Pari viikkoa sitten jouduin pieneen kolariin. Siitä selvisin ilman luiden rikkoutumia, mutta kolhuja tuli eri puolelle kehoa.
Tuli mieleen että olisipa vaimo vielä kotona auttelemassa. Vokko kolarista näin hyvin eläväntuntuisen unen.
Olin oudossa paikassa jotain tehtävää suorittamassa. Paikka oli hämärä. Ylhäältä vasemmalta tuli valoa kesäiseltä pihamaata sinne alas.
Jotain työn ääniä toimista lähti. Katsahdin ylöspäin. Näin edesmenneen vaimoni katselevan hyvin tarkkaavaisena alas.
Hän näytti aprikoivan sinne työtilaani, kuuluiko sieltä jotain ääniä. Kun näin hänet. kilkutin avaimella metallia.
Silloin hän näki minut nokisena haalareissani alhaalla. Ai tuolla, hänen ilmeensä kirkastui.
Uni päättyi. Minulle tuli hyvä mieli. Näen hänet mielessäni kesämekossaan ja hyvillä mielellä usein vieläkin, siinä unikehyksessä.
Vaimo kärsi hyvin paljon ennen kuolemaansa. Ensi kertaa uni kertoi että hän on nyt saanut pysyvän rauhantilan.
Kuolleen vaimon vierailu unessa askarruttaa
3
184
Vastaukset
Olipa kaunis ja rauhaa tuova uni.
Toisinaan näen itsekin unia kuolleista läheisistäni ja unissa on niin hyvä kohdata taas, unen maailmassa ei mikään kuole lopullisesti
.
Joskus on myös tunne, että läheisemme ilmestyvät uniimme silloin kun heitä kaipaamme. Usein unen viesti on se, että kaikki on hyvin. Nämä unet tuovat lohdutusta; elämä jatkaa kulkuaan rajan toisella puolella, niin kaukana mutta myös aivan lähellä..- Olen.Arvo.jäin.tänne
Uneesi 27
Kiitos hienosta tulkinnastasi. Unesta todellakin välittyy syvä rauhallisuuden tunne. Ikäänkuin poisnukkuneet seuraisivat elämäämme, tai sitä toivoo vaan niin.
- ikoninurkkaus
Olen samaa mieltä, ihana nähdä heitä unessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010306K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2445993Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735424PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955048Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193315Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142612
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172434- 282284
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822207