Ota kantaa mm. bussivuoroihin. esim. sunnuntaisin on täysin riittämätön tarjonta fölivuoroja. Kysely kestää noin vartin. Jaa tätä myös muille.
Kysymykset pohjautuvat Turun seudun liikennejärjestelmäsuunnitelman tavoitteisiin ja toimenpiteisiin. Suunnitelman tavoitteena on erityisesti kestävän liikkumisen lisääminen jalankulun, pyöräilyn ja joukkoliikenteen olosuhteita kehittämällä sekä sujuva ja turvallinen liikenne seudulla.
Kyselyn tuloksia hyödynnetään seudun jatkuvassa liikennejärjestelmätyössä. Selvittämällä asukkaiden asenteita ja liikkumistottumuksia voidaan arvioida liikennejärjestelmätyön tavoitteiden ja toimenpiteiden painoarvoa sekä vaikutuksia.
http://www.valonia.fi/fi/ajankohtaista/18374-liikkuminen/583148-miten-liikenneymparistoa-tulisi-mielestasi-kehittaa
Vastaa kyselyyn mm. bussivuoroista
lisääbussivuoroja
1
129
Vastaukset
- omavika
No turha sitten inistä, jos busssit ei kulje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393