Kolme naista

a-BoH-a

Jahas, tänne on saatu joku v**** älytön systeemi ettei nimimerkki saa enää alkaa merkeillä.. tämä siis nimimerkki -BoH- tekstiä taas, aiemminkin täältä löytyy.

Noniin, asiaan. Tarina sisältää naisten valtaa / miehen alistusta. Kumia ja varmasti monelle outoja paikkoja ja juttuja. Jos ei innosta ensitiedoilla, älä suotta pilaa päivääsi ja lue, ei ole ihan tavan vanillaa, vaikkei mikään sen kummoisempi ole.
Ei myöskään sovellu -heti mulle kaikki tänne nyt! munaa perseeseen samantien kahtasataa- runkkareille, tarina on viipyilevä ja muotoutuu pikku hiljaa.

Eniten kiinnostaa -jos joku nainen sattuu lukemaan- naisten kommentit sitten perään, toimiiko tuollainen? Onko edes sinnepäin kuvaus siitä miltä naisesta saattaisi tuntua/miten nainen saattaisi nauttia miehen kustannuksella? Itselleni aihe on kiehtova (ehkä siksikin nämä vähän samaa looppaa kaikki, mutta mutta.. ei voi mitään kun joku asiaa kiihottaa, se kiihottaa) ja haluaisin siksi asiasta kommentteja.

ps.rakentava palaute ja kritiikki on enemmän kuin suotavaa, turhat "yök mitä paskaa" taasen voi jättää pois, tiedän sen sanomattakin että monenkin mielestä sitä on.

Noniin --->





Kukapa parikymppinen poika ei tarvitsisi rahaa?

Niinpä en kauaa aikaillut, kun sain mutsin työkaverilta sähköpostin:

”maatalouslomittajien kuvataideryhmämme tarvitsis mallia.. tulisitko? Ja ai niin, äitisi ei tiedä tästä.. t. Kirsti. Ja juu, saat palkan kyllä jos vaan suostuisit..”

Se, että Kirsti lähestyi suoraan minua ohi mutsin ei ollut ihmeellistä, hän kun oli oikeastaan perhetuttu, joka oli viettänyt paljon aikaa mökillämmekin. Olin jutellut hänen kanssaan usein vaikka oli varmaan 40-kymppinen, mutta tulimme hyvin juttuun. Ja joo.. olin kyllä toivonut sekä fantasioinut pääseväni joskus Kirstin kanssa saunaankin koska nainen oli upean muodokas ja seksikäs, mutta eipä ollut tullut mahdollisuutta..

Siispä autoilin eräänä perjantaina iltapäivällä Kirstin ilmoittamaan osoitteeseen. Hulppean näköinen maatalo upealla paikalla rauhaisasti ison peltoaukean keskellä pienen metsän suojassa. Ei ihan meidän perheemme varallisuustasoa. Uima-allas ja valtavia lasiseiniä. Ajoin pitkän oranssitiilisen navetan editse ja pysäköin auton pihan reunaan.

Puhelimeni piippasi astellessani pihapolulla talon suuntaan ”käännyhän ympäri..ja tule tänne navetan suuntaan..”
Jännitykseni tiivistyi kääntyessäni katsomaan taakseni jäänyttä navettaa luettuani Kirstin viestin. Siis mitähän ihmettä tämä oikein.. mietin mielessäni astellessani sen ovelle jossa oli STOP-kyltti.
Koputtelin ovea aina vain jännittyneempänä, tiesin kyllä olevani treenattu ja kohtuu hyvävartaloinen, mutta malliksi minua ei ollut ennen pyydetty. Millaistahan homma olisi? Varsinkin nyt tälläisessä paikassa!? Alkuun vaikutti helpolta rahalta, nyt en ollut enää niin varma. Toki jos näin asutaan, niin tuskinpa palkkiossakaan pihistellään..

Hetken odottelun jälkeen ovi aukesi ja navetan tuoksu tulvahti sieraimiini yhä vahvempana. Nainen oli noin nelikymppinen blondi ja näin nuoren miehen silmään aika hienostuneen oloinen, vaikkakin oli tummanvioletti huivi päässään hiukset nutturalla selvästi niin sanotusti työasussaan, tosin omituisen pitkä peittävä takki yllään. Onneksi hänen selkänsä takaa kurkistivat myös Kirstin tutut hymyilevät silmät. Helpotti melkoisesti siihen alkujännitykseen nähdä tuttu ihminen.

-Heipä hei! Sä olet varmaan se meidän mallipoika..? Kiva kun pääsit tulemaan!

Toivotti nainen tervetulleeksi.

-Käy peremmälle, mä olen Anita.

-Hei vaan....

Sanoin äänellä, joka minusta itsestänikin kuulosti yllättävän ujolta astuessani aristellen tuoksahtavaan käytävään sisään.
Heitin treenikassin nurkkaan. Eipä siellä kassissa juuri mitään ollut, mutta tuntui että jotain oli otettava mukaan. Astelin suureen karjakeittiöön, jossa oli vielä kolmas, myös noin 40-vuotias nainen. Tummat, pitkät, lähes pikimustat hiukset korkealla ponnarilla. Muodokkaita naisia kaikki, vaikka pitkät takit oli jokaisella mutta sen vaan heti huomaa, vaikkei edes yritä katsoa saati kunnolla kaikkea näe.

-Heippa, säkö olet Jani.. Mä olen Sofia, kiva tavata..

Nainen esittäytyi. Olin yhtä kysymysmerkkiä siinä kolmen minua tarkkailevasti ja hymyilevänä katselevan naisen keskellä.

Huomasin myös, että näköjään kaikilla naisilla oli tosiaan yllään sellaiset tummat pitkät takit.
Se tuntui lisäävän jännitystäni miettiessäni miksi, ja että mitä he mahtavat piilotella. Jokaisella oli myös huivi päässä. Kirstillä ruskean valkea, Sofialla tumman ruskean ja punaisen yhdistelmä, Anitalla se tummanvioletti. Näky oli ylipäänsä jotain sellaista, joka sai minut todella odottavan jännittyneeksi. Jännät vaatteet - ja paikka! - kuvataidekerholle.. Ja silti niin luontevia ja hymyileviä naisia. Kauniita naisia.

12

5060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-BoH-a

      -Mites Jani, kertoiko Kirsti muuten jo sulle, että millanen sun homma on?

      Anita kysyi suu hymyssä, vilkaisten vaivihkaa muita naisia.

      -No khmm..ei, eipä muuta kun että tarvitte jonkin mallin..

      Vastasin entistä ujompana.

      -Juuri niin, meillä on tälläinen tavallaan taidekerho lomittajanaisten kesken ja sen puitteissa tarvittiin nyt miesmallia.. Tuo Sofia on tän maatalon emäntä, tämä navetta on siis hänen, me ollaan Kirstin kanssa täällä oltu lomittamassa kun tuli tuossa lypsyn lomassa puheeksi tällänen, ja Sofia sitten ehdotti et täällä voitaisiin kaikessa rauhassa tämä tehdä ilman että kukaan siitä saa tietää.. Mietittiin sitten siis mistä malli, kunnes Kirsti sitten keksi sut.. Joten nytkun sä oot täällä, niin voidaan kai olettaa että suostut siis?

      Anita kertoili tilannetta kunnes kysyi kuin varmistusta. Nielaisin hiukan kuivunutta kurkkuani ja nyökkäsin arasti. Navetan tuoksu leijaili vahvana ympärilläni, jostain kuului lehmien ääntelyä. Naisen hymy levisi entisestään tämän vilkaistessa taas vaivihkaa muita naisia silmät väikähtäen.

      -Hienoa.. sä voitkin sitten siis mennä tuonne navettavaate huoneeseen riisumaan.

      Jatkoi Anita luontevasti niiaten päällään sivulle osoittaen, aivan kuin olisi maailman luonnollisin asia minun käydä riisumassa itseni.. siellä navetassa, kolmen naisen ollessa paikalla..

      -A..aai siis riisua.. ehm? Eikai..tota...

      Änkytin epäuskoisena silmät lautasina.

      -Juu, kultaseni..

      Kirsti puuttui asiaan sivummalta alentuvaan sävyyn virnistäen

      -Tarvitsemme alastonmallin.. en varmaan muistanut vaan sanoa erikseen aiemmin.. Mutta oles nyt reipas poika, tänne astikin kun olet jo tullut.. ei kai sinulla nyt mennyt pupu pöksyyn...

      Katsoin aikuisia osaa ottavin katsein hymyileviä naisia ja mietin miltä tuntuisi seistä heidän edessään alastomana.. ja vieläpä tosiaan siellä navetassa.. Ujoutti vähän helvetisti, mutta naisten odottavan vaativat, kuin vähä-älyistä katsovat ilmeet pakottivat pakokauhu orastaen suostumaan. Luonnollistahan se kait on, eikä varmaan mitenkään seksuaalista.. ajattelin. Varmaan ottaisivat maalausvehkeetkin jostain vaan - joita tosin en vielä missään nähnyt - sillä aikaa esille.

      -O...okei.. joo, no, niinkai sitten.. siis tuollako on se pukkari..

      Sanoin alistuneen vaisuna ja lähdin kohti raollaan olevaa ovea jonka takaa näkyi pitkä penkki, rivi kumisaappaita ja naulakossa kaikenlaisia haalareita ja kumisia essuja sekä muita vastaavia varusteita, naisten seuratessa menoani salaperäisesti hymyillen, toisiaan onnellisina vilkuillen.
      Sieltähän se löytyi upea pukuhuone, vielä suihkun kera. Toivoin välittömästi, että hommien jälkeen olisi ok jos saisin käydä siinä sillä haisin varmaan jo nyt aika vahvasti navetalle..

      Riisuin ujona t-paidan, sitten collegehousut, kunnes seisoin siellä pelkissä boksereissa. Näin itseni suuresta peilistä. Tuntui mielettömän jännittävältä riisua itsensä alastomaksi vieraassa paikassa, eritoten navetassa.. kaiken lisäksi tietäen, ettei mitään ollut tarkoitus pukea tilalle..
      Aloin juuri vielä pujottaa sormiani hetken epäröinnin perään boxereiden kauluksen alle niitä alas laskien, kun kuulin Sofian äänen

      -Otat siitä kuivaustelineeltä ne pitkät sinioranssit kumikäsineet sitten ja laitat käsiisi, ja vedät kumisaappaat myös jalkaan, mitään muuta ei sitten sinulla olekkaan kun tänne tulet....

      Nieleskelin kuivaa kurkkuani lisää kuunnellessani naisen määrätietoisia ohjeita samalla katsellen telineen ja saapasrivin suuntaan. Hanskat oli melkoisen pervot, ulottuen melkein kainaloihin asti...vatsanpohjaa kouristi. Pujotin vielä mustat kontiot jalkoihini ja näin häpeäkseni peilikuvani. Poskia kuumotti melkoisesti kerätessäni hetken rohkeutta, kunnes lähdin kävelemään alastomana takaisin naisten luo.

      Yllätyin kun huomasin, ettei mitään maalaustarvikkeita näkynyt vieläkään. Sen sijaan pöydälle joka oli nostettu melkein keskelle lattiaa, oli tuotu kokista, hedelmiä ja joitain pieniä kivoja herkkuja. Astuessani oven takaa kokonaan huoneeseen käsin itseäni peitellen, naiset kääntyivät kiinnostuneina katsomaan. Seuraavaksi näin kuin hidastetussa elokuvassa kuinka Sofian käsi nousi tämän eteen ja sen perään kuului
      - kliks - ..
      Nöyryytyksen kuuma aalto pitkin poskiani oli melkoisen repivä kun tajusin naisten virnistystä sen perään katsellessani tämän ottaneen minusta välittömästi kuvan.

      Eipä tilanne ehkä muuten olisi ollut niin outo, mutta alastomuuteni. Etenkin kun huomasin - vai oliko se vain mielikuvitustani - että lähestyessäni naiset katsoivat ja suorastaan nuolivat silmillään vartaloani. Ja ihan jokapaikkaa. Myös käsin peittelemiäni haaroja..

    • a-BoH-a

      Yritin säilyttää luontevuuteni ja tulin takaisin niin reippaana ja muka kuin mitään ihmellistä ei olisi, naisten luo. Häpeä oli kuitenkin jo melkoinen heidän katseensa alla, Sofian tuumatessa virnistäen, naisille huvitusta aiheuttaen

      -Nnoin.. upea kuva tuli.. ja nythän on valitettavasti kuule niin, että jos et nyt tottele meitä kaikessa kiltisti, niin tämä kuvahan se taitaa silloin mennä facebookkiin... veikkaan, ettet sitä halua.. joten voi että, sinulla ei taida ressukka olla paljoa vaihtoehtoja..

      Poskeni leiskui, vaihdoin väriä varmaan kirkkaan punaisesta tummaan kaikilla skaaloilla, nöyryytys oli järisyttävä nieleskellessäni tappion karvaita pisaroita katsellessani minua aika puhtaasti vedättäneitä, aikuisia voittajina myhäileviä ja huuliaan pinnistellen hihitystään pidätteleviä naisia Sofian sujauttaessa kännynsä taskuun varmaan talteen.

      -Tässä olis vähän purtavaa, ota ihan vapaasti mitä haluat..

      Opasti Anita ensimmäisenä pitkän piinaavan vahingoniloisen hetken perään naisten grillattua minua siinä nöyryytyksessä, imaisten huultaan mittaillessaan minua päästä varpaisiin.

      Tuijotin naista hetken tyrmistyneenä, kuinka kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan tämä oli, kunnes nyökkäsin arasti ja aloin kerätä lautaselle naposteltavaa. Juomaksi kokis. Jäillä..

      Seisoin lautaseni äärellä naisten ympäröimänä peitellen edelleen toisella kädellä haarojani ja tajusin, että nämä aikuiset naiset häpeilemättä mittailivat vartaloani joka puolelta nytkun oli saaneet minut röyhkeästi huijattua, tilaisuutta hyväksi käyttäen. Enpä ollut salilla käydessäni ajatellut, että treenaamisen tuloksista voisivat tällaiset oikeat naiset nauttia. Eivät vain ikäiseni tytöt.

      Yritin säilyttää luontevuuteni kaikesta huolimatta ja osallistua naisten jutusteluun. Aiheet liikkuivat vain sellaisissa naisten jutuissa, että auttamatta jäin ulos, mutta naisten katseet tuntuivat pysyvän tiukasti minussa. Kunnes ihana ponnaripää Sofia antoi katseensa valua vatsalleni.. ja siitä alemmas.

      -Etkö sä aio maistaa meidän herkkuja? Ole hyvä vain..

      Nainen tokaisi todella pehmeän kysyvällä, sarkastisella äänellä vilkaisten kahta muuta naista virnistäen.

      Ilman muuta vaihtoehtoa, odottavien kolmen naisen katseiden alla en muuta siis voinut kuin paljastaa itseni lopullisesti ja nostaa toisen käden myös ylös, syödäkseni toisen käden lautaselta jotakin makkarasta tehtyä naposteltavaa..
      Tajusin sillä sekunnilla, samalla kun tämä nainen silmät suurina voittajan elkein kertoi siitä löytämästään hyvästä uudesta grillimakkasta, että hän katsoo suoraan penistäni.

      Leimahdin tietenkin täysin punaiseksi kasvoilleni nousseen uuden hehkun myötä. Vähän sen jälkeen tajusin, että jokin muukin alkaa nousemaan.. Hävetti niin helvetisti. Yritin keskittää huomioni grillimaustettujen naposteltavien makumaailmaan, mutta Sofian tiukka ahmiva katse kahden muun naisen ohella hieman paksuuntuvassa peniksessäni ei antanut armoa.

      Sykäys sykäykseltä olin liikkeellä.

      Ensin paksuutta.. Sitten vähä vähältä lisää pituutta. Ja kivespussit kiinteytyivät veltoista kasseista pyöreiksi palloiksi, joista itse ranka alkoi ottaa etäisyyttä.. Ei vielä vaakatasoon, mutta selvästi jo painovoimaa uhmaten.

      Sofian katse ei väistynyt. Puheenvuoro siirtyi muille, sillä nainen ei enää tehnyt muuta kuin katsoi lasittunein silmin heräävää munaa.
      Samalla Kirstinkin käytös muuttui. Nainen ei enää puhunut joutavia, vaan siirsi katseensa silmiini ja hymyili minulle virnistäen riettaasti ja todella vahingoniloisena.

      -Voi kultaseni.... nyt sillä jo ottaa eteen.. mitäs jos tytöt annetaan vielä vähän vauhtia pojalle..

      Hymyssä oli jotain niin äidillisen lämmintä, hyväksyvää ja ihanaa hellyyttä, mutta samalla niin irstaan suoraa ja hävytöntä, röyhkeää ilkikurisuutta etten tiennyt miten päin olisin siinä nöyryytyksestä ollut, kunnes naiset toisiaan vilkaisten yhdessä tuumin kuoriutuivat sitten pitkistä takeistaan ulos.
      Leukani pysähtyi silmieni laajetessa siitä näystä, kun piukkoihin tummansinisiin lappuhaalareihin ja polven alle ulottuviin pitkiin mustiin kumisaappaisiin pukeutuneet kolme aikuista naista päästivät upeat muotonsa ja pyöreät povet herkullisesti esiin. Tiukat tummansiniset t-paidat oli antavalla kaula-aukolla, joten kuolleenkin herättävät rintavaot paljastui jokaiselta.. Sofia asteli Anitan luo supattamaan jotain tämän korvaan jolloin havaitsin myös näiden hälyttävän kiihottavat pyöreät pyllyt. Kirsti selvästi hyvin tiesi, miten naiset vaikuttivat minuun, niin ollen siittimeeni myös.. Nainen myhäili voitonriemuisena hymyillen, asettuen tukevaan asentoon edessäni kädet lanteille painaen, kunnes viiveellä käänsi katseensa haaroihini.

    • a-BoH-a

      Se oli jo suorastaan rutisemalla turvonnut yläviistoon sojottamaan. Jokainen mies tietää, miten mahdotonta sitä on hallita. Etenkin silloin, kun heräämisellä on kiinnostunutta yleisöä ja sitä niin kovin haluaisi estää. Ja nyt oli kolme sellaista melkoista kaunotarta, mustissa kumisaappaissaan. Naiset näytti niin mielettömän kiihottavilta, että meinasin pökertyä, niin nopeasti veri pakeni päästä ja sulloutui vain yhteen paikkaan..

      Anita saapasteli hieman lähemmäs minua tiiviisti katsoen. Tunsin hänen vahvan navetan tuoksun tuulahtavan.

      Elimeni jatkoi matkaansa.. sykkien säkenöivästi se nousi koko ajan ylöspäin. Tunsin katsomattakin miten esinahka vetäytyi taaksepäin kaiken aikaa paljastaen terskan limaisena ja turpeana. Olin todella alaston.. mitään ei ollut enää piilossa. Se oli aivan kivikovana pystyssä, lähes napaa sojottaen.

      Anita seisoi jo aivan vieressäni. Naisten small talk oli loppunut. Kaikki tiesivät, mitä mallipojalle oli käynyt ja selvästi nauttivat siitä suunnattomasti, vahingoniloisina silmät väikkyen. Mikä nöyryytys! Naisten ei ollut tarvinnut edes koskea minuun, seisokkini alkaessa olla jo kovempi kuin rautakanki, ja sekös näytti aiheuttavan todellakin ilkikurista riemua, suorastaan hivelevän naisten itse- ja oman arvontuntoa.

      Tuntui kuin kovaa penistä olisi ollut jalkovälini täynnä puolesta reidestä pitkälle napaan saakka. Hillitön tunne. Ja nolotti niin helvetisti! ..kun se jo suorastaan valui vielä sitä kirkasta luonnon omaa liukkaria pitkänä rihmana jo lattialle tipottaen, naisten nähtävänä, täysin esteettä.

      Kirsti vilkaisi muita naisia tämän olemuksen kuin kohotessa vielä lisää povi edellä aivan kuin patsastellen ”Me saimme tuon aikaan..!” toisten nyökytellessä virnistellen ja säteillen tämän kanssa kilpaa.

      Naisten ahnaiden katseiden kääntyillessä silmistäni haaroihin, ja viiveellä takaisin, en ollut koskaan ikinä kokenut mitään niin nöyryyttävää..

      Toisessa kädessäni oli lautanen ja toisella kädellä söin.. tai olin syönyt kunnes se jäi kesken jostain syystä.. Lautanen peitti näkyyvyyteni alas penikselleni, joten vain tunsin, pystyin ainoastaan kuvittelemaan seisokkini suuruuden. Pienikin liike sai turvonneen aisani heilahtamaan ja vielä vain lisäämään erektiota, jos mahdollista.

      Siksi huultaan melkein purevan Anitan käsi pääsikin yllättämään minut täysin, en havainnut sitä ollenkaan ennen kuin tunsin sen viileän kosketuksen alavatsallani. Sen hekumallisen kohdan tienoilla, jossa käden syrjä osuu elimen juureen, kämmenselän hipaistessa sykkivää munaa. Ja se viileä kosketus vatsalla.. Käsi jäi paikalleen jolloin sen vasta tajusin, nainen oli jossain tässä välissä ehtinyt vetää kumihanskat käsiinsä.. Munan sykkivä liike sai raakasti lisää tempoa sillä sekunnilla, sen osuessa kumiseen käteen yhä tanakammin.

      -Niin, poju....

      Kehräsi Anitan lämmin ääni tämän kuin henkäistessä maheasti aivan kuin hengitystään pidätellen.

      -Tarvitsimme miesmallia, mutta emme oikeastaan ihan maalaamiseen ollenkaan.. haluamme vain nauttia nuoren miehen.. ja juuri tällaisen nuoren terhakan siittimen kauneudesta....

      -Ja kun Kirsti sitten sanoi mökillä näkemänsä perusteella, että sulta voisi löytyä kaunis muna kauniissa vartalossa..

      Sofia jatkoi

      -..niin tietenkin me sitten sinut tänne haluttiin.... Oikeassapa oli, ihana nuori mies, ja herranjestas tosiaan.. mikä.. minkä kokoinen muna..

      Nainen melkein parkaisi samein, lasittunein silmin samalla kun Kirstikin saapasteli vierelleni vetäen myös keltaisia kumihanskoja käsiinsä, vieden niin ollen suojatun kätensä muitta mutkitta taakse pakaroideni päälle. Tuntui oudolta mutta kiihottavalta, että äitini ystävä olikin nyt nainen täynnä seksuaalisuutta ja siinä minua kopeloimassa, toinen nainen toisella puolella, käsi aisani juuressa yhden vielä katsellessa koko tilannetta hiukan edempää.

      Uskomattominta oli, ettei muuta ollut tapahtunut, mutta olin jo aivan tajunnan rajamailla ja järjettömän kovana. Kiihottumiseni kipusi arveluttaviin korkeuksiin odottaessani mitä seuraavaksi.

      Kirstin kasvot olivat aivan lähelläni tajutessani voimakkaammin kuin koskaan, kuinka upea nainen hän on. Täyteläiset pehmeät huulet, vihreät silmät ja kaunis iho. Lämmin vahingoniloisena hymyilevä katse, humalluttava povi, sen rako.. Ja kädet, joista toinen lepäsi nyt pakaroillani viileän kumin suojissa.

      Kirsti tunnusteli sormillaan hellästi peppuvakoani tuntiessani pian kuinka tämän navettasaapas pujottautui jalkojeni väliin pakottaen niitä leveämmälle.. jouduin siis siirtämään jalkojani vähän erilleen. Nainen virnisti, esteetön pääsy mihin käsi vain haluaa.. Sormet liukuivat pakaroiden välistä vakoa alaspäin, kunnes juuri ennen peppureikääni sormet kääntyivät takasin ylemmäksi. Ja taas alaspäin. Nyt liike ei pysähtynyt. Tunsin nuo ihanat kumiset sormet peppureiälläni, johon sormi pysähtyi.

    • a-BoH-a

      Nainen hymyili minulle riettaan ilkikurisena saaden toteamuksellaan minun silmät pyörähtämään nurinkurin uuden nöyryytyksen aallon myötä

      - Taitaa tuntua hyvältä.. tsih...

      Samassa sivusta asiaa vaanineen naurun pyrähdystä pidättelevän Anitan käsi alkoi liikkua ja näin miten nainen käänsi päätään alaspäin katsoen valtavaa erektiotani. Käsi liukui vartalollani alaspäin, sivuutti sen vain vaivoin löytäen alapuolelta kivekseni. Naisen käsi liikkui malttamattomana, mutta verkkaisesti ottaen pussini kuitenkin lopulta omistajan elkein kämmeneensä ja veti niitä määrätietoisesti alaspäin niin, että koko suonikas aisa taipui kivesten mukana, sitä myöden melkein minäkin polvet notkuen.. Aikuisen naisen varma ja määrätietoinen ote. Ja se katse, sekä ilme naiselta..

      -...Kyllä nuori, iso, paksu ja suonikas muna täydessä erektiossa, alaston mies on kaunis..

      Myhäili Sofia suorastaan pörröisenä nautinnostaan, kielenkärki kevyesti huulillaan katsoessaan minua ja kahta muuta naista hiukan kauempaa edestäni.

      -Niin on, ja myös ihanan tuntuinen.. nämä pallitkin.. on kuin sonnilla.. ja ihan täynnä spermaa.... nuori viriili uros, valmiina siittämään naaraan..

      Jatkoi Anita ihailevasti henkäisten, lyllytellen kivespussejani kevyesti ylös ja alas, munan heiluessa roisisti liikeen mukana melkoisena salkona.

      Ajastaan Anitan käsi lopetti liikkeen ja sormet alkoivat tunnustella kiveksiäni, selvästi tottunein ja varmoin lypsäjän ottein ne hapuili kivekset pussien sisältä ja tunnusteli niitä asiantuntevalla voimalla, mutta nautinnon puolella pysyen. Olin aivan pökerryksissä siitä erektiosta sekä käsittelystä, ja mikä uskomattominta itse penikseeni ei vielä kukaan ollut edes oikeastaan koskenut. Se heilui rutisevassa seisokissa ylöspäin sojottaen, kiimalimaa vuotaen roiskien sitä naisen kumiselle kädelle, uhkean maatalouslomittajan siitä vähät välittäessä...

      Nämä aikuiset naiset todella osasivat käsitellä miestä..

      Kirstin kasvot olivat edelleen aivan kasvojeni vieressä tämän sormen pysyessä peppureiälläni. Nainen paineli sillä kevyesti sitä vasten muttei työntänyt sisälle, tutkien ahnaan hymyilevin ilkikurisin silmin reaktiotani..

      En ollut uskoa tapahtuvaa todeksi. Kiveksiäni tunnusteltiin kumisella kädellä muodokkaan naisen toimesta keskellä navettaa, peppureikääni hyväiltiin toisen vastaavan katseenvangitsijan sormin, kolmannen eli Sofian hymyillessä minulle viekkaana tiukasti silmiini katsoen, tämän pudottaessa siihen sekaan vielä melkoisen pommin.

      -Jahas.. eiköhän me purskauteta siltä löysät pois... tuskin susta, tuollaisesta poikasesta - vaikkakin valtava siitin onkin - ennen sitä on hirveästi meille iloa kun jo noin näyttää olevan muna täysin kovana tanassa pelkästään kun näet tällaiset naiset... ja vielä navetassa.. hih... Kenen suuhun haluat laueta?

      Sofia täräytti suoraan, saaden naiset melkein tirskahtamaan vahingoniloiseen naurahdukseen

      - ..eh.. tuota, siis..mitä... h.. tai no..

      Mietin kiivaasti ja ihan hillittömän nolona.. Kirstin veikeä katse ja virnistelevät huulet aivan lähellä olivat niin kiihottavat.. toisaalta Sofian uskomaton peppu ja seksikkyys muutenkin.. Anitan kädentaito, kaunis olemus myöskin..

      -no.. ehm..

      Ähkin vain pökerönä paniikissa vieläkin saamatta mitään järjellistä aikaan..

      Nainen näytti halkeavan vahingonilostaan saadessaan minut kiemurtamaan edessään sillä tavalla kuin maanmatosen. Sain vastauksena ilkikurisen hymähdyksen myötä tämän mitä kauneimman hymyn sen kääntyessä virnistykseen naisen alkaen kohennella huivinsa sidontaa ja kävellä luokseni. Seurasin tätä lähestyvää aikuista naista piukoissa navettavaatteissaan kumihanskat käsissä kumisaappaat jaloissaan edelleen huivin sidontaa tiukentaen kunnes tiiviisti minua silmiin katsoen nainen pysähtyi aivan eteeni.

      Kirsti piti sormensa reiälläni, mutta väisti lisää sivulle. Anita tunnusteli yhä kiveksiäni selvästi omahyväisenä hymyillen, kuin ilmeisesti tietäen mitä tuleman pitää, kuin tarjoten minua toiselle navetan naiselle.. Sofian nipaistessa haalarinsa lahkeita hieman reisiltä ylöspäin polvistuen eteeni. Herkkupeppuinen tummahiuksinen navetan emäntä näytti niin uskomattomalta tuossa asennossa alhaalla edessäni, samassa kun tunsin ennenkuin tajusin näkemäni, kuinka tämän kieli jo lipoi kiiltävää liukkariani terskan päästä suuhunsa..

      Meinasin pökertyä.

      Oranssilla kumikäsineellä suojattu käsi nousi ja tarttui rankaani sormet sen ympärille määrätietoisesti kietoen. Ähkäisin jo ääneen kun nainen käänsi elimeni etuviistoon kunnes alkoi tuoda kasvojaan penistäni kohti antaen mulkun liukua hiukan pitkin poskea... ja taas kohti huulia, jotka antoivat sille omistajan elkein ensin suudelman. Naisen tuijottaessa minua häpeilemättä tiukasti silmiini, huulet aukesivat ja Sofia otti minut syvälle lämpimään suuhunsa kerta ahmaisulla.

      Silmissäni sumeni.

    • a-BoH-a

      Samalla sekunnilla Anita otti jälleen kiinni koko kivespusseistani ja puristi hellästi, Kirstin sormen sukeltaessa peppureikääni..
      Meinasin kaatua polvieni notkahtaessa aika rajusti, eteeni polvistuneen naisen alkaessa imeä munaa ja ottaa suihin aivan huumaavan taitavasti ja pitkällä liukkaalla, rytmikkäällä liikkeellä.

      Katsoin anovasti samein sekaisin silmin Kirstin kauniisiin kasvoihin ja sitten Anitaa. Naiset näytti pakahtuvan vahingoniloiseen nautintoonsa saadessaan nöyryyttää ja käyttää minua niin. Syvällä Sofian ahnaassa suussa sisään ulos limaisena soutava munani ei kestänyt enää hetkeäkään, käännyin sekaisena ja hätäisenä Sofian suuntaan yrittäen viestittää tulevani, tämän katsoessa minua ilkikurisin silmin takaisin munaa imien, sillä sekunnilla se oli liikaa.. aloin nytkyen, raivokkaasti pärskähtäen pumpata spermaani tuohon lypsykoneen lailla imevään aikuisen naisen ahnaaseen suuhun. Paljon, todella paljon aikaisemmin kuin olin toivonut, mutta en vain enää kestänyt sekuntiakaan.

      Pelkäsin paniikissa, rajun orgasmin kourissa tosin, että nainen ei vamaan pitäisi niin aikaisesta, yllättävästä laukeamisestani ja spermoistani suussaan, mutta pelkoni olikin turha. Suonikasta sykkivää munaa himokkaasti imevällä Sofialla ei ollut aikomustakaan päästää siitintä pois suustaan, vaikka se yhä uudelleen ja uudelleen purskahdellen täytti sitä spermalla, osan tursuessa naisen poskille sekä leualle, että siitä lattialle emännän hanakasta nieleskelystä huolimatta. Hellä mutta päättäväinen imeminen vain siis jatkui kunnes sykin enää täysin tyhjäksi imettynä naisen suussa. Anitan käsi hyväili yhä kiveksiäni, Kirstin sormen pyöriessä peräsuolessani eturauhasta hieroen.

      Silmäni pyöri varmaan kuin hedelemäpelissä kun viimein Sofia päästi tyhjiin lypsämänsä turpean munan ponnahtamaan limoista kiiltävänä suustaan. Nainen nuolaisi vielä sen päästä viimeisetkin tipat, kunnes voittajan elkein hymyilevänä nousi ylös nieleskellen ja maistellen vieläkin paksua siemennestettäni..

      -Jopas...sitä tuli... mutta hyvää on...

      Huulenpieliään kumisella oranssilla sormellaan pyyhkivä, hykertelevä nainen tuumasi, vilkaisten toisia virnisteleviä naisia. Olin niin sekaisin huohotukseni keskellä siitä tyhjennyksestä, etten ollut ihan varma spermaako nainen tarkoitti...

      Anitalla oli yhä kivekset hallussaan, mutta nyt käsi ei liikkunut, piti vain hellästi Kirstin sormen liukuessa ulos ja vakoa myöden ylös, naisen läpyttäessä pian kevyesti koko kädellään pyllylleni..

      -Kuules poika.. tämä se oli vasta alkua. Saat nyt hiukan levätä.. Tosiaan ensin vaan nuo herkät pois kun just tuollaisia reisille ruiskijoitahan te nuoret pojat tapaatte olla.. ja kyllähän näkyi herkässä olevankin, vai mitä Sofia? ..hyvä jotta munan suuhun ehti saada.. hih! Eihän me edes tehty vielä mitään!... Mutta me jatkamme kyllä vielä kanssasi, tuollainen sonni...ja valtava siitin..

    • lomittajatar32

      Kyllä tuo minut ainakin sai kostumaan aika reilusti. Pakko myöntää, että aika pian oli myös käsi housuissa ;)

      Olisi ihanaa laittaa mies nöyrtymään noin naisten kesken, jostain kun löytäisi vain muutaman saman henkisen naisen. Ei sattus muita naislomittajia täällä pyörimään ? ;)
      Kyllä oli tänään hymy herkässä navetalla kun tämä tuli mieleen, pitänyt lukea jo useampaan kertaan.

      • pimulii

        Mä voisin tulla sit kattomaan, en oo koskaan navetas kyl käyny, mut mut.. tän tarinan luettuani olis kyllä kiva nähä ;)


      • Poikaaaaa95

        Jos tälläi pari kymppinen kelpais niin ;D

        60kg 175 cm pitkä
        Sixpack ja muutenki hyvässä kunnossa ;3


    • Tapsaw

      Hieno alku hyvälle tarinalle. Pistäkää nuori mies koville, lypsäkää ja astutus navetassa on kiihottava ajatus.

    • Grawelll

      Hyvää tekstiä, tosi hyvä tarina... Toivotavasti saadaan pian lisää.

      Saisko näihin tarinoihin hiukan "pussy envy"-tyyppisiä juttuja? Kiihottavat ja sopisivat Bohin tarinoihin...

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitetaan pussy envy jutuilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitetaan pussy envy jutuilla?

        Pussy envy (tai joissain tilanteissa womb-tai vagina envy)

        Tarkoittaa miespuolisten kokemaa kateutta naispuolisille ominaisista asioista.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe