Ikkunaremontti lämpölxilta

Tehty

Tein lämpöluxin kanssa ikkunaremonttisopimuksen 04.2016, joka tehdään 07.2016 13 kpl ikkunoita 18000 € kertoivat niitten olevan maailman parhaat niin teknisesti kuin materiaaliltakin, ja asennus on myös maailman huippuluokkaa! Kun ikkunat saapuivat tehtaalta odottamaan asennusta, niin siinä vaiheessa olisi pitänyt tajuta mihin soppaan tässä ittensä pistää! Huonosti pakattuja, viallisia, rikkonaisia ja väärän kokoinenkin. Huomautin näistä heti ja asia luvattiin hoitaa! Tuli asennuspäivä ja asentajat kertoivat homman menevän näin, olette vain pois jaloista niin homma on tänään valmis tai jos ei kaikkea keretä tänään niin viimeistelytyöt tehdään huomenna. Hommapa alkoi ja vauhdilla alkoikin, mutta rikkinäisetkin ja vialliset ikkunat asennettiin myös ja asennuksessa tuli virheitä joista huomautin, niin asentajat kertoivat että näin heidän on käsketty tehdä, korjaukset ja vialliset tullaan tekemään vasta reklamaation jälkeen!!! Meinasin lentää perseelleni. Siitä se helvetti sitten repesikin, kaiken sen valehtelun, kieroilun, kiusaamisen, tosiaankin kiusaamisen! Homma lähti täysin käsistä ja remontti valmistui 13.03.2017. Uskokaa pois 10ja puol kk. meni koko hommaan, ja siinä meni jo valmiiksi huono terveys paljon huonompaan kuntoon. Voi sitä tappelun määrää ja niitä selityksiä, siitä saisi jo vitsikirjankin kirjoitettua, kymmeniä ja kymmeniä puheluita, yhteydenottoja ja selvityksiä myöhemmin selvitin kuluttaja-asioita hoitavalta taholta oikeuksiani, niin se sentään pani asioihin hiukan vauhtia! Tällä hetkellä ollaan siinä tilanteessa, että saamme 10% vakiokorvauksen, oikein, vakiokorvaus, viivästymisistä, mutta he eivät korvaa minulle muuta vahingonkorvausta, mikä mielestäni kyllä tuon mankeloinnin jälkeen kuuluisi? HYVÄT IHMISET Ä L K Ä Ä I K I N Ä ostako ikkunoita lämpöluxilta, tämä on pelkästään minun mielipide, minun oma mielipiteeni, mitä ei pidä yhdistää mihinkään viralliseen tahoon! Se inho ja viha mitä koen tämän kaiken jälkeen ei varmaankaan ikinä jätä minua rauhaan. En haluaisi pahimmalle vihamiehellenlkään tätå kohtaloa. Olen saanut tämän prosessin ajan ja sen jälkeenkin joutunut juoksemaan lääkärissä, mikä on rasittanut jo valmiina olevia sairauksia ja puhjennut uusia. Olen ollut jo toistakymmentä vuotta työkyvyttömyyseläkkeellä selän takia ja sairastan tappavaa keuhkoahtaumatautia, mikä on tänä aikana vain nopeutunut ja pahentunut, mutta siellä vaan naurellaan, että mitä se nyt noistakin asioista viittii valittaa, jos rinnakkaiset ikkunat on 16 mm eri korossa? Tämä remontti tehtiin osittain siksikin että tässä ei enää kauan jaksa tehdä hommia, niin saadaan talolle lisäarvoa, mutta jos ikkunat ovat eri koroissa, eivät vaaterissa, valmiiksi viallisia ja osittain toimimattomia niin kuinkahan tuon arvon"alennuksen" laita on. Taas alkaa hengitys vinkua ja rintaa puristaa, että pitää tässä lopetella ja käydä ottamassa droppia! MUISTAKAA pitää puolianne ja jos huomaatte jotain vilppiä niin perukaa kaupat heti, jos se vain on mahdollista ja hankkikaa paremmat ja puolet halvemmat ikkunat kunnon SUOMALAISESTA firmasta! Pitäkää puolenne niin kyllä sitä oikeuttakin on mahdollista vähän saada!

16

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasimestarix

      Oisit ostanu skaalalta ;)! Oisit saanu oikeasti suomen parhaat ikkunat,ei ehkä päivän asennuksella ( 2-4 työpäivää),mutta varmasti asennus jälki on hyvää ja hintakin on 50% halvempi kuin luxilla :)!

    • lämpöluxkusettaa

      lämpölux ja koskelon suku on täynnä huijareita.älkää ikinä päästäkö näitä lestasuvun isonenäisiä rutsareita tekemään yhtään mitään teille.kusettavat ihmisiä ja erityisesti vanhuksia.raivostuttava vesilintujen suku.palakoot helvetin kuumassa tulessa

    • Ostakaamakkaraa

      Niillä kait on isot nenät,että haistaavat rahat paremmin :D? Hinnat juu on korkiat ja laatu perus halpaa rihkamaa :D

    • Katepro

      Entisenä myyjänä voin sanoa,että myyjiltä vähennetään kilometrikorvaus ja päiväraha provikoista... eli silleen. Kauhea kate ja minimi kulut,voitte arvata kuka tienaa? Koskeloilla kaikilla viime vuona brutto tulot 800 000- 1 900 000€. Ihan kivasti..

    • Sorsalintu

      Muistaakseni olen joskus kuullut sanonnan,että "se ei ole tyhmä joka pyytää,vaan se joka maksaa" ei ketään voi oikeasti pakottaa ja jos jollaki on hölliä rahaa,niin siinäpähän on.

      • Odotavaan

        Sorsalintu odottaa vaan kun osuu omalle kohdalle....


    • lähinnä

      Älä osta uusia ikkunoita ennenkuin katsot netistä: "- Hyvän ikkunan laatuvaatimukset." No niitähän ei ole yhdelläkään ikkunanvalmistajalla, mutta lähinnä olevat.

    • agri

      Lämpöluksin ikkunat olleet vuoden ei valittamista, asennuskin pelitti ihan OK

      • terotorniosta

        lämpluxin myyjä kommentoi


    • isotvoitot

      Joskus se sokeakin kana löytää jyvän. Murheellista lukea kuinka paljon ostajat saavat ongelmia ja murheita ostaessaan uusia ikkunoita. Valmistajasta riippumatta tuntuu että ikkunanvalmistajia kiinnostaa ainoastaan runsaat voitot.

      • markku.lievonen

        Runsaista voitoista puheenollen. Sikäli ihmeellinen tilanne maassamme, ettei ikkunan valmistaminen ole kultakaivos. Moni yritys on lopettanut toimintansa kannattamattomana. Jos näihin nettikeskusteluihin on vähääkään uskomista, niin markkinoilla liikkunee myös todellisia huijareita, mutta on myös vasttuuta kantavia yrittäjiäkin ja tuote on todella laadukas.

        Mutta, miten kuluttajat saisivat eroitettua jyvät akanoista. Netti olisi oiva paikka infosmoida kuluttajia, mutta täälläkin on tietoisesti provoja ja asian sotkijoita.


    • totuudella

      Markku. Tänne kirjoittaa todella harva pettynyt ikkunanostaja ja nekin pääosiltaan pientalojen petettyjä haltijoita.
      Tuhannet pettyneet kerrostalojen asukkaat eivät ole edes vaivautuneet kirjoittamaan uusien ikkunoiden aiheuttamista ongelmista.
      - sadevettä lunta vuotavista ulkoikkunoista
      - lasien välitiloissa olevista maali ja karmikappaleiden vesivahingoista
      - vetoa aiheuttavista lämpöeristeistä, tiivisteistä ja karmikappaleiden liitoksista.
      - huolimattomista asennustöistä
      - veto aiheuttavista ja asumismukavuutta haittaavista tuloilmaventtiileistä, joista suurin osa teipataan kiinni.

      Markku. Te uusien ikkunoiden markkinoitsijat voitte olla tyytyväisiä, että suomalaiset ostajat ja kuluttajat eivät tänne kirjoittele. Vahinko sinänsä.

    • Sorsalintu

      Mitä pitää odottaa :D ai että muutun tötteröksi? En minä osta ikinä mitään suoraan paitsi ruokaa kaupasta :D

    • Vastau

      Kiitos osanotoista, kyllä on käynyt jatkuvasti mielessä miksi menin halpaan ja aina se pitää mennä kattoon peiliin, mistä se syyllinen löytyy ja se "peilikin" näyttää aina vaan rumemmalta. Kuitenkin kun tässä on seurannu luxin kommentointia niin kyllä on vaan pirun paljon kusetettuja ihmisiä, tuo puulaaki pitäs saada jo nurin, ettei meitä tulisi koko ajan lisää. Kun vaan muistamme kertoa minkälaista toimintaa siellä suoritetaan, jos tulee puhe remontoinnista tai vastaavasta. Sana vaan kiertämään ja "mainostus" käyntiin, ettei meitä kusetettuja tule enää enempää!!!

      • markku.lievonen

        Todella harmillinen tapaus kohdallasi. Niin, asia pitäisi saada lakisäätöiseksi, miten sopimuksessa tulee mainita selkeästi merkittävät tekijät ja muutoin asiakas vapautuu laskun maksamisesta.
        -Asennettavien ikkunoiden tulee olla samanlaatuisia mitä myyjä on esitellessään tuonut esille.
        - Ikkumoiden tulee olla virheettömiä ennen ja jälkeen asennuksen.
        -Asiakkaalla tulee hyväksyttää asennustapa ja työn laatu.
        -Ehdot täytettyään lasku aktivoituu eräpäivänä.

        Näin toteutuessa markkinoilta häviäisi epäterve kaupittelu.

        Itse tein ikkunaremointin viime syksynä Kaskipuun ollessa toimittaja / vastapuolena juuri sopimukseen mainittujen ehtoijen saattamana. Kaikki ehdot täyttyen maksoin laskun ilomielin.

        Sekin on todellisuutta, miten rehellinen yritystoiminta ei edes vaikeudu noista esille tuoduista ehdoista. Laadukas tulte ja rehellinen yritystoiminta on helppo toteuttaa,- jolla on merkityksensä yrityksen pitkäkestoisuuteen / toimintaan.


    • Exmyyja

      Entisenä myyjä voin kertoa,että suurin osa ei oo tietosia hinnoista..muutenkin päätös vaaditaan heti,niin ei leretä kilpailuttaa ja ottamaan oikeasti sitä kohtuu hintaista. Mitään remonttia ei missään nimessä kannata heti ottaa..kannattaa ottaa 3 tarjousta ja verrata niitä rauhassa. Yks hyvä ja edullinen kanava on ilkunatehtaat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2323
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1834
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      43
      1707
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1455
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1374
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1225
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1099
    9. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      924
    Aihe