Kuka tietää, tai muistaa, ketkä "raspikurkut" esittivät mä elän vieläkin-biisin?
Oliko P Mustajärvi mukana?
Mä elän vieläkin
8
5624
Vastaukset
Sorsakoski, Kääriäinen, Marstio ja Mustajärvi.
- amelita
En muista oliko siinä Marstio, olen aina luullut että Sakari Kuosmanen oli se yksi. Muuten olen samaa mieltä: Topi, Pate ja Kääriäinen. Otanpa selvää.
Kokeilkaas kuunnella sama biisi englanniksi. On huippu juttu. KaasuJussi & Kumppanit Highwayman. - amelita
amelita kirjoitti:
En muista oliko siinä Marstio, olen aina luullut että Sakari Kuosmanen oli se yksi. Muuten olen samaa mieltä: Topi, Pate ja Kääriäinen. Otanpa selvää.
Kokeilkaas kuunnella sama biisi englanniksi. On huippu juttu. KaasuJussi & Kumppanit Highwayman.Olit oikeassa. Marstiohan se oli. Tsekkasin kirjaston sivuilta.
Tässä alla alkuperäiset sanat ja laulajat. Harmi ettei ollut kenen lyriikasta on kyse.
Kyseinen kipale on ainakin Johnny Cashin ceedeellä Man in black.
The Highwayman
by Willie Nelson, Waylon Jennings, Johnny Cash and Kris Kristofferson
I was a highwayman ... along the coach roads I did ride
with sword and pistol by my side
Many a young maid lost her baubles to my trade.
Many a soldier lost his lifeblood on my blade.
The bastards hung me in the spring of '25
But I am still alive.
I was a sailor; I was born upon the tide
with the sea I did abide
I sailed a schooner round the horn of Mexico
I went aloft to 'furl the mainsail in a 'blow
and when the yards broke off they said that I got killed
But I am living still.
I was a dam builder across the river deep and wide
where steel and water did collide
A place called Boulder on the wide Colorado
I slipped and fell into the wet concrete below
They buried me in that great tomb that knows no sound
But I am still around
I'll always be around .. and around ... and around ...
I fly a starship across the universe divide
and when I reach the other side
I'll find a place to rest my spirit if I can
Perhaps I may become a highwayman again
or I may simply be a single drop of rain
But I will remain
and I'll be back again ... and again ... and again ...
--------------------------------------------------------------------------------
- loppi
juu, Pate Mustajärvi ja Topi Sorsakoski
- keijo
paljon parempi biisi kuin Kääriäisen ja Agentsien uusi versio.
- hyacinth
keijo kirjoitti:
paljon parempi biisi kuin Kääriäisen ja Agentsien uusi versio.
Tuskin Agentsien olisi kuitenkaan kannattanut tehdä suoraa kopiota tästä nelikon tulkinnasta. Ihan ok se agentsien versio on ja ihan hyvä, että se tuli levylle asti, koska se on tullut melkein sataprosenttisesti kaikilla keikoilla viime vuoden aikana.
- Mummmuli
Se piisihän löytyy Pate Mustajärven soololevyltä Ukkometso.
- Kake
asiallisista vastauksista. Ja minä voitin ison kaljan, kaveri näet väitti ,että ko. biisin nimi olis ollu Ukkometso ja esittäjä Pate. No, melkein oikein, mut ei sinnepäinkään.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082