Uusi suomi-tracker eXisti avattu
22
5552
Vastaukset
- asgsf
Vahvistusviestiä ei tule sähköpostiin. Kun olet tehnyt tunnukset, niin voit suoraan kirjautua sisään.
- minä
jep pääsin sisään mutta uusiksi ei päässyt sisään enää
- ...
Vihdoinkin joku tekee tällaisen suomi-trakkerin... näitä on odotettu!!! Tästä tulee vielä huippusuosittu kunhan käyttäjämäärä vähä nousee...
- minä
toimiiko sulla se , ihan normaalisti ite en pääse uusiksi kirjautumaan sisää
- torrentti
minä kirjoitti:
toimiiko sulla se , ihan normaalisti ite en pääse uusiksi kirjautumaan sisää
mä pystyn loggaan sisään ja ulos vaikka ei oo mitään vahvistusviestejä tullu.
- minä
torrentti kirjoitti:
mä pystyn loggaan sisään ja ulos vaikka ei oo mitään vahvistusviestejä tullu.
mikähän mulla tässä sitten mättää..
- mitasus
Kyllähän tuo minullakin toimii. En muuten ole käynyt spostissa etsimässä kuittausta. Eli kirjauduin, ja tietojen jälkeen annoin tunnukset uudelleen ilman "tavallista" sähköposti kuittausta, toimi!?
Alku juttuja varmaan.... - minä
mitasus kirjoitti:
Kyllähän tuo minullakin toimii. En muuten ole käynyt spostissa etsimässä kuittausta. Eli kirjauduin, ja tietojen jälkeen annoin tunnukset uudelleen ilman "tavallista" sähköposti kuittausta, toimi!?
Alku juttuja varmaan....pitänee koittaa uusiksi jonku ajan kuluttua,
- Nimetön
minä kirjoitti:
pitänee koittaa uusiksi jonku ajan kuluttua,
nyt semmonen mitä ei jokkut kusipäät sulje. mulla toimii kans ihan ok ei mitään vikaa
- kääk
Nimetön kirjoitti:
nyt semmonen mitä ei jokkut kusipäät sulje. mulla toimii kans ihan ok ei mitään vikaa
Epäilen että tuon säilymiseen ei kannata hirveästi luottaa... Tuo sentään sijaitsee jonkun kotikoneella SUOMESSA.
- ...
En edes viitsi vaivautua rekisteröitymään... Toi on päällä pari päivää ja ens viikolla ihan varmana isp sulkenut. ei taida suomi trackkeria tulla enää ikinä. Pitää tyytyä ruotsalaiseen.
- exfrolio
Ei tuskin pysy auki viikkoakaan. Tulosvetoa pystyyn. Epäilen että kolme päivää riittää kun sonera pistää linjat tukkoon. fr sentään oli suomen rajojen ulkopuolella ja toi on jonkun kotikoneella. RIP. en kyllä menis tuonne tietojani syöttämään!!!
- FR rules
exfrolio kirjoitti:
Ei tuskin pysy auki viikkoakaan. Tulosvetoa pystyyn. Epäilen että kolme päivää riittää kun sonera pistää linjat tukkoon. fr sentään oli suomen rajojen ulkopuolella ja toi on jonkun kotikoneella. RIP. en kyllä menis tuonne tietojani syöttämään!!!
Ei KRP tä kiinnosta noi pikku trackkerit niil on täystyö selvittää Frääki (FinReactor).. Menee ainaki joku vuos et ne saa ees jotai sakkoi x) joten siis ei oo mitää välii minne reggaa ittensä ite oon jollaki yli 20 trackeril regannu. Eli huoletta olkaa WARE rules xDDDD
- Toivoton
Aika huikea toi käyttäjäraja 200.Ottaisivat nyt edes
2000.- ihmeessä?
sais vaan joku taas ilmineerata sen tänne ja poliisit on perässä ja trackeri taas suljettu. NICE work everyone!
- .....
en ees usko että toi trackeri kestäisi 2000 käyttäjää... näkyy nimittäin olevan sonera isp:nä, eli max meganen uppi ja lisäksi samassa ip:ssä näkyy pyörivän myös 300 käyttäjän dc hubi
- väkeä
Kaikki pystyy lukee memberslistiä vaikka ei jäsen oliskaan,ja jotku järkyt ilmottaa oman sähköpostiosoitteen jäsentiedoissaan... Eli tervetulloo konstaapelit
- taas....
Wok:ille hommia ilmiantaa tääkin juttu niinko ilmiantoi fr:n
- ....
taas.... kirjoitti:
Wok:ille hommia ilmiantaa tääkin juttu niinko ilmiantoi fr:n
eihän wokilla edes ollut mitään tekemistä koko FR-jutun kanssa
eiköhän oo vähä kakaroiden touhua levitellä vieläkin vääriä tietoja "vanhasta" jutusta, ja syyttää turhaan sellaisia tahoja joilla ei edes asian kanssa mitään tekemistä ollut - ...
jos poliisei kiinnostas toi nii sil olis mitää välii onks sul sähköpostiosote siin vai ei??? mitä ne tekee sil sähköpostiosotteel varsinkii jos on hotmail tai joku tommonen. Lähettää sulle sähköpostii??? hyvin siihen olis voinnu laittaa vaikka kaverin sähköpostiosote, sit kattois ikkunast ku poliisit veis kaverin laitokselle, sähköposti osotteen takii??? Joo varmast. oot separi
- .........
... kirjoitti:
jos poliisei kiinnostas toi nii sil olis mitää välii onks sul sähköpostiosote siin vai ei??? mitä ne tekee sil sähköpostiosotteel varsinkii jos on hotmail tai joku tommonen. Lähettää sulle sähköpostii??? hyvin siihen olis voinnu laittaa vaikka kaverin sähköpostiosote, sit kattois ikkunast ku poliisit veis kaverin laitokselle, sähköposti osotteen takii??? Joo varmast. oot separi
näyttäs pyörivän vielä. Onnea vetäjille. Pankaa krp,bsa....pyllyleen. Wares for ewer
- Juu
Joo, pystyssä on. Ja sitäpaitsi se ei ole suomessa eikä varsinaisesti suomalaisen omistama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273505Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142720Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182662Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152338Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771742Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt161717Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501668Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261616Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001325- 1411312