ensikipuun

Kehnokin keskari 3 kpl on oiva herrrmolääke. Ensikipuun

7

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urpo.Mulqwist
      • NO kaikkee ei vois saada. Mutta oon aina ihmetelly miksi humla on termi päihtymystilalle vaikka se on mauste oluele hassua mutta totta..yhtä totta kun mutta lattarinninta..

• srtjgfsjt
        pervokki kirjoitti:

NO kaikkee ei vois saada. Mutta oon aina ihmetelly miksi humla on termi päihtymystilalle vaikka se on mauste oluele hassua mutta totta..yhtä totta kun mutta lattarinninta..

Jotkut saavat palkkansa sanojen ja niiden synnyn tutkimisesta, heitä kutsutaan kielitieteilijöiksi. Sana humala tarkoitti aluksi Humulus lupulus -kasvia ja myöhemmin päihtymystilaa:

http://www.kysy.fi/kysymys/mika-on-alkuperana-sanonnalle-olla-humalassa

Jos makuasioista saa mainita, niin lattarintaisista neitokaisista pidän tavattoman paljon, huh huh, nyt täytyy jo hillitä mielikuvitusta ...

• No,jos jaksat sen kolmen keskarin jälkeen jo raahautua lähikauppaan hakemaan mäyräkoiran,niin eiköhän päivä ole sillä pelastettu.Mutta jos on arkipäivä,ja kello yli yhdeksän aamulla,voisi hypätä taksiin ja ajaa lähimpään valtionmyymälään ostamaan pari litran Leijonaflisua.Näin mä olen tehnyt,ja tulen tekemään vastedeskin;)Tsemppiä vaan sinne Stadiin.

• No vaikka kuina yrityän viinaa juoda se aina loppuu jas pitää siiryyy halpis kalja..edessä siis lervoton yö vessassa ravaamisen takia. mutta huomenna on vappu ja kutsu käy ja ostin sikahienot releet että oon iskukunnióssa..kun sinne tulee vanhoja tuttujavuosien takaa..ties jos joku ois vapaa ??

• tressinhoito-ohje

Kyllä keskiketterästä on myös päreitä kostuttavaksi lääkkeeksi oikein käytettynä.
      No. Kaadetaan 6 kolmosolutta pellipaljuun. Kuumennetaan se nuotiolla 50 asteeseen lämpömittaria käyttäen.

Pienessä kasarissa kiehautetaan vedessä 10 buranaa, rauta, mangnesium, sinkki ja kuparikapseleita. Lisätään ne lämpimään keskikeppanaan.

Jalkaterii haudotaan liemessä 44 vähintään minuuttia. Liotusneste jäähdytetään ja pullotetaan lääkekäyttöö varten.

• jodimikko

Suomen armeijalla oi aikanaan tuhdimmat lääkkeet kun ajatkin olivat kovemmat. Pervitinpulveri oli metamfetamiinia.
      Moni haavoittunut jäi koukkuun tähän sakemannien kehittämään ensikipulääkkeeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      334
      12468
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      94
      1913
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      92
      1703
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1643
    5. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      95
      1149
    6. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      42
      1136
    7. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      947
    8. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      943
    9. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      255
      937
    10. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      24
      872
    Aihe