Odotusaika tunteja
Onko Paltamossa takseja?
6
468
Vastaukset
- Lempäälänmiäs
En tiedä mikä paltamolla on tilanne mutta muulla Suomessa parempien kyytien valkkaajat tunnetaan nimellä "tolppahomo"
- Eimilläänpahalla
Enpä tiedä tolppahomoista. Enkä sitä mikä olisi parempi kyyti, jos taksia tarvitsee. Kaksi kertaa olen pettynyt. Ensimäisellä kerralla ilmoitettiin paria-kolmea minuuttia aikaisemmin, kun juna oli asemalla, että ei kannata ajaa pikkukyydin takia asemalle ja kysyttiin " onko sinulla pussissa rahhoa" maksaa enemmän. No se selvitettiin toisen, täysin asiaan kuulumattoman , asiallisen taksinkuljettajan kanssa. Kiitos siitä hänelle. Kyydin olin tilannut kahta-kolmea tuntia aikaisemmin. Toinen tapaus viime kesältä. Samoin tilsin taksin asemalle kahta tuntia aikaisemmin. Siinä odottelin, ei ilmoitusta taksikeskuksesta, ei taksilta. Puolen tunnin päästä soitin palvelunumeroon, josta taksin olin tilannut. "ovat kaikki ajossa"Kellään ei tullut mieleen ilmoittaa, että luvattua palvelua et saa. En luota enää koko palveluun. Tuolloin myöhästyin omasta sovitusta asiasta. Nyt yritän järjestellä kyydin omin avuin. Lähinnä harmittaa ihmisten vaivaaminen., kun mielellään käyttäisi rahalla ostettavaa palvelua. Silloin, kun taksin on saanut, on palvelu ollut kiitettävän asiallista ja ystävällistä.
- eimilläähyvällä
Toivottavasti tulee paljon pimeitä takseja ajamaan näitä pikkurahan kyytejä
- Taxman
Armoton nimimerkki!
- oiwefj
parempi kuin vaikkapa tolppahomo
- Pirssijono17
Kerran oisin tarvinnut kyytiä, kun olin kaljotellu kesäpilikissä. Toisella kerralla ostin kiesin. En muista enää numeroa. Ja kontsalla yökköpaari. Miten meet. Koeta kaikki kestää. No piikkarit naulaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434859- 652773
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2811830Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611746Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531236Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701152
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2781121