On sentään isäntä ite muistanut ilmoittautua
Eipä oo ruuhkaa kitissä x30 Kouvolaan
18
846
Vastaukset
- Diipasedaapase
Ilmoittautuminen tapahtuukin x30 omien sivujen kautta...
- jdjdjdhgy
kannattais hiukan tutkia asioita, ennenkuin avautuu täällä...ja nolaa itsensä...ilmoittautuminen x:n omien sivujen kautta, josta järjestäjä siirtää ne kitiin...omaan tahtiinsa, eli älä huolestu, lähdöt on täynnä...
- dtyhe
On se veikeetä ettei X sarjan tartte noudattaa tässäkään kohtaa sääntöjä. Mitä on viä itte tekemässä.
- wryip
Kysymys teille nimettömille ja viisaille kirjoittelijoille; Eikö AKK / Kitin kautta kilpailuun ilmoittautumisella varmisteta, että kilpailijoilla (alle 18vuotiaan kuljettaja/mekaanikko/huoltaja lisenssi) ovat lisenssit voimassa. Ymmärtääkseni ilmoittautuminen kitin kautta ei onnistu jos EI ole lisenssit ao.vuodelle voimassa eli maksettuna. Onko näin?
- sxrtfgbhs
Juurikin näin. Eli asiat tarttee olla hoidossa että voi ilmottautua. Nyt kun se tehdään johonkin niin pikku epäilys jää voimaan.
- pientäpäätävaivaa
sxrtfgbhs kirjoitti:
Juurikin näin. Eli asiat tarttee olla hoidossa että voi ilmottautua. Nyt kun se tehdään johonkin niin pikku epäilys jää voimaan.
ja sitten arvaillaan ja kirjoitellaan tänne kun asia niin kovasti kiinnostaa mutta ei kuitenkaan ole ymmärrystä asian kokonaisuuteen vaikka sekin on yleisesti selvä
- srtg
Anteeks. Eihän täydellistä x sarjaa saanu arvostella.
- hgvjhkjh
pientäpäätävaivaa kirjoitti:
ja sitten arvaillaan ja kirjoitellaan tänne kun asia niin kovasti kiinnostaa mutta ei kuitenkaan ole ymmärrystä asian kokonaisuuteen vaikka sekin on yleisesti selvä
Mulle ei ainakaan ole selvä. Jos pitää ilmottautua Kitin kautta niin kuinka voi ilmottautua niin ettei tartte ilmottautua kitin kautta. Kun kuitenkin mun täytyy muihin kisoihin ilmottautua kitin kautta joka tarkastaa samalla lisenssit ym tai ilmo ei onnistu. Ja mun tietääkseni kaikkia kisajärjestelijöitä on velvotettu käyttään kitiä. Toi selitys katsastuskortista ym on ihan huuhaata.
- johanonihme
hgvjhkjh kirjoitti:
Mulle ei ainakaan ole selvä. Jos pitää ilmottautua Kitin kautta niin kuinka voi ilmottautua niin ettei tartte ilmottautua kitin kautta. Kun kuitenkin mun täytyy muihin kisoihin ilmottautua kitin kautta joka tarkastaa samalla lisenssit ym tai ilmo ei onnistu. Ja mun tietääkseni kaikkia kisajärjestelijöitä on velvotettu käyttään kitiä. Toi selitys katsastuskortista ym on ihan huuhaata.
Niinpä, eipä niitä koske Akk:n säännötkään, ajetaan ihan miltä itestä tuntuu.
Rotax Samanlailla. Miksei kukaan nosta meteliä? Jos Akk:n kisassa olis sama meininki kaikki palstat kirjoittais. No onneksi Lajiryhmän jäsen vetää sarjaa pystyy puolustautumaan. Entä ne lupaukset mitä jaetaan, pitääkö puoletkaan paikkansa? - jfjfjhfhgfg
johanonihme kirjoitti:
Niinpä, eipä niitä koske Akk:n säännötkään, ajetaan ihan miltä itestä tuntuu.
Rotax Samanlailla. Miksei kukaan nosta meteliä? Jos Akk:n kisassa olis sama meininki kaikki palstat kirjoittais. No onneksi Lajiryhmän jäsen vetää sarjaa pystyy puolustautumaan. Entä ne lupaukset mitä jaetaan, pitääkö puoletkaan paikkansa?kerrohan sitten, miten rotaxissa ajetaan väärin?
- Mitäny
Mitä outoa tossa nyt on? Ihan samalla lailla Rotax hoiti vuosia ilmoittautumisen omien sivujen kautta. Niitä ei edes viety Kitiin. Nyt Rotaxinkin ilmot on siellä.
- kitillekans
johtunee siitä, että lisenssi vakuutukset ym. ei taida olla voimassa, jos ei kitiä ole käytössä :)
- sedrfgv
Onhan siä kitissä jo 4. Jotka kaikki ei kyllä ole x sarjan sivuilla olevassa listassa. :) Taas menee puurot ja vellit sekasin
- selekw
voivoi on tää kovaa, toisille kivaa
- Ggkobvxgh
95 autoa on ilmoittautunut Kouvolaan. Ilmoittautumisaikaa on vielä pääsiäinen. Toista sataa tulee olemaan.
- 765443
4 näky kitissä olevan kenellä lisenssi voimassa
- vaiettä
95 ilman lisenssiä?
- Jössosmitääliöitä
Oletteko te ihan tosissaan noin ääliöitä vai pitääkö teidän oikein yrittää? Ottakaa nyt oikeesti selvää lisenssiasioista ettette tee itseänne enempää naurunalaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418