Aikuisten hyvät kielikurssit ulkomailla?

Englantia sujuvasti!

Onko kenelläkään kokeemusta aikuisopikelijana kielikursseista ulkomailla.Haluaisin sosiaali- ja terveysalan ammattilaisena kohentaa nyt aikuisen englannin suullista taitoani. Kieliluokkani on intermediate. Riittääkö kolme viikkoa kielikurssilla sujuvaan puhumiseen? Voitteko suositella ja kertoa kokemuksianne. Todella kiitollinen kaikista vinkeistä.

15

6375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • likka

      suomi-seuralla on jotain kielikursseja. www.suomiseuranmatkat.fi

      itsekin olisin kiinnostunut.

      • mies

        olen kanssa vanhempana alkanut opettelemaan,laittakaa tänne tietoo jos hyviä vinkkejä ilmenee.onkohan kukaan koittanu noita maksullisia kieliopiskeluja netissä ovat suht kalliita ja paljon lupaavat voit esim keskustella opettajan kanssa netissä.toi kielimatka varmaan ois paras jos porukka olis kanssa vähä vanhempaa.


    • yksi kokemus

      http://www.aspectworld.com/page.mhtml?d=en/feegen.html&fpage=enroll. Tässä vihje. Kannattaa itse ostaa lentoliput Lontooseen. Ja varata netistä suoraan. Itse olen ollut täällä kurseeilla. Kursseilla oli eri ikäisiä ja ongelmaa ei iän puolesta ollut (itse 48v) - hyvin soputuu - mutta suurin osa on työelämässä olevia nuoria aikuisia. Olin vain viikon, joten se ei ollut riittävä, joskin kurssi olisi kestänyt 2 viikkoa mutta oli riippuvainen aikataulustani. Voin mennä Business kurssille seuraavaksi. Olin ainut suomalainen, koska oli syksyllä. Se oli hyvä. Asuin perheessä, joskin olisin vahtanut perhettä jos olisin ollut kauemmin. Epäsiistiä! Varasin kielimatkan matkatoimstosta, joten nyt varaisin itse suoraa netistä ja menisin Raynairilla Lontooseen. Mukava säästö tulisi.

      • sairaanhoitaja

        Haluan oppia/rohkaistua puhumaan englanninkieltä, aikuisena > 40.
        Olisko muita kiinnostuneita lähtemään 1-2 viikoksi ulkomaille opiskelemaan/rohkaistumaan puhumaan englanninkieltä????Missä olisi halpa kielikurssi?


      • Joyce
        sairaanhoitaja kirjoitti:

        Haluan oppia/rohkaistua puhumaan englanninkieltä, aikuisena > 40.
        Olisko muita kiinnostuneita lähtemään 1-2 viikoksi ulkomaille opiskelemaan/rohkaistumaan puhumaan englanninkieltä????Missä olisi halpa kielikurssi?

        Olen juuri etsimässä aikuiselle sopivaa eng. kurssia ulkomailta. Mutta mistä löytyy hyvä opetus ja siisti majotus?


      • efcrew
        Joyce kirjoitti:

        Olen juuri etsimässä aikuiselle sopivaa eng. kurssia ulkomailta. Mutta mistä löytyy hyvä opetus ja siisti majotus?

        EFn kautta pääsee lähtemään melkeinpä minnevaan ja majoituksetkin on hyvät:)


    • Adeliina

      Suunnittelen viikon kielikurssia Englantiin, esim. Brightoniin, Oxfordiin tai Lontooseen. Olen melko iäkäs aikuinen: Kielitaito on melko hyvä, mutta kaipaa aktivoimista.

      Kirjeenvaihtoa aiheesta löytyi, mutta melko vanhaa. Onko jollakulla tuoretta kokemusta kursseista?

      Lentoliput Lontooseen on jo ostettu, joten vain kurssi pitäisi löytyä. Tarjontaa näkyy olevan paljon, mutten haluaisi ostaa sikaa säkissä.

      • Eurocentres

        Itse olen ollut Eurocentresin kursseilla, tosin en ihan viime aikoina. Voin suositella. Minä olisin kyllä valinnut kurssin ensin ja ostanut lentoliput sitten vasta.


    • harkintaa
    • Cv52

      Olin EF:n aikuisten kielikurssilla Lontoossa ja jotenkin jäi rahastuksen maku koko hommasta. Pääasia tuntui olevan erilaiset aktiviteetit ja pubikierrokset. Kielen opiskelu oli sivuseikka.

      En lähtisi uudelleen. Käyttäisin saman summan (tuhansia euroja) kielen opiskeluun Suomessa.

    • Rahastuslikaisetperheet

      Kielikursseja järjestää samat ihmiset kuin vaihto-oppilasvuosia, joten taso on ihan törkeän huono. Ihan pelkkää rahastusta tuollaiset.
      Netin kautta vaan tutustumaan ulkomaan eläviin. Ihan yhtä ison riskin otat eikä maksa paljon.

      • Pekjci

        Ensin vaikka kansanopiston tai iltalukion kielikurssille! Parempi laatu ja edullisempaa!


    • jokok

      "Riittääkö kolme viikkoa kielikurssilla sujuvaan puhumiseen?"

      Ei riitä! Jos on hyvä pohja, kolmessa kuukaudessa voi saada aikaan jotain, mieluummin puoli vuotta tai vuosi.

    • Aikaaenemmän

      Ei se oikeen riitä. Ota pitempi vapaa ja lähde vaikka vuodeksi opiskelemaan tai töihin ulkomaille.

    • kokemuksiakaivataan

      Kokemuksia tr-kielinatkoista nimenomaan aikuisille tarkoitetusta? Itse olen yli 40v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe