Olimme työkaverit ja meillä oli pientä säpinää ennestään. Nyt Maari tuli pyytämään minua ruokis kävelylle. Siinä päätettiin lähtee käveleen rantoja Espoossa kunnes löytyi pieni suojainen paikka ja suudeltiin kiihkeästi. Avasin Maarin paitapuseroa ja koskettelin hänen täyteläisiä rintoja, otin hänen nännits sormien väliin ja lypsin niitä ja sain kuulla miten hänen hengitys alkoi kuulumaan kiihkeältä. Olin aina ihaillut halukkaasti hänen halua ottaa minua ja miten hänen halu suudella tuntui halulta ottaa minua. Lopuksi Maari kuiskasi alkaa haluttaan vietävästi ja kaatoi minut sinne metsään mättään väliin ja miten se hänen kätensä kosketteli minun housujen päältä kovettunutta penistä. Avasin vyöni ja hetkenpäästä molemmat oli housut alhalla ja hän alkoi ratsastaan päälläni. Se olikin meidän ainut rakastelu ja emme ole sen jälkeen tavanneet.
Sen kesän muistan
senvain
1
3173
Vastaukset
- fussxxxxxxxx
Voisin olla mukana jos tietäisin että se olet sinä? Harmi kun se päätyi, ei tosiaan ole mitään mukavampaa tunnetta kun sinä joka tosiaan toit esiin sen et haluut mua ja minä olisin halunnut sua, mutta järki piti valita edelle tunteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit405291Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3994551Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483829KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1483066Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku132520Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182068Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511992- 1231910
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241469