Pari viikkoa sitten jouduin pieneen kolariin. Siitä selvisin ilman luiden rikkoutumia, mutta kolhuja tuli eri puolelle kehoa.
Tuli mieleen että olisipa vaimo vielä kotona auttelemassa. Vokko kolarista näin hyvin eläväntuntuisen unen.
Olin oudossa paikassa jotain tehtävää suorittamassa. Paikka oli hämärä. Ylhäältä vasemmalta tuli valoa kesäiseltä pihamaata sinne alas.
Jotain työn ääniä toimista lähti. Katsahdin ylöspäin. Näin edesmenneen vaimoni katselevan hyvin tarkkaavaisena alas.
Hän näytti aprikoivan sinne työtilaani, kuuluiko sieltä jotain ääniä. Kun näin hänet. kilkutin avaimella metallia.
Silloin hän näki minut nokisena haalareissani alhaalla. Ai tuolla, hänen ilmeensä kirkastui.
Uni päättyi. Minulle tuli hyvä mieli. Näen hänet mielessäni kesämekossaan ja hyvillä mielellä usein vieläkin, siinä unikehyksessä.
Vaimo kärsi hyvin paljon ennen kuolemaansa. Ensi kertaa uni kertoi että hän on nyt saanut pysyvän rauhantilan.
Kuolleen vaimon vierailu unessa askarruttaa
3
150
Vastaukset
Olipa kaunis ja rauhaa tuova uni.
Toisinaan näen itsekin unia kuolleista läheisistäni ja unissa on niin hyvä kohdata taas, unen maailmassa ei mikään kuole lopullisesti
.
Joskus on myös tunne, että läheisemme ilmestyvät uniimme silloin kun heitä kaipaamme. Usein unen viesti on se, että kaikki on hyvin. Nämä unet tuovat lohdutusta; elämä jatkaa kulkuaan rajan toisella puolella, niin kaukana mutta myös aivan lähellä..- Olen.Arvo.jäin.tänne
Uneesi 27
Kiitos hienosta tulkinnastasi. Unesta todellakin välittyy syvä rauhallisuuden tunne. Ikäänkuin poisnukkuneet seuraisivat elämäämme, tai sitä toivoo vaan niin.
- ikoninurkkaus
Olen samaa mieltä, ihana nähdä heitä unessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .513021Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472861Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3441721- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780