Levarirunkkaus 02 alueella

levarillaolen

Laittetaas tänne aikaa ja paikkaa kaikki 02-alueella levarirunkkuja hakevat.

38

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiimassanyt

      110 tie klo 18-19 tänään paimion vieressä

    • isooooo

      Löytyykö länsi Turun seudulta levareita tai muita paikkoja jonne vois tuoda ison kullin imettäväksi/runkattavaksi?

    • Ahnassuu

      Mites Loimaan seutu? Löytyykö imutettavaa...

      • fiksumiesss

        Auran suunnalla olis kalu imettävänä...


    • kyrvän

      ajele nimimerkki isoooo paimioon.saat kunnon imut

    • Runck

      Tuntuvat siirtyneen niin runkkarit kuin dogailijatkin Katariinanlaakson hiekkakentän ja ulkoilureitin väliseen maastoon...

      • eipätaida

        Missähän tuolla? On aika vilkas paikka. Päiväsaikaan ei ainakaan mitään mahdollisuutta puuhailla mitään kun ulkoilijoita sinkoilee joka suuntaan.


    • isooooo

      Vastaus Nimim. "kyrvän" kiitos tarjouksesta, mutta Paimio ei ole Turun länsipuolta

    • omaksiiloksi

      Oisko tällä viikolla seuraa motarin levarille salon viereen,siihen ennen abc :ta kun tulee hesasta päin. 40v asiallinen runsaslastinen ois tarpeessa.

    • 49bimSalo

      "omaksiiloksi", kerro aika niin siisti ja luot. 49bim imee loppuun asti.

    • Ulkonataas

      Transtytsy huomenna autoilemassa illalla.Onko ohikulkijoita levarille ?

      • ulkokivaa

        Missä voitas jutella transtytsy?


      • transtytsy

        pääsetkö tänään koodi.net chattiin?


      • Transtytsy. Mä oisin nyt koodis.
        -VersM-68/02etelä. Mulla ois sulle ehdotus ;)


      • ulkokivaa

    • autobim

      Kohta Paimion levarilla...kiihottaako katsella?

    • stripman

      ketään paimion levarille tänään?

      • Kohta ois 48v mies paikalla


      • duunijussi75

        mihin aikaan olet,voisin tulla klo 17-18.millaisella pelillä liikkellä?


    • varovaaraa

      Älä vittu mee ottamaan aidsia itteles ja muita tulehduksia sairasta ja kamerat puis

    • mistätuonkeksit

      Että olisi Kamerat puissa?

    • kulkijavain

      tänään levareilla siisti ukm.runsaat satsit imurille.ketään tulossa noin 18-19?

      • 49bim

        Tänään Paimion levarilla klo 17.30-18 ??


    • bisetä02

      Runkku,-imutuskaveria nyt Paimioon

    • klapi17

      Kävin vetämässä lastin koivunrungolle mut ei ollu tällä kertaa seuraa

    • 02biukm

      Eilen kävin paikalla ja heitin lastit asvaltille tarkkailijan seuratessa toimitusta.

    • klapi17

      Olitko saloon vai turkuun päin menevällä puolella?

    • runkkuboy29

      Turussa XXX Paradise on minun paikkani mistä haen imuja ja runkkausseuraa. xxxparadise.net on heidän kotisivut se löytyy siitä linja-autoaseman vierestä Turusta.

    • 02biukm

      Klapi, olin Turkuun päin menevällä.

    • klapi17

      Jep niin mäkin samalla puolella

    • 02biukm

      Olin joskus 16:00 jälkeen.

    • piipahtelija

      ketään tänään illalla?Ukm ois vailla seuraa.

    • P_o_m

      Paimion levarilla parin tunnin päästä pillun makuista munaa imettävänä...

    • Rekkamieskiimass

      110tien levaril tänään rekkamies saloon päin parki klo 16 jälkeen

    • paimiomotel

      Onko se levari lähellä sitä vanhaa paimion motellia ?

    • Rauman

      Rauma? Nuorta kundia?

    • Autoilija28

      Tänään 02 alueella levareilla toimintaa? Mitkä levarit suosittuja?

    • Rauman

      Rauma ja ympäristö kiinostais.....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe