Vinkkejä pianoja pakettiautolla kuljettavista yrittäjistä/firmoista?
Pianolle kuljetus
14
1012
Vastaukset
- kjskdjdklfdkljf
Heetä parvekkeelta alas se helevetin pimputin! Tai vie vittuun se sieltä rivitalosta...
- koponensanos
nyt ollaan asian ytimessä.
- I.hate.pianos
Omakotitalossakin piano on parhaimmillaan kirveellä saunapuiksi hakattuna.
- Anonyymi
koponensanos kirjoitti:
nyt ollaan asian ytimessä.
Luulitsä tosiaan
- bgnhmj
Minä olen "onnellisessa" asemassa koska molemminpuolin asuvat naapurit omistavat pianot ! Ilo kuunnella soittoa joka jatkuu ja jatkuu...
:) - Kantoapua
Fiksuja nämä kuopiolaiset.
- kalakukkoo
ollaanhan me maailman napa.
- LöylynPanema
Joku kaipasi aiemmin täällä pianoa saunaan:
"Olen muuttamassa perheeni ja naapurini kanssa Kuopioon. Haluaisinkin tietää mistä Kuopiosta löytyisi saunaan tarkoitettuja pianoja?"- lkfjsdkljfklsfjsdklsd
Olisi terapeuttista hakata piano tai flyygeli kirveellä saunaklapeiksi.
- Nimimerekki
Kannattaa kysyä virittäjiltä.
- kylllähtee
Voema kuljettaa Kuopiossa ja huutomerkin kera!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kukalieneekää
Onpa taas asiallisia vastauksia...
- seonhän
Sehän on Kontkanen Kuopio muutto ja kuljetus
- sfjdsfjklsjdklds
Nosta piano nostokurjen nokkaan vähintään 25 metrin korkeuteen ja pudota se sitten alas. Olisi hienoa nähdä kun piano saa ansionsa mukaan rysähtäessään hammastikuiksi maahan, häh häh :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j766016Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all612712Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔672294Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja231519- 791497
- 901396
- 771263
- 501234
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä4181104- 67927