Facebookissa kehutaan

vanhatvideot

Sen saman naisen videoita jatkuvasti ja samat kehuu koko ajan. kiitos,kiitos,kiitos,kiitos, voi kiitos. Viestiketju on tuommosta koko ajan. Vanhoja videoita esittelee ja toiset kiittelee

20

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dcdsds

      Sua vaan vituttaa, kun et itse kykene aloittamaan yhtään mitään. Toisten aloituksia olet täällä nimettömänä vikisemässä. On siinäkin ihmisellä virka.

      • museotavaraa

        ketä kiinnostaa vanhat videot


      • Ddgdgegrgrgfhrhgh
        museotavaraa kirjoitti:

        ketä kiinnostaa vanhat videot

        Ketä kiinnostaa sun valitus? Ei ole pakollista katsoa niitä. Ja jos jotakin kiinnostaa, niin ei kuulu sulle. Sua vaan vituttaa kaikki, kun itse olet ketään kiinnostamaton nolla.


      • videotkehiin

        olet vissiin videoitten julkaisija kun noin kolahti


      • nollamikanolla

        Ja sa ehdit joka valissä kyttaamaan, mita taalla kirjoitellaan. Olet ihan yhta kiinnostamaton nolla.


      • Ddedewe
        videotkehiin kirjoitti:

        olet vissiin videoitten julkaisija kun noin kolahti

        Anonyymipalstalla olen anonyymi, kuten kaikki muutkin. Olen kuka olen. Sinua taas ei varmaan tarvitse edes arvuutella. Ikinä ei ole mitään oikeaa asiaa, vain valitusta toisten tekemisistä tai väärästä pilkun paikasta. Kuitenkin omat asiat ovat aivan pilalla. Ihan kaikki, mihin vain on koskettu. Ja kaikki tietää ja nauraa sulle. Päin naamaa ei kuitenkaan kukaan, kun säälivät. Et vain tyhmyyttäsi huomaa sitä.


    • eyyuhmok

      Hei tää on matkailupalsta.
      Itke noita exsäsi face juttuja jossain muualla.

      • Kulissitratkenneetjo

        Ilmeisesti sama ihminen häiriköimässä joka paikassa. Sitä vaan vituttaa aina kaikki toisten tekemiset, kun ei itse ole kenellekään vakavasti otettava tai kiinnostava. Ennen luuli olevansa. Toistaalta huvittaa ilmiönä tuollainen ihminen, jota aina vaan vituttaa kaikki toiset ihmiset. Ja vaikka kuinka söisi mielialalääkkeitä, niin vaikka paskat housussakaan ei enää vituta, mutta toisten ihmisten tekemiset aina vaan vituttaa edelleen.


    • kiitoskiitoskiitos

      Joo. siellä se yks ämmä pukkaa joka päivä jonkun video tekeleen ja jää ootteleen kehuja. Oot hyvä. kiitos. Kiva video. kiitos. Kiitos kiitos ole hyvä kiitos. Sitten toisia kehutaan. Pilaa koko ryhmän idean.

    • Voipyhäjysäys

      Osaatko itse tehdä moisia elämäsi kivoista jutuista joita jäät matkan jälkeen kaipaamaan? Jos jostain tykätään ja sin' otat siitä herneen nenääsi :) niin oikeesti, oletko ihan terve? Jotain henk.kohtaista kaunaa on toinen vaihtoehto.

      • Hehehsäälittävä

        Ilmeisesti sama ihminen häiriköimässä joka paikassa. Sillä ei ole koskaan ollut hauskaa, ei missään, ei millään asteikolla, on sellainen perusankea ihminen. Sitä vaan vituttaa aina kaikki toisten tekemiset, kun ei itse ole kenellekään vakavasti otettava tai kiinnostava. Ennen luuli olevansa. Toistaalta huvittaa ilmiönä tuollainen ihminen, jota aina vaan vituttaa kaikki toiset ihmiset. Ja vaikka kuinka söisi mielialalääkkeitä, niin vaikka paskat housussakaan ei enää vituta, mutta toisten ihmisten tekemiset aina vaan vituttaa edelleen.


      • jataaskiitosolehyvä
        Hehehsäälittävä kirjoitti:

        Ilmeisesti sama ihminen häiriköimässä joka paikassa. Sillä ei ole koskaan ollut hauskaa, ei missään, ei millään asteikolla, on sellainen perusankea ihminen. Sitä vaan vituttaa aina kaikki toisten tekemiset, kun ei itse ole kenellekään vakavasti otettava tai kiinnostava. Ennen luuli olevansa. Toistaalta huvittaa ilmiönä tuollainen ihminen, jota aina vaan vituttaa kaikki toiset ihmiset. Ja vaikka kuinka söisi mielialalääkkeitä, niin vaikka paskat housussakaan ei enää vituta, mutta toisten ihmisten tekemiset aina vaan vituttaa edelleen.

        Ja sinä toistat kirjoituksiasi. Vaihda levyä ja lopeta se videoitten julkaisu. Ei niistä kukaan oikeasti pidä. Kiitos, ole hyvä, kiitos, ole hyvä


    • vapaafoorumi

      Onko rouva Propaganda joutunut boikottiin? Kukaan ei reagoi hänen jakamiinsa Turkin valtion vastaisiin postauksiin. Mihin aina ennen kovasti kantaaottaneet Susi, Valkopälvi ja Suola ovat hävinneet?

    • kfjkerjteö

      No ohan se helkkarin naurettavaa että sama nainen laittaa useampaan ryhmään niitä pellemäisiä videoita typerineen musiikkeineen muistellen jotain tepsutteluja Alanyan kaduilla.

      Herranjumala, eläis tämäkin nainen tätä päivää eikä eläis menneisyydessä jotain omia kuvia ja videoklippejä selaten. Nimittäin niitä kuviakia tulee muutama/pv otsikolla tyyliin "Keväistä aurinkoista ihanaista päivää muistellen".

      Huoh.

      • VaIivaIi

        Sua vaan vituttaa, kun et itse kykene. Tai oikeastaan et kykene mihinkään muuhunkaan, kuin valittamaan.


    • alanyan.antti

      Tässäkin ketjussa tulee esiin Turkissa matkailevien suominaisten älykkyyden taso.

    • uusintojavaan

      Nyt se ämmä pisttää jo uusintana niitä videoitansa vaikka vasta ne on näyttänyt. Kehuja vaan odottelee ja pilaa koko sivuston.

    • vanhatvideotpois

      No nyt selvis ketä tarkoitetaan. Se akka on varmaan kaikissa alanya ryhmissä ja tunkee niitä omia kävely ja surkeita kevennysvideoita joka ryhmään. Vittu mikä tarve saada kehuja muilta. Vanhoja videoita uusintoineen.

      • antakaasolla

        Hän on vanhus, jolla ei varmaan paljon muita kontakteja. Ne voi aina ohittaa.


    • minäitte12

      Se ihtiään toimittajaksi ja tieto kirjailijaksi kuttuva muija, joka asunu Turkissa ja Kyproksella ja kirjottanu pari kirjaaki, se on liittyny ny siihen Turkin vapaaseen keskuslelu foorumii ja haukkuu siellä turkin yhteiskuntaa ja Alanyass kävijöitä ja kiinteistön välittäjii. Vain hän tietää ja vain hän osaa. Sinne se sen rva propagandan kans hyvin sopii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe