Laittakaas nuo kirjastojen aukioloajat samanpituisiksi molemmissa kunnan osissa nyt vaikka ensimmäiseksi.
Kirjastohan on veronmaksajien rahoilla kustannettu palvelulaitos.
Luvialla ei näköjään haluta olla auki ja töissä silloin kun me ihmiset tarvitsisimme palvelujanne.
Älkää vaan luulko kirjaston olevan avoinna vain kirjastossa työskentelevien henkilöiden mielihalujen mukaan.
Lainausluvut ovat mahtavat Eurajoella, mitenkä on Luvialla?
Se on palvelua,että kirjasto on avoinna sunnuntaisinkin.
Eurajoki maksaa Luvia laiskottelee.
3
380
Vastaukset
- MM104
Niin, koneitten pitäis käydä aina, päivästä huolimatta. Itse en ole asiakas kirjatossa kuin hyvin satunaisesti. Mutta sama patee kaikkeen toimintaan... tuottavuutta pitää etsiä, tässä tapauksessa se on palvelujen saantia, joka on myös tuottavuutta.
- MM104
Ja tuohon edelleen... ei Luvia laiskottele... Luviaa ei edes ole olemassa muuta kuin muistona ja postinumerona. Toki se paikallisille on aina Luvia... mut se on toinen juttu. Eurajoki päättää nykysin miten palvelut toimii, ei Luvia.
- Mopoautomopo
Eurajoki on arkena auki klo. 12 - 18. Vikonloppuisin Eurajoki on kiinni.
Jos haluaa nähdä muutakin elämää kuin sen tiellä hortoilevan apaattisen kyläkissan, täytyy mennä raumalle. Siis iltaisin ja viikonloppuisin.
Onneksi on mopoauto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861809Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1361260YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621090- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan77897Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84838Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.124799