Renkaiden vaihto

Rengasta

Millä hinnalla Forssan Rengasliikkeissä, vaihdetaan renkaat alle. Eli missä halvin? Ja niin, että kun asiakkaalla, renkaat mukana autossa. Asentajat nostelevat renkaat ulos, vaihtavat kesärenkaat ja laittavat talvirenkaat mukaan autoon. Riittääkö kolmekymppiä?

23

2882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummit

Riittää 30 €. Itse käyn TA-renkaassa Hämeentiellä, kun se on lähin paikka minule. Yleensä hinnat vaihtelevat eri liikkeissä kai 25 - 30 €

• Katuvalojehiljane

Minä joudun vaihtamaan muijalle ,
      ihan sillä että pääsisi joskus peitonalle peuhaamaan.

• kvalo

Pääsethän sitten, ainakin kaksi kertaa vuodessa, jos onnistaa?

• jfsjf

Kannatat varmasti talvirengaspakkoa?

• Bdnxndmdmd

Telot vaan selkäs ja sitten et pysty ees köyrimään. Vie suosiolla ammattilaisille ja maksa se 20..30 eur.

• Säälistäsaat

Kaksi kertaa vuodessa on jo PALJON katuvalojen hiljaiselle. Taitaa renkaiden vaihto sujua tyydyttävämmin kuin...

• Per.Vers2
        kvalo kirjoitti:

Pääsethän sitten, ainakin kaksi kertaa vuodessa, jos onnistaa?

Tuohan olikin hyvä oivallus, parempi kuin ed. renkaanvaihtajan miete!

• v.valo

Muijasi kannattaa ehkä kitkarenkaita. Niillä hän voi ajella kesät - talvet vaihtamatta useamman vuoden?

• Hiljane

Meillä Maatalouslomittaja vaihtaa, eikä pääse muijan peitonalle.

• Heinäpaalilla

Älä ole niin varma... Hommaa ei ole pakko tehdä peiton alla..

• kollaakestää

Kannattaa kysyä 10-tien varaosapalvelusta.

• ny.on.kausiapulaisia

paras rengasliike on hämeentiellä siinä kirppiksen naapurissa.
      renkaat tosi vaihtaa melkein joka mies. Olen kyllä nähny kun yhdessä liikkeessä on laitettu muttereita joka pyörään 1-2 väärinpäin.

• sdfdf

Onpa halpaa renkaanvaihtoa. Omalla kotipaikkakunnallani hinnat ovat 35 euron luokkaa, ja tarjouksessa pari euroa sen alle, mutta 25-30 eurolla ei saa renkaan vaihtoa täällä mistään. Pitäisiköhän ajella Forssaan vaihdattamaan renkaat?

• Keputtaataas

Vaihtaisitko 4 Rengasta yhteen Perneriin?

• Navettatakissa

En voi ajatella kyllä ,meitinpuolueessa, navettatakkipiällä

• Muoaislittov

Ei sopisi kyllä navettatakkiin....

• 0la

Sitä jos on niin heikossa kunnossa,ettei itse pysty renkaita vaihtamaan,niin voit sen eukkoskin köyrimisen ulkoistaa. ps minä ajelen kitkoilla kesät talvet kun eukko kyllästyi jatkuvaan köyrymiseen,eli panemiseen.

• Wilen

TA-renkaassa maksoi nyt 30 € , pitääkin syksyllä kilpailuttaa, tai hommata ne kitkat? :)

• Vappujuomaa

Kolmellakympillä saisi jo muutaman putelin Viruvalkiata.

• TunkkiJaVarmaVarmistus

Renkaiden vaihto sopis monelle jolla on aikaa liikaa ja sopiva paikka, oma piha tai jopa tilava makasiini. Ihan mukavaa rahaa se 20-40e monelle olis ja silloin vois tehdä vaihdon huolellisemmin.

Joka vaihdossa esim kannattaa painaa sopivalla työkalulla sopivasta paikasta jarrusylintereitä sisäänpäin 2-3 mm. Menee kevyesti kun painaa oikeasta paikasta. Kun on painanut, laittaa renkaan painaa jarrua heti jokaiseen renkaanvaihdon jälkeen, menee löysät pois. Olen pitänyt useita autoja yli 10v enkä koskaan ole vaihtanut, tai vaihdettu missään nesteitä enkä myöskään jarrupaloja.

• turhavaihtaa

Minä olen myös käyttänyt kesät ja talvet samoja jarrupaloja.

• Petehukassa

Multa on Pete hukassa, on Vartija ja Ooppeli pirssinä, nähty kuulemma talvella Kukkapäänkatuvaloissa viimeksi.

• Anonyymi

Meillä vaihtuu siksi renkaat joka lauantai ennen saunomista.....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe