Ongelmia kuukupin asettamisessa

Toivotonkuppeilija

Ongelmani on siis se että saan kuukupin paikoilleen ilman mitäön ongelmaa ensimmäisen kerran kuukautisten ekana päivänä, saan sen hyvin paikoilleen jopa jos joskus olen sen laittanut varuiksi kun menkkoja odottelen alkavaksi samana päivänä. Mutta ensimmäisen tyhjennys kerran jälkeen en saa kuppia enää takaisin, kuppi ei tahdo aueta kunnolla ja kun saan sen aukeamaan se jää kuitenkin epämukavasti vähän liian alas, en siis saa sitä enää tarpeeksi syvälle. Kuppi jää tuntumaan ilkeästi ja tuntuu kuin painaisi myös virtsarakkoa koska hirveä pissa hädän tunne iskee heti.
Olen yrittänyt asettaa sitä eri tavoin, kieputella ja työnnellä ylemmäs mutta en onnistu saamaan sitä takaisin. Päivän tauon jälkeen saan sen taas hyvin paikoilleen ja loppu menkkojen ajan mitään ongelmaa ei enää ole, mutta aina sen ensimmäisen tyhjennyksen jälkeen. Onko kellään ollut vastaavaa ongelma tai osaisiko kukaan sanoa mistä voisi johtua?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgfhgfhdf

      Ehkä harjoittelu tekee mestarin? Itselleni oli alkuun tosi hankala oppia kuukupin käyttö. En vaan hahmottanut. Jos kuppi on paikoillaan, se kyllä aukeaa. Tekee vaikka muutaman kyykyn alas ja ylös, niin yleensä humpsahtaa auki. Laitatko kuukupin paikoilleen ohjeiden mukaisesti taittelemalla jne?

      Voit myös kokeilla tietoisesti laittaa kupin syvemmälle. Emätin on joka tapauksessa joustava paikka, eli kyllä se onnistuu. Kokeile vaikka eri asentoja. Itse laitan nykyään ihan pöntön päällä istuen, ja hyvin onnistuu. Voiko kuppi valua vuodon vuoksi alas ennen aukeamista? Silloin alapesu kuukupin tyhjennyksen yhteydessä voisi auttaa. Itse ainakin pesen joka kerran, ja koetan koukata emättimestäkin veret pois.

      Voi olla, että kuukautiset myös vaikuttavat tilapäisesti anatomiaan. Ainakin itselläni kohtu tulee varsin alas muutenkin. Kuukupistakin olen katkaissut kokonaan hännän pois (se on yli 10 v vanhaa mallia, uudemmista en tiedä), muuten hankaa.

      Virtsaamistarve saattaa olla muutenkin lisääntynyt kuukautisten kiepeillä, jos on taipumus turvotteluihin ennen menkkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe