Ennakkoäänet tulleet: Persut suurin häviäjä

Keskusta ja demarit suurimmat voittajat. Vieläkö laskennan edetessä tilanne muuttuu?

Puolet paikoista menee uusille, puolet ovat entisiä jotka säilyttävät paikkansa.

18

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lieksa on Lieksa. Olen tyytyväinen jos tulee asiallinen lopputulos.
      Ei kannata kanankaan nuolaista ennen kuin tipahtaa tipuhtaamalla tulokset tihkuten;)

    • kyllä.naurattaa

      Persujen syöksykierre on alkanut!!! Mites nyt suu pannaan mamukriittiset??? :D

    • demutparas

      Rassepuolueelle vitsaa pyllylle, hienoa!

    • näin.se.meni

      Lieksan valtuusto äänistä laskettu 97,1%
      SDP 13 paikka ( 3,9)
      KESK 12 ( 5,9)
      PS 5 (-8,1)
      KOK 3 (-2,1)
      VAS 1 ( 1,0)
      KD 1 ( 0,8)

      Ensimmäinen somalitaustainen valtuutettu on valittu.

      Onnea kaikille valituille!

      • parjaamalla.ei.pärjää

        Li Andersson Turun äänikuningatar, toisena Ville Niinistö, Petteri Orpo vasta kolmantena.
        Ei tainnut vihervassari, polkupyöräkommari letkautukset ihmisiin purra. Ne olivatkin ala-arvoisia.


    • plokjhgfredx

      Toivottavasti matuedustaja ei lähde helsinkiin tabletin kera, niinkuin edeltäjänsä!

      • oikaistaan.taas.kerran

        Hän ei ollut valtuutettu, vain lautakunnanjäsen.


    • Koijataanko

      Niin ja persujen edustaja jälkiviisaana ja täällä leikki niiiin pätevää mentaliteetilla "kyllä minä sanon",kuitenkin pässin laittoivat hyväksymään jos jonkinlaista hänen vastustamaa asia.

    • Onnittelut kaikille valituille,puoluetaustasta riippumatta!

    • HyväJuttuLieksalle

      Lähes puolet vaihtuu.

    • leijutaan

      Voi hyvänen aika, nyt punikit kaataa hurmoksessa jo hallitustakin, kohta heille maistuu
      rauhoittavat lääkkeet, kun ikävä totuus siitä paljastuu, että perussuomalaiset ovat Suomen toiseksisuurin puolue ja hallituksessa. Kaksivuotta mennään näillä tänä aikana sulaa se hölmöys mikä nyt auttoi näitä maailmanhalaajia.

      Mestari tulee EU:sta ja ottaa luuseriksi muuttuneen Soinin paikan, loppuu pelleily.
      Soinia viedään kun pässiä narussa, eihän hänellä ole ollut vuoteen mitään mielipiteitä
      olla möllöttää ja lihoo, väsynyt katkeraksi muuttunut pappa.
      Hillukaa nyt kohta alkaa jääkausi, vanha sääntö "itku pitkästä ilosta "

      Kuntavasalit ovat muutenkin pelleilyä, mitä todellista valtaa valituilla on oikeasti ?
      Riitelevät turhanpäiväisistä kuten puiston kukkaistutuksista, vanhan sillan kohtalosta
      tai tien kunnossapidosta. Ompahan siinä tärkeää vaikuttamista.

      • PersujenTuho

        Jos Halla-ahosta tulee persujen puheenjohtaja hän vie persut lopullisesti suohon.

        Normaali köyhä kansa ei halua kuunnella jatkuvaa kiihotusta jonka mukaan mamut syövät heidän leipänsä, he haluavat kuulla ratkaisuja miten pöytään sitä leipää saadaan. Populistinen kiihotus toimii ehkä rasisteihin, mutta tavallinen kansa osaa ajatella vähän pidemmälle.


      • nähtäväksi.jää

        On siinä sekin vaihtoehto, että PS lähtee hallituksesta jollain syyllä ja pyrkii siten nostamaan kannatustaan. Se ei ehkä tapahdu vielä kesäkuussa.


      • sotesta.huolimatta

        Ehkä sinulle on merkityketöntä koulut ja päivähoito. Monille ei ole. Hyvä esimerkki on Helsinki, jossa on aina löytynyt poliittista tahtoa kompensoida kouluihin liittyviä leikkauksia.
        Lieksassa ei kaavoitus ole ehkä nykyisin keskeistä, monissa kunnissa on. Se on kunnanvaltuuston päätettävissä. Elinkeinoelämän edellytysten tukeminen jne.
        Ei vain kukkapenkkejä ja hiihtolatuja!


    • mänikö.harakoille

      Miten lienee käynyt meidän lakiviisaalle jokapaikanhöylälle mk:lle?
      Menikö valtuustoon että hailahti?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe