kalle kantoi juomat mökin terassille ja porukka alkoi jatkaa ilonpitoaan. En viitsinyt mennä mukaan, vaan menin vuoteeseen. En saanut selvää puheesta, mutta naurunremahdukset kuuluivat aika selvästi.

Sitten tuli hiljaista. Kuului mökin ulko-oven kolahdus. Nousin katsomaan. Vieras istui yksin terassilla olutta naukkaillen. Jonkin ajan kuluttua vaimoni tuli sisältä. Hän katseli järvelle päin. Sitten hän avasi siideritölkin ja veti terassituolin aivan miehen viereen. He juttelivat jotain ja näin, kuinka miehen käsi lipui vaimoni reittä pitkin kohti farkkujen jalkoväliä. Vaimoni käsi puolestaan siirtyi kohti miehen housujen vetoketjua. Hän avasi sen ja mies auttoi avaamalla napin ja lanteitaan kohottaen laski hieman housujaan. Näin, kuinka vaimoni tarttui suureen, puolijäykkään kyrpään.

Kuulin vaimoni sanovan jotain. Sitten hän meni sisälle ja palasi päällään luhyt kesähäme ja napitettava paita, jonka ylänappien aukiolo paljasti hänen täyteläisten rintojensa vaon. Hän tarkkaili järven selälle päin. Palasi sisälle ja tuli hetken kuluttua ulos kädessään talouspaperirulla. Hän meni seisomaan miehen eteen. Tämä siveli vaimoni reisiä, kohottaen samalla hametta. Näin, että vaimoni oli valmistautunut pitemmälle menevään tapahtumaan, sillä hänellä ei ollut alushousuja ollenkaan. Miehen sormet sivelivät vaimoni jalkoväliä. Vaimoni nojautui ja suuteli miestä.

Vaimoni katsoi taas järvelle päin. Näytti, että heillä oli hoppu saada nussia, ennen kuin tulisin kalalta. Hän osoitti sormellaan kohti mökin suojaista päätyä. Mies nousi peitellen jäykkää kaluaan. He menivät mökin seinustalle. Talouspaperirulla oli vaimollani.

Vaimoni nojautui seinää vasten ja levitti jalkojaan. Mies laski housunsa ja koukisti polviaan. Näin vaimoni käden menevän ohjaamaan valtavaa kalua sisäänsä. Sitten mies kohotti vaimoni reisiä käsillään. Kuulin vaimoni kiljahduksen, kun mies pääsi työtymään syvälle häneen. Vaimo kiersi kätensä miehen kaulaan ja työntöjen kiihtyessä hänen päänsä heittelehti puolelta toiselle. Kuulin hänen kiljahtavan ja mies työnsi pitkän, syvän työnnön ja laski lastin vaimooni. He olivat hetken liikkumatta. Sitten mies koukisti polviaan ja veti kalunsa ulos. Se kiilteli omista ja vaimoni eritteistä. Vaimoni piti hamettaan ylhäällä ja kumartui katsomaan, kuinka sperma valui maahan. Hän sanoi jotain miehelle ja tämä kumartui ottamaan talouspaperirullan. Vaimoni kuivasi pilluaan ja mies kyrpäänsä, joka roikkui jo velttona, mutta siitä huolimatta pitkänä. Vaimoni kokosi käytetyt paperit ja molemmat menivät sisälle. Luultavast pesulle.

Hetken kuluttua he tulivat terassille vierekkäin ja joivat juomiaan. Vaimoni silmäili taas järvelle päin ja sanoi jotain miehelle. Sitten he suutelivat ja miehen käsi kohotti hametta. Näin, että vaimollani ei vieläkään ollut housuja. Sitten he menivät sisälle.
Saatoin vain arvailla, mitä tapahtui, mutta luultavaa oli, että vaimoni sai taas kyrpää vieraalta.

Kului puolisen tuntia ja he tulivat taas terassille. He siirtyivät niin, ettei heitä voitu nähdä sisältä. Vaimoni kiersi kätensä miehen kaulaan ja suuteli tätä. Sitten auto kaarsi pihaan ja mies nousi siihen. Aloin nukkumaan.


.

0

6616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        54
        5289
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        23
        3417
      3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        28
        1562
      4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        191
        1449
      5. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        76
        1066
      6. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        24
        978
      7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        49
        887
      8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        259
        826
      9. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        35
        778
      10. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        71
        769
      Aihe