Kuolleen vaimon vierailu unessa askarruttaa

Olen.Arvo.jäin.tänne

Pari viikkoa sitten jouduin pieneen kolariin. Siitä selvisin ilman luiden rikkoutumia, mutta kolhuja tuli eri puolelle kehoa.
Tuli mieleen että olisipa vaimo vielä kotona auttelemassa. Vokko kolarista näin hyvin eläväntuntuisen unen.

Olin oudossa paikassa jotain tehtävää suorittamassa. Paikka oli hämärä. Ylhäältä vasemmalta tuli valoa kesäiseltä pihamaata sinne alas.
Jotain työn ääniä toimista lähti. Katsahdin ylöspäin. Näin edesmenneen vaimoni katselevan hyvin tarkkaavaisena alas.
Hän näytti aprikoivan sinne työtilaani, kuuluiko sieltä jotain ääniä. Kun näin hänet. kilkutin avaimella metallia.
Silloin hän näki minut nokisena haalareissani alhaalla. Ai tuolla, hänen ilmeensä kirkastui.
Uni päättyi. Minulle tuli hyvä mieli. Näen hänet mielessäni kesämekossaan ja hyvillä mielellä usein vieläkin, siinä unikehyksessä.

Vaimo kärsi hyvin paljon ennen kuolemaansa. Ensi kertaa uni kertoi että hän on nyt saanut pysyvän rauhantilan.

3

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa kaunis ja rauhaa tuova uni.
      Toisinaan näen itsekin unia kuolleista läheisistäni ja unissa on niin hyvä kohdata taas, unen maailmassa ei mikään kuole lopullisesti
      .
      Joskus on myös tunne, että läheisemme ilmestyvät uniimme silloin kun heitä kaipaamme. Usein unen viesti on se, että kaikki on hyvin. Nämä unet tuovat lohdutusta; elämä jatkaa kulkuaan rajan toisella puolella, niin kaukana mutta myös aivan lähellä..

• Olen.Arvo.jäin.tänne

Uneesi 27
        Kiitos hienosta tulkinnastasi. Unesta todellakin välittyy syvä rauhallisuuden tunne. Ikäänkuin poisnukkuneet seuraisivat elämäämme, tai sitä toivoo vaan niin.

• ikoninurkkaus

Olen samaa mieltä, ihana nähdä heitä unessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5860
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5197
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3165
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2729
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2581
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2260
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2040
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1830
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1761
    Aihe