Aikuisten hyvät kielikurssit ulkomailla?

Englantia sujuvasti!

Onko kenelläkään kokeemusta aikuisopikelijana kielikursseista ulkomailla.Haluaisin sosiaali- ja terveysalan ammattilaisena kohentaa nyt aikuisen englannin suullista taitoani. Kieliluokkani on intermediate. Riittääkö kolme viikkoa kielikurssilla sujuvaan puhumiseen? Voitteko suositella ja kertoa kokemuksianne. Todella kiitollinen kaikista vinkeistä.

15

7618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • likka

suomi-seuralla on jotain kielikursseja. www.suomiseuranmatkat.fi

itsekin olisin kiinnostunut.

• mies

olen kanssa vanhempana alkanut opettelemaan,laittakaa tänne tietoo jos hyviä vinkkejä ilmenee.onkohan kukaan koittanu noita maksullisia kieliopiskeluja netissä ovat suht kalliita ja paljon lupaavat voit esim keskustella opettajan kanssa netissä.toi kielimatka varmaan ois paras jos porukka olis kanssa vähä vanhempaa.

• yksi kokemus

http://www.aspectworld.com/page.mhtml?d=en/feegen.html&fpage=enroll. Tässä vihje. Kannattaa itse ostaa lentoliput Lontooseen. Ja varata netistä suoraan. Itse olen ollut täällä kurseeilla. Kursseilla oli eri ikäisiä ja ongelmaa ei iän puolesta ollut (itse 48v) - hyvin soputuu - mutta suurin osa on työelämässä olevia nuoria aikuisia. Olin vain viikon, joten se ei ollut riittävä, joskin kurssi olisi kestänyt 2 viikkoa mutta oli riippuvainen aikataulustani. Voin mennä Business kurssille seuraavaksi. Olin ainut suomalainen, koska oli syksyllä. Se oli hyvä. Asuin perheessä, joskin olisin vahtanut perhettä jos olisin ollut kauemmin. Epäsiistiä! Varasin kielimatkan matkatoimstosta, joten nyt varaisin itse suoraa netistä ja menisin Raynairilla Lontooseen. Mukava säästö tulisi.

• sairaanhoitaja

Haluan oppia/rohkaistua puhumaan englanninkieltä, aikuisena > 40.
        Olisko muita kiinnostuneita lähtemään 1-2 viikoksi ulkomaille opiskelemaan/rohkaistumaan puhumaan englanninkieltä????Missä olisi halpa kielikurssi?

• Joyce
        sairaanhoitaja kirjoitti:

Haluan oppia/rohkaistua puhumaan englanninkieltä, aikuisena > 40.
        Olisko muita kiinnostuneita lähtemään 1-2 viikoksi ulkomaille opiskelemaan/rohkaistumaan puhumaan englanninkieltä????Missä olisi halpa kielikurssi?

Olen juuri etsimässä aikuiselle sopivaa eng. kurssia ulkomailta. Mutta mistä löytyy hyvä opetus ja siisti majotus?

• efcrew
        Joyce kirjoitti:

Olen juuri etsimässä aikuiselle sopivaa eng. kurssia ulkomailta. Mutta mistä löytyy hyvä opetus ja siisti majotus?

EFn kautta pääsee lähtemään melkeinpä minnevaan ja majoituksetkin on hyvät:)

• Adeliina

Suunnittelen viikon kielikurssia Englantiin, esim. Brightoniin, Oxfordiin tai Lontooseen. Olen melko iäkäs aikuinen: Kielitaito on melko hyvä, mutta kaipaa aktivoimista.

Kirjeenvaihtoa aiheesta löytyi, mutta melko vanhaa. Onko jollakulla tuoretta kokemusta kursseista?

Lentoliput Lontooseen on jo ostettu, joten vain kurssi pitäisi löytyä. Tarjontaa näkyy olevan paljon, mutten haluaisi ostaa sikaa säkissä.

• Eurocentres

Itse olen ollut Eurocentresin kursseilla, tosin en ihan viime aikoina. Voin suositella. Minä olisin kyllä valinnut kurssin ensin ja ostanut lentoliput sitten vasta.

• harkintaa
    • Cv52

Olin EF:n aikuisten kielikurssilla Lontoossa ja jotenkin jäi rahastuksen maku koko hommasta. Pääasia tuntui olevan erilaiset aktiviteetit ja pubikierrokset. Kielen opiskelu oli sivuseikka.

En lähtisi uudelleen. Käyttäisin saman summan (tuhansia euroja) kielen opiskeluun Suomessa.

• Rahastuslikaisetperheet

Kielikursseja järjestää samat ihmiset kuin vaihto-oppilasvuosia, joten taso on ihan törkeän huono. Ihan pelkkää rahastusta tuollaiset.
      Netin kautta vaan tutustumaan ulkomaan eläviin. Ihan yhtä ison riskin otat eikä maksa paljon.

• Pekjci

Ensin vaikka kansanopiston tai iltalukion kielikurssille! Parempi laatu ja edullisempaa!

• jokok

"Riittääkö kolme viikkoa kielikurssilla sujuvaan puhumiseen?"

Ei riitä! Jos on hyvä pohja, kolmessa kuukaudessa voi saada aikaan jotain, mieluummin puoli vuotta tai vuosi.

• Aikaaenemmän

Ei se oikeen riitä. Ota pitempi vapaa ja lähde vaikka vuodeksi opiskelemaan tai töihin ulkomaille.

• kokemuksiakaivataan

Kokemuksia tr-kielinatkoista nimenomaan aikuisille tarkoitetusta? Itse olen yli 40v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe