Kylmää vettä niskaan

nytloppuihölmöily

Hän löysi sitten jonkun. Vaikka kyllähän niin tietysti aina käy elämä menee eteenpäin. Alkoi soimaan päässä Anssi Kelan kappaleen kertsi "maailma kulkee radallaan" Taidan kuunella loppu illan.

22

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toistapäivää

"Hän on täällä tänään" soi päässä jo

• kenet

Kuka löysi ja?

• hänlöysijonkun

No HÄN. Huomasin vain, eihän muuten kirjoitella sellaista nettiin. Mutta niin olisi käynyt ennemmin tai myöhemmin. Eihän meidän teillä olisi ollut kai edes järjellistä mahdollisuutta kohdata.

• selvensi

Ai, hän no sehän,

• nohänhän

Sehän on selvä että hän. Lopetin hänen seuraamisensakin siis en tietenkään hän ole fyysisesti seurannut. Oikeastaan hyvä palata vihdoinkin todellisuuteen vaikka hieman kirpaisee, kuin laastarin repäiseminen iholta tai tutin ja unirievun hukkaaminen lapsena.

• varmaankaunisnainen

Missä häntä voi stalkkailla?

• charmanttihän

Mies ja hävyttömän komea muttei sellaisella kiiltokuvamaisella tavalla, hyvä joskin välillä musta huumorintaju jotenkin inhimillisen ja kiinnostavan oloinen muutenkin. Ei tarvinnut stalkkailla kun tuli juttunsa uutisiin.

• dgfdgdfhfvj

Että oikein netistä löysit, no sitten on oltava totta :) Ei myöskään kannata uskoa kaikkea mitä ystävät jne. höpisevät, usko pois!

• parempionuskoa

Se oli hän itse joka tuon jutun laittoi fb.sivulleen. Ja sen perusteella voi ajatella että hänellä on jotain romantillista toimintaa. Ja oikeasti enhän mä ole edes hänelle varmasti olemassa jos on huomannut niin korkeintaan ohi mennen kiinnostumatta. Outoa että jostain ihmisestä tulee sellainen olo että hänet on tuntenut aina. Nyt täytyy suunnata antennit ja teletappiset vaistot jonnenkkin muihin asioihin. :)

• nytloppuihölmöily

Voin käyttää keskittymiskykyni hänen sijastaan vaikka yhdyssanojen opetteluun voi jessus tätä mun kirjoitustaitoa.

• KIRJOITIT: "Eihän meidän teillä olisi ollut kai edes järjellistä mahdollisuutta kohdata."

"Teillä olisi ollut ...mahdollisuutta kohdata?"

VASTAAN: Kuka kirjoittaa "Teillä ollut ...mahdollisuutta kohdata"?
        Ainakin eräs Timo niminen mies!

Kuulehan Timo, mikäli olet ko. henkilö, tiemme alkoivat kohdata,
        kun hankit toimiston kampukselta, jossa opiskelin!

P.S. Pysytäänpä totuudessa!

• parempionuskoa kirjoitti:

Se oli hän itse joka tuon jutun laittoi fb.sivulleen. Ja sen perusteella voi ajatella että hänellä on jotain romantillista toimintaa. Ja oikeasti enhän mä ole edes hänelle varmasti olemassa jos on huomannut niin korkeintaan ohi mennen kiinnostumatta. Outoa että jostain ihmisestä tulee sellainen olo että hänet on tuntenut aina. Nyt täytyy suunnata antennit ja teletappiset vaistot jonnenkkin muihin asioihin. :)

Mille fb-sivuille?

En ole kenenkään etäisen ihastukseni ystävä.
        En ole pyytänyt FB-kaverikseni enkä pyydä.

• nytloppuhölmöily
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

KIRJOITIT: "Eihän meidän teillä olisi ollut kai edes järjellistä mahdollisuutta kohdata."

Voin kuule vakuuttaa että en ole mies. :)

• silleenkävi

Minut löydettiin, kun kuljin avoimin silmin.

• niinkannattaisitehdäkkin

Sehän on hyvä onnea sulle ja hänelle joka sut löysi. <3

• uusialöytyy

Minullekin ystävät on aina sanoneet, että ei ihmiset paikalleen pysähdy kenenkään huomiota odottelemaan vaan nopeastikin seurustelukumppanin löytää ja ei miehet ilman seksiä pärjää.

• Ei kannata odotella ja venytellä aikaa. Ihminen ei jaksa odottaa loputtomiin. Jos jokin asia on sinulle erittäin tärkeä , niin kannattaa käyttä kaikki mahdolliset keinot sen saavuttamiseen, kuitenkaan menemättä ääritapauksiin.

• Onko tämä joku trolli-ketju taas, jossa aloittaja vastaa itse
      itselleen?

• KIRJOITAT: "...Elämä menee eteenpäin..."

VASTAAN: Kuka viljeleekään sanontoja "elämä jatkuu" ja "elämä menee eteenpäin"? Eräs Timo.

Onko tämä aloitus sinulta Timo? Esiinnytkö naisena?

T: Ei_ap. eli aloituksia tekemätön

• KIRJOITIT: "Eihän meidän teillä olisi ollut kai edes järjellistä mahdollisuutta kohdata."

• Nimimerkki "parepiuskoa" kirjoitit:

"Se oli hän itse joka tuon jutun laittoi fb.sivulleen. Ja sen perusteella voi ajatella että hänellä on jotain romantillista toimintaa. Ja oikeasti enhän mä ole edes hänelle varmasti olemassa jos on huomannut niin korkeintaan ohi mennen kiinnostumatta. Outoa että jostain ihmisestä tulee sellainen olo että hänet on tuntenut aina. Nyt täytyy suunnata antennit ja teletappiset vaistot jonnenkkin muihin asioihin. :) "

VASTAAN:

Mille fb-sivuille?

En ole kenenkään etäisen ihastukseni ystävä.
      En ole pyytänyt FB-kaverikseni enkä pyydä.

P.S. Lopetapa äijä naisina kirjoittelu, ja tilanteen lavastaminen muuksi
      kuin se on!

• samaseonvoittamäoon

Niin kun tiedän kaiken ja sen lisäksi kun itse kertoo tekee kaiken voimavaransa vihollisensa tuhoamiseen Jaa minkä vihollisen?Ei politiikka meitä voi erottaa jos ei ole todella mieleltään sairas!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      75
      1438
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      967
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      882
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      90
      828
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      704
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      50
      619
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      47
      613
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      608
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      50
      574
    Aihe